Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

piorunus
Posty: 252
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 10 mar 2024, 14:07

Emyl pisze:
10 mar 2024, 11:26
Panowie, przejdźcie na priv wymieniać uprzejmości, bo inaczej będziemy musieli pisać na czerwono. A po co to komu?
Czemu ? Ktoś tu zaczął wybitnie prymitywnie i dostał dyplomatycznego "slap bitch'a". W czym problem, że wybitnie prymitywny "hejter" bez argumentów dostał pocisk adekwatny do jego poziomu ? Merytoryki zero, chamstwo na maxa. Cały Łukasz jak się poczyta jego posty.
MJ pisze:
10 mar 2024, 13:42
Ja napisałem, że nie plac jest problem, a reszta zaplecza. Odpowiadając na Twoje pytanie to hale zostały wycofane z eksploatacji, więc przywrócenie ich teraz wymagałoby dostosowania do obecnie wymaganych norm. Narazie nie słyszałem by coś tam przy tych halach robiono.
Czyli wszystko w temacie. Od siebie dodam, że utrzymanie Włościańskiej to ok. 18 mln zł na ten rok.

Łukasz
Posty: 10568
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 mar 2024, 15:40

Czy dałoby się zrobić, żeby działało ignorowanie?
ŁK

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 314
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 10 mar 2024, 16:33

Działa, wystarczy dodać użytkownika do wrogów. Wtedy nie wyświetlają się jego posty a drobna wzmianka, że coś napisał. Nie wiem jak jest w cytatach.

Łukasz
Posty: 10568
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 mar 2024, 16:43

karmat pisze:Działa, wystarczy dodać użytkownika do wrogów. Wtedy nie wyświetlają się jego posty a drobna wzmianka, że coś napisał. Nie wiem jak jest w cytatach.
To chyba wina tapatalka, odignorowuje :) W cytatach to już niech tam.
ŁK

BrdzJkb
Posty: 197
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 10 mar 2024, 17:52

reserved pisze:
10 mar 2024, 12:39
Na liniach pokroju 177, 401 czy 517 gdzie ten punkt socjalny już jest na pewno nic się nie zmieni, nie ma co do tego żadnej wątpliwości. Ale jest wiele linii gdzie jedynym punktem socjalnym jest toi-toi. I tam ZTM będzie musiał coś pokombinować
Cała rzecz w tym, że nic nie będzie musiał. Polecam dokładnie poczytać rozporządzenie.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 10 mar 2024, 19:42

piorunus pisze:
10 mar 2024, 14:07
Emyl pisze:
10 mar 2024, 11:26
Panowie, przejdźcie na priv wymieniać uprzejmości, bo inaczej będziemy musieli pisać na czerwono. A po co to komu?
Czemu ? Ktoś tu zaczął wybitnie prymitywnie i dostał dyplomatycznego "slap bitch'a". W czym problem, że wybitnie prymitywny "hejter" bez argumentów dostał pocisk adekwatny do jego poziomu ? Merytoryki zero, chamstwo na maxa. Cały Łukasz jak się poczyta jego posty.
Dlatego, że nie każdy ma ochotę czytać takie uprzejmości między Wami
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25331
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 mar 2024, 22:19

BrdzJkb pisze:
10 mar 2024, 17:52
reserved pisze:
10 mar 2024, 12:39
Na liniach pokroju 177, 401 czy 517 gdzie ten punkt socjalny już jest na pewno nic się nie zmieni, nie ma co do tego żadnej wątpliwości. Ale jest wiele linii gdzie jedynym punktem socjalnym jest toi-toi. I tam ZTM będzie musiał coś pokombinować
Cała rzecz w tym, że nic nie będzie musiał. Polecam dokładnie poczytać rozporządzenie.
Czytanie tego rozporządzenia w części o socjalu dla kierowców grozi śmiercią lub kalectwem. Tam nic się wewnętrznie nie zgadza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

primoż
Posty: 3729
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 11 mar 2024, 23:56

KR88 pisze:
09 mar 2024, 20:30
😂 bardzo nietrafiony pomysł
Coś więcej? Jeżeli TW są w stanie nocować wozy na Obozowej, z dokonaniem zjazdowego OC na R1 i potem jako PT z R1, więc obstawiam, że jest to kwestia logistyki. Tramwaje Śląskie z kolei stosowały (stosują?) zostawianie wozów na pętlach, zamiast zjeżdżania do zajezdni (aczkolwiek należy uczciwie przyznać, że potem jeździły uwalone graffiti :term:), z kolei gdzieś na Zachodzie (Paryż?) autobusy też nie zawsze zjeżdżają do zajezdni, tylko są odstawianie na placach lub garażach do tego specjalnie przystosowanych. Zresztą, TW też się chyba zastanawiały nad opcją śląską, czyli nocowanie pojazdów na pętlach?

