Oznakowanie przystanków
- TranslatorPS
- Posty: 629
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Ja nie chcę nic mówić, ale to jest ewidentnie po prostu standardowe D-15 na standardowym, pospolitym słupku postawione przez zarządcę drogi, do którego ZTM domontował swoje oznaczenia w sposób przypominający ich dotychczasowy format
Toć MZ nawet potwierdzi, że przy ostatnich remontach dróg w Radomiu (np. al. Wojska Polskiego) zdarzało się tak, że w dokumentacji projektowej był po prostu słupek z nierdzewki z D-15 (niekoniecznie nawet dwustronnie), a dopiero mniej więcej w momencie uruchamiania ruchu był on zastępowany słupkiem wzoru miejskiego.
Toć MZ nawet potwierdzi, że przy ostatnich remontach dróg w Radomiu (np. al. Wojska Polskiego) zdarzało się tak, że w dokumentacji projektowej był po prostu słupek z nierdzewki z D-15 (niekoniecznie nawet dwustronnie), a dopiero mniej więcej w momencie uruchamiania ruchu był on zastępowany słupkiem wzoru miejskiego.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Potwierdzam. I uważam, że wykonawcy remontów ulic powinni być zobligowani od razu do zamawiania słupków przystankowych zgodnych z Systemem Informacji Miejskiej. Byłoby taniej i dla nich, i dla miasta.TranslatorPS pisze: ↑29 paź 2022, 10:47Toć MZ nawet potwierdzi, że przy ostatnich remontach dróg w Radomiu (np. al. Wojska Polskiego) zdarzało się tak, że w dokumentacji projektowej był po prostu słupek z nierdzewki z D-15 (niekoniecznie nawet dwustronnie), a dopiero mniej więcej w momencie uruchamiania ruchu był on zastępowany słupkiem wzoru miejskiego.
To tylko czekać na rozmiar autostradowy takiego słupka
Według oznaczeń przystankowych linia 738 kończy trasę na przystanku Os. Viktoria 02, a w drugą stronę zaczyna ją od Os. Victoria 01.
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
A osiedle nazywa się chyba Victoria, a tu napisane przez k.
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Tak dokładnie tak jest na przystanku dla wysiadających. W drugą stronę już jest wszystko ok.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
Dlaczego przystanek Sadyba 02 jest stały dla 6 linii i na żądanie dla jednego 189?
Bo jeszcze całkiem niedawno 131, 172 i 189 nie zatrzymywały się tam. Później dodano jako warunkowy i stały dla 131 gdyż ta linia ma kursy z Wilanowa.
Dobrze byłoby zmienić na stały dla 189. Dzisiaj z pętli wyjechały razem 187 i za nim przyklejone 189.
Kierowca 189 ma ograniczone pole widzenia i dopiero w ostatniej chwili zobaczył zza 187 machających pasażerów.
Kiedyś miałem sytuację, że 189 w ogóle się nie zatrzymało mimo machania.
Kierowca 189 ma ograniczone pole widzenia i dopiero w ostatniej chwili zobaczył zza 187 machających pasażerów.
Kiedyś miałem sytuację, że 189 w ogóle się nie zatrzymało mimo machania.
To wina kierowcy 189, mógł jechać "nieprzyklejony" i by miał lepsze pole widzenia.
OIDP to kierowca drugiego/kolejnego autobusu w takim przypadku ma obowiązek traktowania takiego przystanku jako stałego czy coś się zmieniło w tej kwestii?
Nie zawsze poważne opinie
Oczywiście że tak. Ja jak dojeżdżam do przystanku na żądanie na którym stoją dwa autobusy to też zjeżdżam i oczekuję na możliwość podjazdu traktując go jako stały.