Strona 389 z 393

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 10 mar 2024, 14:07
autor: piorunus
Emyl pisze:
10 mar 2024, 11:26
Panowie, przejdźcie na priv wymieniać uprzejmości, bo inaczej będziemy musieli pisać na czerwono. A po co to komu?
Czemu ? Ktoś tu zaczął wybitnie prymitywnie i dostał dyplomatycznego "slap bitch'a". W czym problem, że wybitnie prymitywny "hejter" bez argumentów dostał pocisk adekwatny do jego poziomu ? Merytoryki zero, chamstwo na maxa. Cały Łukasz jak się poczyta jego posty.
MJ pisze:
10 mar 2024, 13:42
Ja napisałem, że nie plac jest problem, a reszta zaplecza. Odpowiadając na Twoje pytanie to hale zostały wycofane z eksploatacji, więc przywrócenie ich teraz wymagałoby dostosowania do obecnie wymaganych norm. Narazie nie słyszałem by coś tam przy tych halach robiono.
Czyli wszystko w temacie. Od siebie dodam, że utrzymanie Włościańskiej to ok. 18 mln zł na ten rok.

Re: Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 10 mar 2024, 15:40
autor: Łukasz
Czy dałoby się zrobić, żeby działało ignorowanie?

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 10 mar 2024, 16:33
autor: karmat
Działa, wystarczy dodać użytkownika do wrogów. Wtedy nie wyświetlają się jego posty a drobna wzmianka, że coś napisał. Nie wiem jak jest w cytatach.

Re: Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 10 mar 2024, 16:43
autor: Łukasz
karmat pisze:Działa, wystarczy dodać użytkownika do wrogów. Wtedy nie wyświetlają się jego posty a drobna wzmianka, że coś napisał. Nie wiem jak jest w cytatach.
To chyba wina tapatalka, odignorowuje :) W cytatach to już niech tam.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 10 mar 2024, 17:52
autor: BrdzJkb
reserved pisze:
10 mar 2024, 12:39
Na liniach pokroju 177, 401 czy 517 gdzie ten punkt socjalny już jest na pewno nic się nie zmieni, nie ma co do tego żadnej wątpliwości. Ale jest wiele linii gdzie jedynym punktem socjalnym jest toi-toi. I tam ZTM będzie musiał coś pokombinować
Cała rzecz w tym, że nic nie będzie musiał. Polecam dokładnie poczytać rozporządzenie.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 10 mar 2024, 19:42
autor: JacekM
piorunus pisze:
10 mar 2024, 14:07
Emyl pisze:
10 mar 2024, 11:26
Panowie, przejdźcie na priv wymieniać uprzejmości, bo inaczej będziemy musieli pisać na czerwono. A po co to komu?
Czemu ? Ktoś tu zaczął wybitnie prymitywnie i dostał dyplomatycznego "slap bitch'a". W czym problem, że wybitnie prymitywny "hejter" bez argumentów dostał pocisk adekwatny do jego poziomu ? Merytoryki zero, chamstwo na maxa. Cały Łukasz jak się poczyta jego posty.
Dlatego, że nie każdy ma ochotę czytać takie uprzejmości między Wami

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 10 mar 2024, 22:19
autor: pawcio
BrdzJkb pisze:
10 mar 2024, 17:52
reserved pisze:
10 mar 2024, 12:39
Na liniach pokroju 177, 401 czy 517 gdzie ten punkt socjalny już jest na pewno nic się nie zmieni, nie ma co do tego żadnej wątpliwości. Ale jest wiele linii gdzie jedynym punktem socjalnym jest toi-toi. I tam ZTM będzie musiał coś pokombinować
Cała rzecz w tym, że nic nie będzie musiał. Polecam dokładnie poczytać rozporządzenie.
Czytanie tego rozporządzenia w części o socjalu dla kierowców grozi śmiercią lub kalectwem. Tam nic się wewnętrznie nie zgadza.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 11 mar 2024, 23:56
autor: primoż
KR88 pisze:
09 mar 2024, 20:30
😂 bardzo nietrafiony pomysł
Coś więcej? Jeżeli TW są w stanie nocować wozy na Obozowej, z dokonaniem zjazdowego OC na R1 i potem jako PT z R1, więc obstawiam, że jest to kwestia logistyki. Tramwaje Śląskie z kolei stosowały (stosują?) zostawianie wozów na pętlach, zamiast zjeżdżania do zajezdni (aczkolwiek należy uczciwie przyznać, że potem jeździły uwalone graffiti :term:), z kolei gdzieś na Zachodzie (Paryż?) autobusy też nie zawsze zjeżdżają do zajezdni, tylko są odstawianie na placach lub garażach do tego specjalnie przystosowanych. Zresztą, TW też się chyba zastanawiały nad opcją śląską, czyli nocowanie pojazdów na pętlach?