Generalnie MZA mogłoby, pod warunkiem braku miejsc postojowych na zakładach, cześć autobusów z Kleszczowej po zjazdowym OC wganiać na Redutową :-k Pamiętam, że jakoś na przełomie wieków(?) część autobusów z Woronicza stała na opuszczonym Piasecznie :-k

Chociaż fakt, że raczej nie są to rozwiązania na dłuższą metę, a jako przejściowe, bo np. TW czekają na otwarcie Annopola, żeby już się nie bujać z tymi zjazdami :-k
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2056
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 12 mar 2024, 0:14

primoż pisze:
11 mar 2024, 23:56
KR88 pisze:
09 mar 2024, 20:30
😂 bardzo nietrafiony pomysł
Coś więcej? Jeżeli TW są w stanie nocować wozy na Obozowej, z dokonaniem zjazdowego OC na R1 i potem jako PT z R1, więc obstawiam, że jest to kwestia logistyki. Tramwaje Śląskie z kolei stosowały (stosują?) zostawianie wozów na pętlach, zamiast zjeżdżania do zajezdni (aczkolwiek należy uczciwie przyznać, że potem jeździły uwalone graffiti :term:), z kolei gdzieś na Zachodzie (Paryż?) autobusy też nie zawsze zjeżdżają do zajezdni, tylko są odstawianie na placach lub garażach do tego specjalnie przystosowanych. Zresztą, TW też się chyba zastanawiały nad opcją śląską, czyli nocowanie pojazdów na pętlach?

Generalnie MZA mogłoby, pod warunkiem braku miejsc postojowych na zakładach, cześć autobusów z Kleszczowej po zjazdowym OC wganiać na Redutową :-k Pamiętam, że jakoś na przełomie wieków(?) część autobusów z Woronicza stała na opuszczonym Piasecznie :-k

Chociaż fakt, że raczej nie są to rozwiązania na dłuższą metę, a jako przejściowe, bo np. TW czekają na otwarcie Annopola, żeby już się nie bujać z tymi zjazdami :-k
To jest niemożliwe do wykonania w warunkach MZA. Autobusy to nie tramwaje.
1) Kierowca i tak musiałby pobrać dokumenty od wozu na zajezdni.
2) Co w przypadku gdy autobus nie odpali bo rozładowały się akumulatory? Pogotowie nie dojedzie w 15min
3) Co w przypadku gdy kierowca stwierdza za niski poziom któregoś z płynów lub uszkodzenie/awarię autobusu?
4) Brak możliwości skutecznego zamknkęcia autobusu z zewnątrz
5) Duże ryzyko graffiti/dewastacji

mb112
Posty: 954
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 12 mar 2024, 0:51

primoż pisze:
11 mar 2024, 23:56
Generalnie MZA mogłoby, pod warunkiem braku miejsc postojowych na zakładach, cześć autobusów z Kleszczowej po zjazdowym OC wganiać na Redutową :-k Pamiętam, że jakoś na przełomie wieków(?) część autobusów z Woronicza stała na opuszczonym Piasecznie :-k
To wszystko są półśrodki. Jeszcze w czasach jak likwidowano Inflancką, potem Chełmską, potem Redutową (niby nie na zawsze), to za każdym razem była mowa o tym, że to 'na chwilę', zanim się uruchomi nową zajezdnię w zamian. I mijają kolejne dziesięciolecia i nic się w tym temacie nie dzieje. Poza tym, że jeszcze są od czasu do czasu dywagacje na temat likwidacji Stalowej. A tymczasem:
- Redutowa miała być zrobiona porządnie na nowo,
- miała być nowa zajezdnia w rejonie Spedycyjnej na Żeraniu w zamian za Stalową,
- kolejna zajezdnia miała być w rejonie Huty/Wólczyńskiej, jeszcze w zamian za Inflancką, w starym studium nawet była zaznaczona.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25331
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 mar 2024, 5:36

