Strona 1 z 10

: 15 lis 2011, 22:49
autor: Wolfchen
Własnym oczom nie wierzę: http://nowy.rozklad-pkp.pl/ :shock:

Na początek, pierwsza uwaga: RJ na linii 8 do Warszawy rano nie jest najgorszy: 03:10, 03:33, 04:04, 04:32, 05:07, 05:35, 06:02, 07:05, 07:35; nawet zauważalne są szczątkowe objawy taktu... :-k

Natomiast połączenie do Łodzi nadal w beznadziejnych godzinach - i tak jakby z wydłużonym czasem podróży...


PS. Założyłem temat, żeby w niego wrzucać, bo skakanie po kilku tematach trochę gubi informacje.

: 15 lis 2011, 23:21
autor: person
Ja tam widzę skrócenie czasu przejazdu do Łodzi (gdzie masz ten wydłużony czas podróży?) i 4-godzinny takt pociągów Wawa-Łódź-Wrocław (brawo!).

Natomiast przerwa w odjazdach z Centralnego do Łodzi między 16:15, a 17:10 (i co z tego, że pierwszy odjedzie "Łodzianin", a 5 minut po nim "normalna" TLKa") to trochę coś pośredniego między strzałem w kolano, a strzałem w głowę...

: 15 lis 2011, 23:30
autor: Wolfchen
person pisze:Ja tam widzę skrócenie czasu przejazdu do Łodzi (gdzie masz ten wydłużony czas podróży?)
REGIO, Radom - Łódź Kaliska - Radom ;)

: 16 lis 2011, 2:00
autor: fik
Wolfchen pisze: PS. Założyłem temat, żeby w niego wrzucać, bo skakanie po kilku tematach trochę gubi informacje.
Bardzo słusznie.
person pisze: Natomiast przerwa w odjazdach z Centralnego do Łodzi między 16:15, a 17:10
16.02 a 17.10 (#ludziektorzy widzieli rozkład zamknięciowy). Koszmar. W drugą stronę niewiele lepiej - dziura jest między 17.00 a 19.00, przy czym ten drugi nie jedzie przez Widzew.

Dziw, że jeszcze nikt nie zauważył rozkomunikowania Sana z Hetmanem w Rozwadowie :kekeke:

: 16 lis 2011, 7:43
autor: person
fik pisze:Koszmar.
Ano koszmar. I pewnie tylko 10 wagonów. Jak można kazać podróżować w takich warunkach?! ;-)

: 16 lis 2011, 8:36
autor: Bastian
fik pisze:Bardzo słusznie.
Tym niemniej słowo "pociągów" w jego tytule nie wydaje mi się szczególnie potrzebne ;)

: 16 lis 2011, 13:10
autor: fik
Obawiam się, że będziesz musiał pozostać ze swoim wydaniem się. :P

: 22 lis 2011, 17:06
autor: rufio198
2. Pociąg 12010/21010 kursujący w relacji Warszawa – Dorohusk – Kijów – Warszawa, prowadzący grupę
wagonów do Chełma i Dorohuska, będzie kursował z pominięciem stacji Warszawa Zachodnia, Warszawa
Centralna oraz Warszawa Wschodnia. Skład będzie kursował z/do stacji Warszawa Gdańska ze względu na
wagony kolei wschodnich, które są zbyt szerokie w stosunku do skrajni dworca Warszawa Wschodnia.
Taki oto kwiatek ze strony PKP IC
http://www.intercity.com.pl/pubfile/roz ... 1_2012.pdf

[ Dodano: |22 Lis 2011|, 2011 17:08 ]
I jeszcze jeden z tego samego źródła
1. Pociąg 11016/ 11018 kursujący w relacji Warszawa – Mińsk Białoruski – Warszawa będzie kursował ze
stacji Warszawa Gdańska, z pominięciem stacji Warszawa Zachodnia, Warszawa Centralna oraz Warszawa
Wschodnia, ze względu na wagony należące do kolei wschodnich (zbyt szerokie jak na warunki dworca
Warszawa Wschodnia). Pociąg prowadzi w składzie wagony w komunikacji krajowej na trasie Warszawa –
Terespol – Warszawa.

: 22 lis 2011, 17:16
autor: Wolfchen
Czyżby efekt modernizacji peronów? :-k

: 22 lis 2011, 19:06
autor: jasiu
równie dobrze mógłby chyba startować z Woli zamiast Gdańskiej - może i 3. świat, ale zawsze to jakiś punkt przesiadkowy

: 22 lis 2011, 19:09
autor: Wolfchen
Szczerze mówiąc, to ja już chyba wolę Gdański - o wiele lepsze przesiadki i szukać ścieżki nie trzeba ;)

: 22 lis 2011, 19:21
autor: Siecool
Jak to jest, że w XXI wieku utrzymanie skrajni w trakcie remontu na kolei zasługuje niemal na odznaczenie państwowe? ;>

: 22 lis 2011, 19:24
autor: Wolfchen
Skrajnia RŻD jest chyba nieco szersza od skrajni UIC? :-k

: 22 lis 2011, 19:29
autor: Siecool
Jest, ale na Boga - Wschodni właśnie wyremontowano, Gdański bodaj rok temu i oba mają różne skrajnie? PLKa rzuca kostką, którą skrajnię wybrać?

: 22 lis 2011, 19:31
autor: Wolfchen
Może ktoś o tym "zapomniał"? Albo kwestia tego, że DWG robili od podstaw, a DWW to po prostu lifting... Nie mam pojęcia, co nimi kierowało.