Strona 11 z 11
Tabor na liniach strefowych uzupełniających
: 31 sty 2024, 20:13
autor: kajo
Jestem ciekaw ile autobusów skontrolowali by to znaleźć. Po piasecznie jeździ bardzo dużo eLek i jeżeli wpadły dwie i to na zdjęciach te usterki nie wyglądają na straszne. Prawda jest taka, że na liniach lokalnych jeździ multum kierowców z Ukrainy, którzy przyzwyczajeni są do standardu marszrutek i dla nich zabranie dowodu za coś takiego to pewnie wręcz fanaberia. Zjeżdżać jak otwierają się jedna drzwi z dwóch? albo jak na oponie jest ryska z boku.
Tabor na liniach strefowych uzupełniających
: 04 lut 2024, 15:11
autor: Michalk001
Co do "Elek" to w Legionowie prawie nowe Cityporty już jakiś czas temu zostały pozbawione blokady przystankowej żeby szybciej ruszać z przystanków - drzwi które na początku też bardzo ładnie działały już zostały rozregulowane.
Może by pogonić przewoźnika do przywrócenia wozów do poprzedniego stanu gdyż chyba blokada przystankowa jest obowiązkowa?
Tabor na liniach strefowych uzupełniających
: 20 lut 2024, 16:09
autor: Walas
PKS Grodzisk Mazowiecki odkupił kilka sztuk Alpino od Mobilisu i mają jeździć po Grodzisku i Pruszkowie.
A dokładnie 9216, 9223, 9235, 9237, 9238, 9240, 9244, 9254.
Tabor na liniach strefowych uzupełniających
: 20 lut 2024, 22:48
autor: Ficek
Póki co testowo wzięli tylko dawnego 9235 i jeździ na linii 17 GPA.
Tabor na liniach strefowych uzupełniających
: 21 lut 2024, 5:41
autor: Jurand
Walas pisze: ↑20 lut 2024, 16:09
PKS Grodzisk Mazowiecki odkupił kilka sztuk Alpino od Mobilisu i mają jeździć po Grodzisku i Pruszkowie.
A dokładnie 9216, 9223, 9235, 9237, 9238, 9240, 9244, 9254.
No już o tym pisałem że trafią w okolice Grodziska.
PKS GM to raczej od banku odkupił w porozumieniu z Mobilisem.
Tabor na liniach strefowych uzupełniających
: 21 lut 2024, 6:43
autor: Ficek
Nic dziwnego - wozy są w sumie od razu przystosowane do wymagań GPA łącznie z malowaniem, przed wyjazdem na dobrą sprawę trzeba im tylko założyć bileterkę oraz zaprogramować wyświetlacze i uzupełnić takie rzeczy jak numery taborowe i logo GPA.
Tabor na liniach strefowych uzupełniających
: 27 mar 2024, 7:12
autor: Walas
W PKS GM MAZ 20115 wraca do żywych. Jednak odratowali go i naprawili.
Tabor na liniach strefowych uzupełniających
: 27 mar 2024, 8:09
autor: Glonojad
kajo pisze: ↑31 sty 2024, 20:13
Jestem ciekaw ile autobusów skontrolowali by to znaleźć. Po piasecznie jeździ bardzo dużo eLek i jeżeli wpadły dwie i to na zdjęciach te usterki nie wyglądają na straszne. Prawda jest taka, że na liniach lokalnych jeździ multum kierowców z Ukrainy, którzy przyzwyczajeni są do standardu marszrutek i dla nich zabranie dowodu za coś takiego to pewnie wręcz fanaberia. Zjeżdżać jak otwierają się jedna drzwi z dwóch? albo jak na oponie jest ryska z boku.
Powiem bez autocenzury - albo się nauczą polskich standardów, albo fora ze dwora. Tak, jak Polacy na zmywaku w UK czy na truskawkach u der Bauera musieli miejscowe standardy stosować. Cena to nie wszystko.
Tabor na liniach strefowych uzupełniających
: 27 mar 2024, 21:46
autor: kajo
Glonojad pisze: ↑27 mar 2024, 8:09
Powiem bez autocenzury - albo się nauczą polskich standardów, albo fora ze dwora. Tak, jak Polacy na zmywaku w UK czy na truskawkach u der Bauera musieli miejscowe standardy stosować. Cena to nie wszystko.
Nawet bym.się zgodził gdybym nie widział w jakim stanie jeżdżą obok PKSy, czy GPA na Scaniach po kontrakcie w Warszawie. Albo Ząbki. Już nie mówię o jakimś lubelskim czy małopolskim busiarstwie.
Te autobusy nawet jak na polskie standardy są w niezłym stanie.