konri pisze:
12 mar 2024, 0:14
primoż pisze:
11 mar 2024, 23:56
Coś więcej? Jeżeli TW są w stanie nocować wozy na Obozowej, z dokonaniem zjazdowego OC na R1 i potem jako PT z R1, więc obstawiam, że jest to kwestia logistyki. Tramwaje Śląskie z kolei stosowały (stosują?) zostawianie wozów na pętlach, zamiast zjeżdżania do zajezdni (aczkolwiek należy uczciwie przyznać, że potem jeździły uwalone graffiti :term:), z kolei gdzieś na Zachodzie (Paryż?) autobusy też nie zawsze zjeżdżają do zajezdni, tylko są odstawianie na placach lub garażach do tego specjalnie przystosowanych. Zresztą, TW też się chyba zastanawiały nad opcją śląską, czyli nocowanie pojazdów na pętlach?

Generalnie MZA mogłoby, pod warunkiem braku miejsc postojowych na zakładach, cześć autobusów z Kleszczowej po zjazdowym OC wganiać na Redutową :-k Pamiętam, że jakoś na przełomie wieków(?) część autobusów z Woronicza stała na opuszczonym Piasecznie :-k

Chociaż fakt, że raczej nie są to rozwiązania na dłuższą metę, a jako przejściowe, bo np. TW czekają na otwarcie Annopola, żeby już się nie bujać z tymi zjazdami :-k
To jest niemożliwe do wykonania w warunkach MZA. Autobusy to nie tramwaje.
1) Kierowca i tak musiałby pobrać dokumenty od wozu na zajezdni.
2) Co w przypadku gdy autobus nie odpali bo rozładowały się akumulatory? Pogotowie nie dojedzie w 15min
3) Co w przypadku gdy kierowca stwierdza za niski poziom któregoś z płynów lub uszkodzenie/awarię autobusu?
4) Brak możliwości skutecznego zamknkęcia autobusu z zewnątrz
5) Duże ryzyko graffiti/dewastacji
Na dokładnie te same pytania odpowiadały TW już kilkukrotnie. A jednak nie było problemów mimo że wagpny nocowały nawet na pętli Kawęczyńska.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4877
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 12 mar 2024, 6:43

konri pisze:
12 mar 2024, 0:14
primoż pisze:
11 mar 2024, 23:56
Coś więcej? Jeżeli TW są w stanie nocować wozy na Obozowej, z dokonaniem zjazdowego OC na R1 i potem jako PT z R1, więc obstawiam, że jest to kwestia logistyki. [...]
To jest niemożliwe do wykonania w warunkach MZA. Autobusy to nie tramwaje.
1) Kierowca i tak musiałby pobrać dokumenty od wozu na zajezdni.
2) Co w przypadku gdy autobus nie odpali bo rozładowały się akumulatory? Pogotowie nie dojedzie w 15min
3) Co w przypadku gdy kierowca stwierdza za niski poziom któregoś z płynów lub uszkodzenie/awarię autobusu?
No tak, bo my tramwajarze nie mamy takich samych problemów #-o
Czym innym nocowanie wozów po OC na innym zakładzie (właściwie terenie zamkniętym) a czym innym na pętli.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36626
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 mar 2024, 8:07

pawcio pisze:
12 mar 2024, 5:36
A jednak nie było problemów mimo że wagpny nocowały nawet na pętli Kawęczyńska.
Jednak pętla przy bazylice to prawie jak plac przed zajezdnią, tylko paręset metrów dalej. Pogot z zakładu dojedzie w 45 sekund.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 689
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 12 mar 2024, 8:46

Mamy Witolin mamy w takim wariancie dostępną :)
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Jurand
Posty: 1076
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 12 mar 2024, 9:20

ZielonyJamnik pisze:
12 mar 2024, 8:46
Mamy Witolin mamy w takim wariancie dostępną :)
To i ulicę Spartanską by można bylo po długości cała zastawić wozami.
Jakby co to Pogot w 45 sekund podleci😁

ODPOWIEDZ