Wyświetlacze
: 13 paź 2023, 12:43
To proponuję w ogóle zlikwidować numery linii skoro nie można ich traktować jako pewnik w którą część miasta autobus dowiezie.
Nigdy nie rozumiałem jak można korzystać z Google Maps do transportu publicznego. Wolę dedykowane aplikacje do tego
Zacznij - podczas podróży - podglądać przez ramiona co i jak ludzie robią na telefonach. ZASKAKUJĄCO dużo osób planuje dotarcie do celu mapami Googla - dotyczy to i Polaków i obcokrajowców (od tych drugich trudno wymagać, aby znali lokalne apki). Google ma też tę zaletę, że dostarcza informację o dojściach pieszych, oferuje SV itp.. Wiele osób JEST zagubionych w swoim mieście, a co dopiero gdy jest się z innego miasta.ZielonyJamnik pisze: ↑13 paź 2023, 13:24Nigdy nie rozumiałem jak można korzystać z Google Maps do transportu publicznego. Wolę dedykowane aplikacje do tego
W krakowskich tramwajach nie wyświetla się numer linii na kursach wyjazdowych/zjazdowych, niezależnie od typu taboru.Bywalec pisze: ↑13 paź 2023, 12:48W Krakowie jakiś czas temu, nie wiem jak teraz, Lajkoniki miały problem by wyświetlać numer linii i była tylko nazwa krańca
Tylko ja o czymś innym - opieranie się wyłącznie na aplikacjach mobilnych bez weryfikacji co w rzeczywistości podjechało jest swego rodzaju ułomnością. Tak bardzo chcesz wierzyć we wszystko co aplikacja pokaże? Gdzie ten instynkt samozachowawczy?
Ja ze swoimi znajomymi rozmawiałem zawsze przy otwartej kabinie (na pętli), więc nie wiem, co by było, gdybyśmy rozmawiali przy zamkniętej A to o czym mówię w sprawie kabiny wiem od anonimowego motorniczego - że chciano, żeby przestrzeń kabiny wewnątrz była mniej widoczna od strony pasażerskiej i dlatego szyba w dwukierunkowych jazzach jest lekko przyciemniona. To plus refleksy o których mówisz przy braku działających kamer sprawia, że motorowi w ogóle nie widzą przestrzeni pasażerskiej wewnątrz i dlatego trzeba się szybciej zbierać do wysiadania. To wiem jeszcze z czasów, gdy motorniczowie jeszcze otwierali kabiny, gdy o coś pytałem na pętlach nawet gdy mnie nie znali czyli już ładnych parę lat minęło. Także to co mówię (o widoczności) to nie ideologia a raczej wyszło z Waszego środowiska.Bywalec pisze: ↑13 paź 2023, 12:36Z inną ekspresją rozmawia się z kimś kogo się zna, inaczej z nieznajomym. To fakt o podłożu psychologicznym.Inna przezroczystość drzwi do kabiny w Swingu i Jazzie jest związana z odwrotnie pochyloną szybą czołową w Jazzie a co za tym idzie refleksjami świetlnymi z przedziału pasazerskiego odbijającymi się na szybie u motorniczego. Dyskutowano o tym tu wiele lat temu więc nie musisz dorabiać fałszywych ideologii.
100 lat za murzynami, 50 lat za Czechami i jeszcze na dodatek w tyle za Słowakamiperson pisze: ↑13 paź 2023, 13:32AAaaaaale skoro my tutaj o wyświetlaczach, to zobaczcie czym wczoraj pochwałił się na FB i Insta DP z Bratysławy:
https://www.facebook.com/DPBratislava/p ... j5VbEEU9Fl
https://www.instagram.com/p/CyTPlM2IzaA/
Przyciemnioną szybę masz w większości tramwajów a ja pisałem o tym dlaczego w Jazzach jest mocniej przyciemniona. Ja o zupie, Ty o dupiefraktal pisze: ↑13 paź 2023, 14:21A to o czym mówię w sprawie kabiny wiem od anonimowego motorniczego - że chciano, żeby przestrzeń kabiny wewnątrz była mniej widoczna od strony pasażerskiej i dlatego szyba w dwukierunkowych jazzach jest lekko przyciemniona. [...] Także to co mówię (o widoczności) to nie ideologia a raczej wyszło z Waszego środowiska.
Brawo Ty Jak długie to są podróże? Bo to trochę nieporównywalne bo sam dobrze wiesz, że ja ok. 160h miesięcznie.
No to ja znam inną wersję odpowiedzi, dlaczego w jazzach szyba jest mocniej przyciemniona. Może Ty masz rację, może ja. A może obaj - bo jedno przecież nie wyklucza drugiego. Ale akurat tak się jakoś złożyło, że w jazzach szyba w kabinie jest i mocniej przyciemniona i kabina mocniej wygłuszona. Ciekawe dlaczego? Efekt jest taki, że po zmroku zwłaszcza nie widać wnętrza pojazdu z kabiny - temu nie zaprzeczasz. A gdy nie działają wyświetlacze, nie działają też kamery? I to jest w porządku? Wszystko pasuje?Bywalec pisze: ↑13 paź 2023, 14:40Przyciemnioną szybę masz w większości tramwajów a ja pisałem o tym dlaczego w Jazzach jest mocniej przyciemniona. Ja o zupie, Ty o dupiefraktal pisze: ↑13 paź 2023, 14:21A to o czym mówię w sprawie kabiny wiem od anonimowego motorniczego - że chciano, żeby przestrzeń kabiny wewnątrz była mniej widoczna od strony pasażerskiej i dlatego szyba w dwukierunkowych jazzach jest lekko przyciemniona. [...] Także to co mówię (o widoczności) to nie ideologia a raczej wyszło z Waszego środowiska.
Kiedyś inny poziom dyskusji reprezentowałeś...