Rozdysponowanie taboru
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Przerzucenie możliwie dużej ilości SU15 z innych zajezdni jest zadaniem niewykonalnym?
A gdzie je pomieścić z tymi wozami co już są? Wystawisz je na ulice jak Mobilis na Ursusie?
Ilostan mają dobry, ale neoplany popadały jak muchy i na to nic nie poradzisz bo to złomy totalne.
Ilostan mają dobry, ale neoplany popadały jak muchy i na to nic nie poradzisz bo to złomy totalne.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Skoro Neoplany popadały, a wcześniej się mieściły, to w miejsce tych padniętych Neoplanów. A docelowo: w miejsce wszystkich skasowanych Neoplanów. Jeżeli na Stalowej i Woronicza stoją wozy w szczycie, a na Kleszczowej i Redutowej brakuje wozów żeby wyjść z planem, to albo plan jest do dupy, albo rozdysponowanie. Zakładam, że plan nie jest do dupy, bo przecież MZA same przekazują ZTM ile wozów który zakład jest w stanie wystawić, więc problem tkwi w rozdysponowaniu. I w zbyt silnym przywiązaniu wozów do zakładów. Jakiś czas temu jechałem Redutowym 190. Zesrał się wózek na PIOTRA SKARGI CH MARKI. Autentycznie mnie zdziwiło, że jakakolwiek podmiana nastąpiła dopiero po zjeździe dodatków na R-5. Ba, zdziwiło mnie, że tę brygadę MUSI podmienić R-5, gdy ze Stalowej, gdzie stoją przeguby a dyżurni się nudzą, był rzut beretem. Brygada wisiała parę godzin, a ci na Stalowej dalej się nudzili. Przynajmniej jeden, ten z którym rozmawiałem czekając na kolejne 190. Ja tego nie ogarniam, nieważne, że brygada nie jeździ, ważne, że jeśli to Redutowy wóz, to Redutowa ma podmienić i koniec. A jak nie ma czym, to trudno.Desert pisze:A gdzie je pomieścić z tymi wozami co już są? Wystawisz je na ulice jak Mobilis na Ursusie?
Ilostan mają dobry, ale neoplany popadały jak muchy i na to nic nie poradzisz bo to złomy totalne.
A co najciekawsze, Redutową wysyła się do obsługi brygadożernej przegubowej linii zastępczej Z-3, podczas gdy Stalowa nie dostała ani jednego dodatku, nawet w szczycie popołudniowym, kiedy wyjeżdża więcej brygad...Szeregowy_Równoległy pisze: a na Kleszczowej i Redutowej brakuje wozów żeby wyjść z planem
Akurat to że Redutowa nie wyrabia się z planem to nie jest przez Z-3 bo jak tej linii nie było to również się nie wyrabiała, a Z-3 dostała z tego powodu że ma najbliżej na Okopową.fraktal pisze:A co najciekawsze, Redutową wysyła się do obsługi brygadożernej przegubowej linii zastępczej Z-3, podczas gdy Stalowa nie dostała ani jednego dodatku,
Stalowa zbyt daleko na Okopową nie ma.Tahamata pisze:Akurat to że Redutowa nie wyrabia się z planem to nie jest przez Z-3 bo jak tej linii nie było to również się nie wyrabiała, a Z-3 dostała z tego powodu że ma najbliżej na Okopową.fraktal pisze:A co najciekawsze, Redutową wysyła się do obsługi brygadożernej przegubowej linii zastępczej Z-3, podczas gdy Stalowa nie dostała ani jednego dodatku,
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Na Esperanto na 527 wyjeżdza, a kiedyś też na Okopową.Walas pisze:Stalowa zbyt daleko na Okopową nie ma.Tahamata pisze:Akurat to że Redutowa nie wyrabia się z planem to nie jest przez Z-3 bo jak tej linii nie było to również się nie wyrabiała, a Z-3 dostała z tego powodu że ma najbliżej na Okopową.
Szeregowy_Równoległy pisze:W kwestii rozdysponowania niekoniecznie EOT. Na Woronicza jest nadmiar SU18? Jest. Na Stalowej jest nadmiar MANów? Jest. A Kleszczowa i Redutowa mają problem z wyjściem z planem? Mają. Co MZA z tym robią? Nic. Zaklinasz rzeczywistość?
Ja proponuję tak : R-7 ma nadmiar przegubów a z tego co wiem często na linie na 18 puszcza 15 więc proponuję dać SU15 Kleszczowej na razie a korzystać z przegubów , w sprawie Redutowej : Stalowa daje jej na pożyczenie 10-12 przegubów a ta że ma nadmiar Solo daje jej zmodernizowane w Jelczu M121