Strona 11 z 11

Tabor na liniach strefowych uzupełniających

: 31 sty 2024, 20:13
autor: kajo
Jestem ciekaw ile autobusów skontrolowali by to znaleźć. Po piasecznie jeździ bardzo dużo eLek i jeżeli wpadły dwie i to na zdjęciach te usterki nie wyglądają na straszne. Prawda jest taka, że na liniach lokalnych jeździ multum kierowców z Ukrainy, którzy przyzwyczajeni są do standardu marszrutek i dla nich zabranie dowodu za coś takiego to pewnie wręcz fanaberia. Zjeżdżać jak otwierają się jedna drzwi z dwóch? albo jak na oponie jest ryska z boku.

Tabor na liniach strefowych uzupełniających

: 04 lut 2024, 15:11
autor: Michalk001
Co do "Elek" to w Legionowie prawie nowe Cityporty już jakiś czas temu zostały pozbawione blokady przystankowej żeby szybciej ruszać z przystanków - drzwi które na początku też bardzo ładnie działały już zostały rozregulowane. 😡 Może by pogonić przewoźnika do przywrócenia wozów do poprzedniego stanu gdyż chyba blokada przystankowa jest obowiązkowa?

Tabor na liniach strefowych uzupełniających

: 20 lut 2024, 16:09
autor: Walas
PKS Grodzisk Mazowiecki odkupił kilka sztuk Alpino od Mobilisu i mają jeździć po Grodzisku i Pruszkowie.
A dokładnie 9216, 9223, 9235, 9237, 9238, 9240, 9244, 9254.

Tabor na liniach strefowych uzupełniających

: 20 lut 2024, 22:48
autor: Ficek
Póki co testowo wzięli tylko dawnego 9235 i jeździ na linii 17 GPA.

Tabor na liniach strefowych uzupełniających

: 21 lut 2024, 5:41
autor: Jurand
Walas pisze:
20 lut 2024, 16:09
PKS Grodzisk Mazowiecki odkupił kilka sztuk Alpino od Mobilisu i mają jeździć po Grodzisku i Pruszkowie.
A dokładnie 9216, 9223, 9235, 9237, 9238, 9240, 9244, 9254.
No już o tym pisałem że trafią w okolice Grodziska.
PKS GM to raczej od banku odkupił w porozumieniu z Mobilisem.

Tabor na liniach strefowych uzupełniających

: 21 lut 2024, 6:43
autor: Ficek
Nic dziwnego - wozy są w sumie od razu przystosowane do wymagań GPA łącznie z malowaniem, przed wyjazdem na dobrą sprawę trzeba im tylko założyć bileterkę oraz zaprogramować wyświetlacze i uzupełnić takie rzeczy jak numery taborowe i logo GPA.

Tabor na liniach strefowych uzupełniających

: 27 mar 2024, 7:12
autor: Walas
W PKS GM MAZ 20115 wraca do żywych. Jednak odratowali go i naprawili.

Tabor na liniach strefowych uzupełniających

: 27 mar 2024, 8:09
autor: Glonojad
kajo pisze:
31 sty 2024, 20:13
Jestem ciekaw ile autobusów skontrolowali by to znaleźć. Po piasecznie jeździ bardzo dużo eLek i jeżeli wpadły dwie i to na zdjęciach te usterki nie wyglądają na straszne. Prawda jest taka, że na liniach lokalnych jeździ multum kierowców z Ukrainy, którzy przyzwyczajeni są do standardu marszrutek i dla nich zabranie dowodu za coś takiego to pewnie wręcz fanaberia. Zjeżdżać jak otwierają się jedna drzwi z dwóch? albo jak na oponie jest ryska z boku.
Powiem bez autocenzury - albo się nauczą polskich standardów, albo fora ze dwora. Tak, jak Polacy na zmywaku w UK czy na truskawkach u der Bauera musieli miejscowe standardy stosować. Cena to nie wszystko.

Tabor na liniach strefowych uzupełniających

: 27 mar 2024, 21:46
autor: kajo
Glonojad pisze:
27 mar 2024, 8:09
Powiem bez autocenzury - albo się nauczą polskich standardów, albo fora ze dwora. Tak, jak Polacy na zmywaku w UK czy na truskawkach u der Bauera musieli miejscowe standardy stosować. Cena to nie wszystko.
Nawet bym.się zgodził gdybym nie widział w jakim stanie jeżdżą obok PKSy, czy GPA na Scaniach po kontrakcie w Warszawie. Albo Ząbki. Już nie mówię o jakimś lubelskim czy małopolskim busiarstwie.

Te autobusy nawet jak na polskie standardy są w niezłym stanie.