Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Re: Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Warbus przy nich niewiele robił. Znamienne niech będzie to, że stracili na nie gwarancje jak powychodził brak obsług okresowych lub ich niepełny zakres.
Kolejne z numerami są 9901, 9905, 9908 i 9912.
EDIT: no i 9906.
EDIT: no i 9906.
Zarejestrowane w tym tygodniu: 9901, 9903, 9905, 9906 i 9908.
Swingi NG:
3116, 3118, 3119, 3120, 3121, 3123, 3125, 3126, 3127, 3128, 3129, 3130, 3133, 3134, 3135, 3140, 3143, 3144, 3145, 3146, 3148, 3150, 3151, 3153, 3154, 3155, 3162, 3163, 3165, 3166, 3192
3116, 3118, 3119, 3120, 3121, 3123, 3125, 3126, 3127, 3128, 3129, 3130, 3133, 3134, 3135, 3140, 3143, 3144, 3145, 3146, 3148, 3150, 3151, 3153, 3154, 3155, 3162, 3163, 3165, 3166, 3192
9909 też już ma numery.
EDIT: 9903 też.
EDIT: 9903 też.
Tak to prawda. Ale to w MZA też.
1040, 1069
Ulubione wozy: 8112, 8122
WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 8112, 8122
WKD, R1, S1
W Grodziu najczęstsze, a szczególnie na 262 - co najmniej połowa kierowców tam luzowała.
Chodzi o wyrzucanie na luz w trakcie jazdy.
1040, 1069
Ulubione wozy: 8112, 8122
WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 8112, 8122
WKD, R1, S1
Tylko po co?
Faktycznie kiedyś w PKS GM ukraińcy w starych Scaniach tak robili.
Teraz nie korzystam z usług PKS GM jako pasażer i nie wypowiem się w tym temacie

Pewnie żeby silnik nie hamował, pozornie dając jakąś oszczędność. Ale to pewnie jakieś mililitry na dziesiątki kilometr. Z 10 zł miesięcznie się wyciągnie i dopóki nie przywali w coś, jadąc na luzie, to zysk będzie.
ŁK
- Szymon
- (Mr_Kolesław)
- Posty: 6813
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
- Lokalizacja: Zielona Italia
- Kontakt:
No właśnie, rzekomo to jakaś oszczędność jest kosztem braku hamowania silnikiem... Nie mówiąc już o powolnym uszkodzeniu skrzyni biegów bo podobno to jest konsekwencja takiego "stylu jazdy".
Zakład Eksperymentów Autobusowych R-11 "KLESZCZOWA" 

Z forum infobusa:
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
puszczając nogę z gazu, silnik praktycznie nie zużywa paliwa EDC odcina dopływ paliwa (bądź utrzymuję dawkę na poziomie absolutnie minimalnym niezbędnym do podtrzymania procesów spalania, dawka ta jest mniejsza niż dawka biegu jałowego. Opcje dwie, w zależności od upodobań producentów), jednak należy pamiętać, że automatu nie "wrzucimy na luz" (wszelkie takie wyczyny kierowców są absolutnie niedopuszczalne (poza wyjątkowymi sytuacjami grożącymi bezpieczeństwu) i mogą spowodować uszkodzenie skrzynki biegów. Stąd paliwa zużywamy mniej, ale znowu odcinek jaki zdołamy w ten sposób przejechać jest krótszy, gdyż pojazd hamuje cały czas na wskutek oporów silnika.
Znowu gdy jedziemy cały czas 50km/h to cały ten okres zużywamy więcej paliwa...
Należałoby przeprowadzić symulację, jednak żużycia paliwa jest tutaj funkcją wielu zmiennyc
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Na 262 był tylko jeden kierowca, który luzował, a i też tylko czasami jeździł na tej linii. Pozostali jeździli normalnie, a nawet zasuwali.

Stan na 14.08.2019: 9901, 9903-9910 i 9912 zarejestrowane 10 sztuk.
Swingi NG:
3116, 3118, 3119, 3120, 3121, 3123, 3125, 3126, 3127, 3128, 3129, 3130, 3133, 3134, 3135, 3140, 3143, 3144, 3145, 3146, 3148, 3150, 3151, 3153, 3154, 3155, 3162, 3163, 3165, 3166, 3192
3116, 3118, 3119, 3120, 3121, 3123, 3125, 3126, 3127, 3128, 3129, 3130, 3133, 3134, 3135, 3140, 3143, 3144, 3145, 3146, 3148, 3150, 3151, 3153, 3154, 3155, 3162, 3163, 3165, 3166, 3192