Generalnie MZA mogłoby, pod warunkiem braku miejsc postojowych na zakładach, cześć autobusów z Kleszczowej po zjazdowym OC wganiać na Redutową :-k Pamiętam, że jakoś na przełomie wieków(?) część autobusów z Woronicza stała na opuszczonym Piasecznie :-k

Chociaż fakt, że raczej nie są to rozwiązania na dłuższą metę, a jako przejściowe, bo np. TW czekają na otwarcie Annopola, żeby już się nie bujać z tymi zjazdami :-k

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 12 mar 2024, 0:14
autor: konri
primoż pisze:
11 mar 2024, 23:56
KR88 pisze:
09 mar 2024, 20:30
😂 bardzo nietrafiony pomysł
Coś więcej? Jeżeli TW są w stanie nocować wozy na Obozowej, z dokonaniem zjazdowego OC na R1 i potem jako PT z R1, więc obstawiam, że jest to kwestia logistyki. Tramwaje Śląskie z kolei stosowały (stosują?) zostawianie wozów na pętlach, zamiast zjeżdżania do zajezdni (aczkolwiek należy uczciwie przyznać, że potem jeździły uwalone graffiti :term:), z kolei gdzieś na Zachodzie (Paryż?) autobusy też nie zawsze zjeżdżają do zajezdni, tylko są odstawianie na placach lub garażach do tego specjalnie przystosowanych. Zresztą, TW też się chyba zastanawiały nad opcją śląską, czyli nocowanie pojazdów na pętlach?

Generalnie MZA mogłoby, pod warunkiem braku miejsc postojowych na zakładach, cześć autobusów z Kleszczowej po zjazdowym OC wganiać na Redutową :-k Pamiętam, że jakoś na przełomie wieków(?) część autobusów z Woronicza stała na opuszczonym Piasecznie :-k

Chociaż fakt, że raczej nie są to rozwiązania na dłuższą metę, a jako przejściowe, bo np. TW czekają na otwarcie Annopola, żeby już się nie bujać z tymi zjazdami :-k
To jest niemożliwe do wykonania w warunkach MZA. Autobusy to nie tramwaje.
1) Kierowca i tak musiałby pobrać dokumenty od wozu na zajezdni.
2) Co w przypadku gdy autobus nie odpali bo rozładowały się akumulatory? Pogotowie nie dojedzie w 15min
3) Co w przypadku gdy kierowca stwierdza za niski poziom któregoś z płynów lub uszkodzenie/awarię autobusu?
4) Brak możliwości skutecznego zamknkęcia autobusu z zewnątrz
5) Duże ryzyko graffiti/dewastacji

