[RJ] O rozkĹadzie jazdy pociÄ gĂłw 2012 - zagranica
Moderator: JacekM
jeszcze kraj liberecki: coś się dzieje z Jakuszycami http://www.iidol.cz/files/traffic_order ... 4/k036.pdf
http://www.oredo.cz/download.aspx?file= ... 2029d588a7 - Lubawka bez zmian?
http://www.mdcr.cz/cs/Drazni_doprava/ve ... oprava.htm - całe Czechy
[ Dodano: |4 Lip 2011|, 2011 00:48 ]
ciekawe na ile realne są te Zwardonie, tzn. czy nie będą skrócone do Serafinowa.
http://www.oredo.cz/download.aspx?file= ... 2029d588a7 - Lubawka bez zmian?
http://www.mdcr.cz/cs/Drazni_doprava/ve ... oprava.htm - całe Czechy
[ Dodano: |4 Lip 2011|, 2011 00:48 ]
ciekawe na ile realne są te Zwardonie, tzn. czy nie będą skrócone do Serafinowa.
To jest obowjązujący:jasiu pisze:jeszcze kraj liberecki: coś się dzieje z Jakuszycami http://www.iidol.cz/files/traffic_order ... 4/k036.pdf
http://www.zvon.de/pl/fps/2011_036_306.549.pdf
[ Komentarz dodany przez: Bastian: |16 Sie 2011|, 2011 23:01 ]
Korekta cytowania.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Szykują się duże cięcia na Ukrainie od nowego rozkładu jazdy (wchodzi w życie w ostatnią niedzielę maja).
Pociągi zlikwidowane:
88/87 Łuhańsk-Kijów
120/119 Donieck-Kijów
308/307 Łuhańsk-Krzywy Róg
322/321 Mariupol-Charków (zmieniony na Donieck-Charków)
57/58 Charków-Czernihów
63/64 Charków-Kijów
113/114 Połtawa-Kijów
115/116 Charków-Truskawiec
127/128 Krzemieńczuk-Lwów
255/256 Charków-Kijów
315/316 Połtawa-Mariupol
161/162 Charków-Kijów
163/164 Charków-Kijów
171/172 Charków-Donieck
79/80 Dnipropetrowsk-Kijów
90/89 Symferopol-Dnipropetrowsk
317/318 Zaporoże-Odessa
652/651 Dnipropetrowsk-Berdiańsk
62/61 Szewczenko-Moskwa
172/171 Odessa-Chmielnicki
228/227 Odessa-Lwów
314/313 Humań-Charków
363/364 Humań-Jasynuwata
397/398 Czerkasy-Lwów
108/107 Kijów-Astana
9/10 Kijów-Odessa
617/618 Chmielnicki-Kijów
623/624 Kijów-Kamieniec Podolski
169/170 Kijów-Lwów
203/204 Kijów-Kamieniec Podolski
215/216 Żytomierz-Symferopol
249/250 Czernihów-Symferopol
46/45 Lwów-Adler
137/138 Stanisławów-Kijów
143/144 Stanisławów-Kijów
148/147 Lwów-Kijów
268/267 Lwów-Cherson
295/296 Stanisławów-Symferopol
360/359 Kijów-Lwów
603/604 Czerniowce-Lwów
611/612 Lwów-Rafałówka
675/676 Stanisławów-Szepietówka
Likwidacja wagonów bezpośrednich:
Jasynuwata-Adler
Łuhańsk-Adler
Łuhańsk-Truskawiec
Debalcewe-Truskawiec
Mariupol-Ufa
Mariupol-Krasnojarsk
Jasynuwata-Rostów
Jasynuwata-Petersburg
Jasynuwata-Mińsk
Debalcewe-Mińsk
Donieck-Berlin
Charków-Astana
Sumy-Odessa
Kupiańsk-Symferopol
Połtawa-Kisłowodsk
Połtawa-Adler
Połtawa-Petersburg
Sumy-Petersburg
Połtawa-Murmańsk
Charków-Krasnojarsk
Kupiańsk-Moskwa
Kupiańsk-Użhorod
Charków-Brześć
Sumy-Adler
Charków-Adler
Sumy-Kisłowodsk
Sumy-Anapa
Charków-Anapa
Charków-Romny
Krzemieńczuk-Petersburg
Sumy-Mariupol
Charków-Berlin
Charków-Warszawa
