Rozdysponowanie taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 17 kwie 2011, 0:59

Ich problemem są nieżywe Neoplany w tym momencie.
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 17 kwie 2011, 1:18

Przerzucenie możliwie dużej ilości SU15 z innych zajezdni jest zadaniem niewykonalnym?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 17 kwie 2011, 1:21

A gdzie je pomieścić z tymi wozami co już są? Wystawisz je na ulice jak Mobilis na Ursusie?

Ilostan mają dobry, ale neoplany popadały jak muchy i na to nic nie poradzisz bo to złomy totalne.
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 17 kwie 2011, 1:38

Desert pisze:A gdzie je pomieścić z tymi wozami co już są? Wystawisz je na ulice jak Mobilis na Ursusie?

Ilostan mają dobry, ale neoplany popadały jak muchy i na to nic nie poradzisz bo to złomy totalne.
Skoro Neoplany popadały, a wcześniej się mieściły, to w miejsce tych padniętych Neoplanów. A docelowo: w miejsce wszystkich skasowanych Neoplanów. Jeżeli na Stalowej i Woronicza stoją wozy w szczycie, a na Kleszczowej i Redutowej brakuje wozów żeby wyjść z planem, to albo plan jest do dupy, albo rozdysponowanie. Zakładam, że plan nie jest do dupy, bo przecież MZA same przekazują ZTM ile wozów który zakład jest w stanie wystawić, więc problem tkwi w rozdysponowaniu. I w zbyt silnym przywiązaniu wozów do zakładów. Jakiś czas temu jechałem Redutowym 190. Zesrał się wózek na PIOTRA SKARGI :arrow: CH MARKI. Autentycznie mnie zdziwiło, że jakakolwiek podmiana nastąpiła dopiero po zjeździe dodatków na R-5. Ba, zdziwiło mnie, że tę brygadę MUSI podmienić R-5, gdy ze Stalowej, gdzie stoją przeguby a dyżurni się nudzą, był rzut beretem. Brygada wisiała parę godzin, a ci na Stalowej dalej się nudzili. Przynajmniej jeden, ten z którym rozmawiałem czekając na kolejne 190. Ja tego nie ogarniam, nieważne, że brygada nie jeździ, ważne, że jeśli to Redutowy wóz, to Redutowa ma podmienić i koniec. A jak nie ma czym, to trudno.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 17 kwie 2011, 1:43

Tutaj kłania się przekazywanie informacji Zakład <-> Centrala i Zakład <-> Zakład, bo po co zadzwonić na inny i poprosić o rezerwe =;
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 17 kwie 2011, 1:58

Szeregowy_Równoległy pisze: a na Kleszczowej i Redutowej brakuje wozów żeby wyjść z planem
A co najciekawsze, Redutową wysyła się do obsługi brygadożernej przegubowej linii zastępczej Z-3, podczas gdy Stalowa nie dostała ani jednego dodatku, nawet w szczycie popołudniowym, kiedy wyjeżdża więcej brygad...

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 17 kwie 2011, 2:07

Pamiętaj że Mobilis coś tam dobrał kosztem Reducianej ;-)
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 17 kwie 2011, 2:13

No 175, co nie zmienia faktu, że w szczycie B na 184 jeżdżą gnioty, bo oficjalnie nie ma skąd wziąć więcej przegubów na popołudniowe dodatki Z-3.

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 17 kwie 2011, 12:04

fraktal pisze:A co najciekawsze, Redutową wysyła się do obsługi brygadożernej przegubowej linii zastępczej Z-3, podczas gdy Stalowa nie dostała ani jednego dodatku,
Akurat to że Redutowa nie wyrabia się z planem to nie jest przez Z-3 bo jak tej linii nie było to również się nie wyrabiała, a Z-3 dostała z tego powodu że ma najbliżej na Okopową.

Walas
Posty: 17096
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 17 kwie 2011, 12:31

Tahamata pisze:
fraktal pisze:A co najciekawsze, Redutową wysyła się do obsługi brygadożernej przegubowej linii zastępczej Z-3, podczas gdy Stalowa nie dostała ani jednego dodatku,
Akurat to że Redutowa nie wyrabia się z planem to nie jest przez Z-3 bo jak tej linii nie było to również się nie wyrabiała, a Z-3 dostała z tego powodu że ma najbliżej na Okopową.
Stalowa zbyt daleko na Okopową nie ma.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

ashir
Posty: 27723
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 kwie 2011, 16:47

Robert 514 pisze:#5202
#5203
#5300
#5301
#5303
#5305
#5400
#5401
#5541
#5768
na Kleszczową pójdą sobie....
I kleszczowa je sobie zajeździ... ehh
A 5741 jako jedyny zostaje na Ostrobramskiej? :-k

primoż
Posty: 3744
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 17 kwie 2011, 17:06

Walas pisze:
Tahamata pisze:Akurat to że Redutowa nie wyrabia się z planem to nie jest przez Z-3 bo jak tej linii nie było to również się nie wyrabiała, a Z-3 dostała z tego powodu że ma najbliżej na Okopową.
Stalowa zbyt daleko na Okopową nie ma.
Na Esperanto na 527 wyjeżdza, a kiedyś też na Okopową.

Awatar użytkownika
5690
Posty: 729
Rejestracja: 26 sie 2007, 22:44
Lokalizacja: Warszawa/Ursus

Post autor: 5690 » 24 kwie 2011, 18:33

Robert 514 pisze:#5202
#5203
#5300
#5301
#5303
#5305
#5400
#5401
#5541
#5741
#5768
na Kleszczową pójdą sobie....
I kleszczowa je sobie zajeździ... ehh
I niby kiedy maja one przejść z R10 na R11 ?
#5690 07.11.1997-10.09.2013

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2281
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 24 kwie 2011, 18:57

5690 pisze:
Robert 514 pisze:#5202
#5203
#5300
#5301
#5303
#5305
#5400
#5401
#5541
#5741
#5768
na Kleszczową pójdą sobie....
I kleszczowa je sobie zajeździ... ehh
I niby kiedy maja one przejść z R10 na R11 ?
Bajki w Ty w nie wierzysz...
](*,)
Ostrobramska musi mieć coś na noce i jakieś inne okazje!

Awatar użytkownika
Professor
Posty: 681
Rejestracja: 05 lut 2011, 19:30
Lokalizacja: Kobiałka/Witolin

Post autor: Professor » 24 kwie 2011, 19:18

Szeregowy_Równoległy pisze:W kwestii rozdysponowania niekoniecznie EOT. Na Woronicza jest nadmiar SU18? Jest. Na Stalowej jest nadmiar MANów? Jest. A Kleszczowa i Redutowa mają problem z wyjściem z planem? Mają. Co MZA z tym robią? Nic. Zaklinasz rzeczywistość?

Ja proponuję tak : R-7 ma nadmiar przegubów a z tego co wiem często na linie na 18 puszcza 15 więc proponuję dać SU15 Kleszczowej na razie a korzystać z przegubów , w sprawie Redutowej : Stalowa daje jej na pożyczenie 10-12 przegubów a ta że ma nadmiar Solo daje jej zmodernizowane w Jelczu M121

ODPOWIEDZ