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 12 mar 2024, 0:51
autor: mb112
primoż pisze:
11 mar 2024, 23:56
Generalnie MZA mogłoby, pod warunkiem braku miejsc postojowych na zakładach, cześć autobusów z Kleszczowej po zjazdowym OC wganiać na Redutową :-k Pamiętam, że jakoś na przełomie wieków(?) część autobusów z Woronicza stała na opuszczonym Piasecznie :-k
To wszystko są półśrodki. Jeszcze w czasach jak likwidowano Inflancką, potem Chełmską, potem Redutową (niby nie na zawsze), to za każdym razem była mowa o tym, że to 'na chwilę', zanim się uruchomi nową zajezdnię w zamian. I mijają kolejne dziesięciolecia i nic się w tym temacie nie dzieje. Poza tym, że jeszcze są od czasu do czasu dywagacje na temat likwidacji Stalowej. A tymczasem:
- Redutowa miała być zrobiona porządnie na nowo,
- miała być nowa zajezdnia w rejonie Spedycyjnej na Żeraniu w zamian za Stalową,
- kolejna zajezdnia miała być w rejonie Huty/Wólczyńskiej, jeszcze w zamian za Inflancką, w starym studium nawet była zaznaczona.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 12 mar 2024, 5:36
autor: pawcio
konri pisze:
12 mar 2024, 0:14
primoż pisze:
11 mar 2024, 23:56
Coś więcej? Jeżeli TW są w stanie nocować wozy na Obozowej, z dokonaniem zjazdowego OC na R1 i potem jako PT z R1, więc obstawiam, że jest to kwestia logistyki. Tramwaje Śląskie z kolei stosowały (stosują?) zostawianie wozów na pętlach, zamiast zjeżdżania do zajezdni (aczkolwiek należy uczciwie przyznać, że potem jeździły uwalone graffiti :term:), z kolei gdzieś na Zachodzie (Paryż?) autobusy też nie zawsze zjeżdżają do zajezdni, tylko są odstawianie na placach lub garażach do tego specjalnie przystosowanych. Zresztą, TW też się chyba zastanawiały nad opcją śląską, czyli nocowanie pojazdów na pętlach?

Generalnie MZA mogłoby, pod warunkiem braku miejsc postojowych na zakładach, cześć autobusów z Kleszczowej po zjazdowym OC wganiać na Redutową :-k Pamiętam, że jakoś na przełomie wieków(?) część autobusów z Woronicza stała na opuszczonym Piasecznie :-k

Chociaż fakt, że raczej nie są to rozwiązania na dłuższą metę, a jako przejściowe, bo np. TW czekają na otwarcie Annopola, żeby już się nie bujać z tymi zjazdami :-k
To jest niemożliwe do wykonania w warunkach MZA. Autobusy to nie tramwaje.
1) Kierowca i tak musiałby pobrać dokumenty od wozu na zajezdni.
2) Co w przypadku gdy autobus nie odpali bo rozładowały się akumulatory? Pogotowie nie dojedzie w 15min
3) Co w przypadku gdy kierowca stwierdza za niski poziom któregoś z płynów lub uszkodzenie/awarię autobusu?
4) Brak możliwości skutecznego zamknkęcia autobusu z zewnątrz
5) Duże ryzyko graffiti/dewastacji
Na dokładnie te same pytania odpowiadały TW już kilkukrotnie. A jednak nie było problemów mimo że wagpny nocowały nawet na pętli Kawęczyńska.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 12 mar 2024, 6:43
autor: Bywalec
konri pisze:
12 mar 2024, 0:14
primoż pisze:
11 mar 2024, 23:56
Coś więcej? Jeżeli TW są w stanie nocować wozy na Obozowej, z dokonaniem zjazdowego OC na R1 i potem jako PT z R1, więc obstawiam, że jest to kwestia logistyki. [...]
To jest niemożliwe do wykonania w warunkach MZA. Autobusy to nie tramwaje.
1) Kierowca i tak musiałby pobrać dokumenty od wozu na zajezdni.
2) Co w przypadku gdy autobus nie odpali bo rozładowały się akumulatory? Pogotowie nie dojedzie w 15min
3) Co w przypadku gdy kierowca stwierdza za niski poziom któregoś z płynów lub uszkodzenie/awarię autobusu?
No tak, bo my tramwajarze nie mamy takich samych problemów #-o
Czym innym nocowanie wozów po OC na innym zakładzie (właściwie terenie zamkniętym) a czym innym na pętli.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 12 mar 2024, 8:07
autor: Bastian
pawcio pisze:
12 mar 2024, 5:36
A jednak nie było problemów mimo że wagpny nocowały nawet na pętli Kawęczyńska.
Jednak pętla przy bazylice to prawie jak plac przed zajezdnią, tylko paręset metrów dalej. Pogot z zakładu dojedzie w 45 sekund.

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 12 mar 2024, 8:46
autor: ZielonyJamnik
Mamy Witolin mamy w takim wariancie dostępną :)

Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

: 12 mar 2024, 9:20
autor: Jurand
ZielonyJamnik pisze:
12 mar 2024, 8:46
Mamy Witolin mamy w takim wariancie dostępną :)
To i ulicę Spartanską by można bylo po długości cała zastawić wozami.
Jakby co to Pogot w 45 sekund podleci😁