StyczeĹ 2012
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
575 kasacja, wydłużenie 331 na Lotnisko, obsługa R-11
R-7 dostaje wszystkie całki od R-11 i jeden dodatek z Mobilisu, od razu zmiana taboru na całkach, z wysokich na niskie U18 na 401.
Wysokie dodatki R-7 na liniach 131, 165, 167 zamieniają się w niskie dodatki, całe 138 będzie niskie, spora część 189 przechodzi na R-7 od R-11 i od razu na niskie.
W styczniu zobaczymy znacznie mniej Ikarusów z R-7 na mieście.
Mobilis dostaje całe 460 na U18.
Tyle się dowiedziałem.
R-7 dostaje wszystkie całki od R-11 i jeden dodatek z Mobilisu, od razu zmiana taboru na całkach, z wysokich na niskie U18 na 401.
Wysokie dodatki R-7 na liniach 131, 165, 167 zamieniają się w niskie dodatki, całe 138 będzie niskie, spora część 189 przechodzi na R-7 od R-11 i od razu na niskie.
W styczniu zobaczymy znacznie mniej Ikarusów z R-7 na mieście.
Mobilis dostaje całe 460 na U18.
Tyle się dowiedziałem.
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Na tej linii przegubowce są niezbędne. W perspektywie tego, że Dźwigowa zamknięta będzie do połowy przyszłego roku to kompletnym bezsensem byłoby pojawienie się R-6 na 517. Teraz niskie i przegubowe to tylko M58, R-7 lub R-13.fraktal pisze:Ale jeśli na 517 będą sztywniaki, to na pewno pojawią się problemy z zamknięciem drzwi w godzinach szczytu. Chyba że Redutowa coś od siebie doda.
Z sąsiedniego tematu:
Obecnie patrzyłem, jak sprawują się 15-metrowce na tej linii. I co powiem? MA-SA-KRA Przez większość trasy jedzie pełen autobus (nie ważne w którą stronę). Także zakaz sztywniaków na tej linii wciąż jest niezbędny.span pisze:To co w takim bądź razie zobaczymy?? Te ruiny w postaci Neoplanów?? Jeszcze większy udział 18-stek z Mobilisu?? Tak czy tak, jak dla mnie to dno.dzidek pisze: Ikarusów na 401 też nie zobaczymy.
Czemu? Kursy zjazdowe do placu Zawiszy można zrobić. Tak nawet kiedyś było na redutowych brygadach 175, ale nie wiem, czy teraz nie przejął ich Mobilis.Szymon pisze:Na tej linii przegubowce są niezbędne. W perspektywie tego, że Dźwigowa zamknięta będzie do połowy przyszłego roku to kompletnym bezsensem byłoby pojawienie się R-6 na 517.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Zapewne nie będzie Ikarusów z "Kleszczowej". Ale nie mam pełnych informacji póki co, pomijając szczegóły z niektórych zajezdni, więc się nie wypowiadam.fraktal pisze:517 zapewne.bepe pisze: A na jakiej to linii?
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Najsmutniejsza wiadomość: na 103, 131, 138, 141, 145, 162, 165, 167, 168, 171, 186, 198, 199, 331, 401, 415, 500, 508, 509, 517, 523, 713, 716, 721 i E-4 nie zobaczymy już wysokiej podłogi
Poza tym:
103 - bez wtyczek
105 - przejęcie większości brygad R-6 przez R-11
148 - R-7 przekazuje swoje dwie ostatnie brygady w DP do R-11
154 - bez wtyczek
156 - PKS otrzymuje jedną całkę w DS od R-13
160 - Mobilis bierze wszystkie dodatki od R-13
168 - R-10 oddaje dodatki do R-7
180 - R-6 bierze jeden dodatek od Mobilisu
181 - dwa dodatki na solówki
184 - bez wtyczek
186 - na rynek graczy wkracza R-6 w sile trzech całek
245 - PKS żegna się z Dudziarską, wita ją R-10
331 - znika R-7, na nowej trasie pojedzie R-11 (7 dodatków porannych i 5 po południu)
401 - R-11 symbolicznie zostawia sobie całkę i dodatka, pozostałe udziały oddaje R-7
422 - bez R-7, R-11 bierze wszystko
509 - witamy ponownie trzy poranne wtyczki przegubowe z R-13
517 - R-11 traci wszystkie udziały na rzecz R-7
523 - scheda po R-11 trafia do R-6
575 - kasacja
719 - bez R-11 na dodatkach, wraca R-6
721 - na dodatki wraca R-11, bez R-7
Tyle mi się rzuciło w oczy.
Poza tym:
103 - bez wtyczek
105 - przejęcie większości brygad R-6 przez R-11
148 - R-7 przekazuje swoje dwie ostatnie brygady w DP do R-11
154 - bez wtyczek
156 - PKS otrzymuje jedną całkę w DS od R-13
160 - Mobilis bierze wszystkie dodatki od R-13
168 - R-10 oddaje dodatki do R-7
180 - R-6 bierze jeden dodatek od Mobilisu
181 - dwa dodatki na solówki
184 - bez wtyczek
186 - na rynek graczy wkracza R-6 w sile trzech całek
245 - PKS żegna się z Dudziarską, wita ją R-10
331 - znika R-7, na nowej trasie pojedzie R-11 (7 dodatków porannych i 5 po południu)
401 - R-11 symbolicznie zostawia sobie całkę i dodatka, pozostałe udziały oddaje R-7
422 - bez R-7, R-11 bierze wszystko
509 - witamy ponownie trzy poranne wtyczki przegubowe z R-13
517 - R-11 traci wszystkie udziały na rzecz R-7
523 - scheda po R-11 trafia do R-6
575 - kasacja
719 - bez R-11 na dodatkach, wraca R-6
721 - na dodatki wraca R-11, bez R-7
Tyle mi się rzuciło w oczy.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.