Charków-Sofia
Kaliningrad-Sewastopol
Dnipropetrowsk-Adler
Dnipropetrowsk-Kisłowodsk
Dnipropetrowsk-Astana
Dnipropetrowsk-Władywostok
Dnipropetrowsk-Ufa
Dnipropetrowsk-Humań
Dnipropetrowsk-Baku
Krzywy Róg-Teodozja
Krzywy Róg-Adler
Krzywy Róg-Petersburg
Sewastopol-Dnipropetrowsk
Berdiańsk-Kijów
Kercz-Dnipropetrowsk
Symferopol-Berlin
Symferopol-Warszawa
Dnipropetrowsk-Berlin
Odessa-Baku
Odessa-Adler
Odessa-Truskawiec
Odessa-Czernihów
Odessa-Krzywy Róg
Odessa-Murmańsk
Znamianka-Truskawiec
im. T. Szewczenki-Adler
im. T. Szewczenki-Symferopol
Hajworon-Jasynuwata
Hajworon-Charków
im. T. Szewczenki-Charków
Odessa-Kamieniec Podolski
Odessa-Berlin
Odessa-Przemyśl
Odessa-Warszawa
Chmielnicki-Adler
Kijów-Husiatyn
Kijów-Kercz
Kijów-Władywostok
Kijów-Ufa
Kijów-Murmańsk
Kijów-Kaliningrad
Kijów-Anapa
Kijów-Niżnyj Tagił
Żmerynka-Symferopol
Żmerynka-Petersburg
Chmielnicki-Petersburg
Żmerynka-Charków
Kijów-Bratysława
Kijów-Wiedeń
Kijów-Belgrad
Kijów-Saloniki
Kijów-Praga
Kijów-Wrocław
Kijów-Sofia
Pociągi zlikwidowane:
88/87 Łuhańsk-Kijów
120/119 Donieck-Kijów
308/307 Łuhańsk-Krzywy Róg
322/321 Mariupol-Charków (zmieniony na Donieck-Charków)
57/58 Charków-Czernihów
63/64 Charków-Kijów
113/114 Połtawa-Kijów
115/116 Charków-Truskawiec
127/128 Krzemieńczuk-Lwów
255/256 Charków-Kijów
315/316 Połtawa-Mariupol
161/162 Charków-Kijów
163/164 Charków-Kijów
171/172 Charków-Donieck
79/80 Dnipropetrowsk-Kijów
90/89 Symferopol-Dnipropetrowsk
317/318 Zaporoże-Odessa
652/651 Dnipropetrowsk-Berdiańsk
62/61 Szewczenko-Moskwa
172/171 Odessa-Chmielnicki
228/227 Odessa-Lwów
314/313 Humań-Charków
363/364 Humań-Jasynuwata
397/398 Czerkasy-Lwów
108/107 Kijów-Astana
9/10 Kijów-Odessa
617/618 Chmielnicki-Kijów
623/624 Kijów-Kamieniec Podolski
169/170 Kijów-Lwów
203/204 Kijów-Kamieniec Podolski
215/216 Żytomierz-Symferopol
249/250 Czernihów-Symferopol
46/45 Lwów-Adler
137/138 Stanisławów-Kijów
143/144 Stanisławów-Kijów
148/147 Lwów-Kijów
268/267 Lwów-Cherson
295/296 Stanisławów-Symferopol
360/359 Kijów-Lwów
603/604 Czerniowce-Lwów
611/612 Lwów-Rafałówka
675/676 Stanisławów-Szepietówka
Likwidacja wagonów bezpośrednich:
Jasynuwata-Adler
Łuhańsk-Adler
Łuhańsk-Truskawiec
Debalcewe-Truskawiec
Mariupol-Ufa
Mariupol-Krasnojarsk
Jasynuwata-Rostów
Jasynuwata-Petersburg
Jasynuwata-Mińsk
Debalcewe-Mińsk
Donieck-Berlin
Charków-Astana
Sumy-Odessa
Kupiańsk-Symferopol
Połtawa-Kisłowodsk
Połtawa-Adler
Połtawa-Petersburg
Sumy-Petersburg
Połtawa-Murmańsk
Charków-Krasnojarsk
Kupiańsk-Moskwa
Kupiańsk-Użhorod
Charków-Brześć
Sumy-Adler
Charków-Adler
Sumy-Kisłowodsk
Sumy-Anapa
Charków-Anapa
Charków-Romny
Krzemieńczuk-Petersburg
Sumy-Mariupol
Charków-Berlin
Charków-Warszawa
Charków-Sofia
Kaliningrad-Sewastopol
Dnipropetrowsk-Adler
Dnipropetrowsk-Kisłowodsk
Dnipropetrowsk-Astana
Dnipropetrowsk-Władywostok
Dnipropetrowsk-Ufa
Dnipropetrowsk-Humań
Dnipropetrowsk-Baku
Krzywy Róg-Teodozja
Krzywy Róg-Adler
Krzywy Róg-Petersburg
Sewastopol-Dnipropetrowsk
Berdiańsk-Kijów
Kercz-Dnipropetrowsk
Symferopol-Berlin
Symferopol-Warszawa
Dnipropetrowsk-Berlin
Odessa-Baku
Odessa-Adler
Odessa-Truskawiec
Odessa-Czernihów
Odessa-Krzywy Róg
Odessa-Murmańsk
Znamianka-Truskawiec
im. T. Szewczenki-Adler
im. T. Szewczenki-Symferopol
Hajworon-Jasynuwata
Hajworon-Charków
im. T. Szewczenki-Charków
Odessa-Kamieniec Podolski
Odessa-Berlin
Odessa-Przemyśl
Odessa-Warszawa
Chmielnicki-Adler
Kijów-Husiatyn
Kijów-Kercz
Kijów-Władywostok
Kijów-Ufa
Kijów-Murmańsk
Kijów-Kaliningrad
Kijów-Anapa
Kijów-Niżnyj Tagił
Żmerynka-Symferopol
Żmerynka-Petersburg
Chmielnicki-Petersburg
Żmerynka-Charków
Kijów-Bratysława
Kijów-Wiedeń
Kijów-Belgrad
Kijów-Saloniki
Kijów-Praga
Kijów-Wrocław
Kijów-Sofia
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Dobrze widzę że praktycznie cały ruch międzynarodowy w kierunku UE idzie do kasacji?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Wygaszą popyt.Adam G. pisze:Oraz najdłuższa relacja świata, Kijów-Władywostok...
Strasznie dużo tych cięć - jak oni dadzą radę pomieścić pasażerów w pozostałych pociągach?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
A jednak im się to powoli udaje, zmniejszają mobilność społeczeństwa.Adam G. pisze:Nie te realiakajo pisze:Wygaszą popyt.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Jak nie będzie oferty to i popyt się nie ujawni. Ewentualnie możemy się spodziewać filii PolskiegoBusa na Ukrainie.fik pisze:Raczej należy się spodziewać wzrostu mobilności, gdyż kraj zaczyna wychodzić ze skutków kryzysu spotęgowanego nieudolnymi rządami Juszczenki.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
I zaczyna wchodzić w kolejny, związany z autorytarnymi i bezmyślnymi rządami Janukowycza upływającymi pod hasłem "obraź wszystkie kraje dookoła". Dobra, koniec tematu, to nie miejsce na rozmowy o politycefik pisze:Raczej należy się spodziewać wzrostu mobilności, gdyż kraj zaczyna wychodzić ze skutków kryzysu spotęgowanego nieudolnymi rządami Juszczenki.
Najpierw musieliby jeszcze uruchomić tam PolskieDrogi. Ich jakość, delikatnie mówiąc, pozostawia miejscami wiele do życzenia, poza tym odległości są zbyt duże jak na podróż autobusem. Wiadomo, nawet dziś są tam 24-godzinne relacje, jednak większość ludzi jedzie pociągiem w którym za niską cenę może się wyspać. Tamtejsze koleje nie mogą być ot tak porównywane z naszymi - głównie z uwagi na tak małą ilość wagonów z miejscami do siedzenia. Tam możliwość wyspania się w pociągu to oczywistość - u nas, niestety, luksus.kajo pisze:Jak nie będzie oferty to i popyt się nie ujawni. Ewentualnie możemy się spodziewać filii PolskiegoBusa na Ukrainie.
noidea