Styczeń 2012

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Flash8222
Posty: 7807
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 gru 2011, 23:21

575 kasacja, wydłużenie 331 na Lotnisko, obsługa R-11
R-7 dostaje wszystkie całki od R-11 i jeden dodatek z Mobilisu, od razu zmiana taboru na całkach, z wysokich na niskie U18 na 401.
Wysokie dodatki R-7 na liniach 131, 165, 167 zamieniają się w niskie dodatki, całe 138 będzie niskie, spora część 189 przechodzi na R-7 od R-11 i od razu na niskie.
W styczniu zobaczymy znacznie mniej Ikarusów z R-7 na mieście.
Mobilis dostaje całe 460 na U18.

Tyle się dowiedziałem.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 22 gru 2011, 23:26

Flash8222 pisze:R-7 dostaje wszystkie całki od R-11 i jeden dodatek z Mobilisu, od razu zmiana taboru na całkach, z wysokich na niskie U18.
A na jakiej to linii?

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 22 gru 2011, 23:27

Dziękuję za konkrety odpowiednio wcześnie. Widać, jeszcze dużo po Ursynowie będę musiał się kręcić.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7086
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 22 gru 2011, 23:29

Ja pierdziele... ZTM ostro zaczyna wycinanie brygad wysokopodłogowych :(

fraktal
Posty: 5654
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 22 gru 2011, 23:33

bepe pisze:
Flash8222 pisze:R-7 dostaje wszystkie całki od R-11 i jeden dodatek z Mobilisu, od razu zmiana taboru na całkach, z wysokich na niskie U18.
A na jakiej to linii?
517 zapewne. ;-)

Flash8222
Posty: 7807
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 gru 2011, 23:46

fraktal pisze:
bepe pisze: A na jakiej to linii?
517 zapewne. ;-)
401, zapomniałem dopisać :)

fraktal
Posty: 5654
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 22 gru 2011, 23:51

Flash8222 pisze:401, zapomniałem dopisać
O, to zaskoczenie. :smile: Ale jeśli na 517 będą sztywniaki, to na pewno pojawią się problemy z zamknięciem drzwi w godzinach szczytu. Chyba że Redutowa coś od siebie doda.

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 22 gru 2011, 23:53

fraktal pisze:Ale jeśli na 517 będą sztywniaki, to niechybnie pojawią się problemy z zamknięciem drzwi w godzinach szczytu.
To się zamknie linię :term:

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 22 gru 2011, 23:59

Kurczę, przydałoby się to uporządkować, bo tak to trochę bałagan jest, w dwóch tematach się o tym dyskutuje, a jeszcze te spekulacje.... :P Chociaż nie narzekam, i tak dobrze że choć część zmian obsługowych ujrzała światło dzienne w odpowiednim terminie. ;)
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7086
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 23 gru 2011, 0:35

fraktal pisze:Ale jeśli na 517 będą sztywniaki, to na pewno pojawią się problemy z zamknięciem drzwi w godzinach szczytu. Chyba że Redutowa coś od siebie doda.
Na tej linii przegubowce są niezbędne. W perspektywie tego, że Dźwigowa zamknięta będzie do połowy przyszłego roku to kompletnym bezsensem byłoby pojawienie się R-6 na 517. Teraz niskie i przegubowe to tylko M58, R-7 lub R-13.

Z sąsiedniego tematu:
span pisze:
dzidek pisze: Ikarusów na 401 też nie zobaczymy.
To co w takim bądź razie zobaczymy?? Te ruiny w postaci Neoplanów?? Jeszcze większy udział 18-stek z Mobilisu?? Tak czy tak, jak dla mnie to dno.
Obecnie patrzyłem, jak sprawują się 15-metrowce na tej linii. I co powiem? MA-SA-KRA :!: Przez większość trasy jedzie pełen autobus (nie ważne w którą stronę). Także zakaz sztywniaków na tej linii wciąż jest niezbędny. :neutral:

fraktal
Posty: 5654
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 23 gru 2011, 0:46

Szymon pisze:Na tej linii przegubowce są niezbędne. W perspektywie tego, że Dźwigowa zamknięta będzie do połowy przyszłego roku to kompletnym bezsensem byłoby pojawienie się R-6 na 517.
Czemu? Kursy zjazdowe do placu Zawiszy można zrobić. Tak nawet kiedyś było na redutowych brygadach 175, ale nie wiem, czy teraz nie przejął ich Mobilis.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 23 gru 2011, 4:44

fraktal pisze:
bepe pisze: A na jakiej to linii?
517 zapewne. ;-)
Zapewne nie będzie Ikarusów z "Kleszczowej". Ale nie mam pełnych informacji póki co, pomijając szczegóły z niektórych zajezdni, więc się nie wypowiadam.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 23 gru 2011, 10:42

No i ktoś jeszcze wspomniał o Kleszczowej na 105.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 23 gru 2011, 14:50

Najsmutniejsza wiadomość: na 103, 131, 138, 141, 145, 162, 165, 167, 168, 171, 186, 198, 199, 331, 401, 415, 500, 508, 509, 517, 523, 713, 716, 721 i E-4 nie zobaczymy już wysokiej podłogi :(

Poza tym:

:arrow: 103 - bez wtyczek
:arrow: 105 - przejęcie większości brygad R-6 przez R-11
:arrow: 148 - R-7 przekazuje swoje dwie ostatnie brygady w DP do R-11
:arrow: 154 - bez wtyczek
:arrow: 156 - PKS otrzymuje jedną całkę w DS od R-13
:arrow: 160 - Mobilis bierze wszystkie dodatki od R-13
:arrow: 168 - R-10 oddaje dodatki do R-7
:arrow: 180 - R-6 bierze jeden dodatek od Mobilisu
:arrow: 181 - dwa dodatki na solówki
:arrow: 184 - bez wtyczek
:arrow: 186 - na rynek graczy wkracza R-6 w sile trzech całek
:arrow: 245 - PKS żegna się z Dudziarską, wita ją R-10
:arrow: 331 - znika R-7, na nowej trasie pojedzie R-11 (7 dodatków porannych i 5 po południu)
:arrow: 401 - R-11 symbolicznie zostawia sobie całkę i dodatka, pozostałe udziały oddaje R-7
:arrow: 422 - bez R-7, R-11 bierze wszystko
:arrow: 509 - witamy ponownie trzy poranne wtyczki przegubowe z R-13
:arrow: 517 - R-11 traci wszystkie udziały na rzecz R-7
:arrow: 523 - scheda po R-11 trafia do R-6
:arrow: 575 - kasacja
:arrow: 719 - bez R-11 na dodatkach, wraca R-6
:arrow: 721 - na dodatki wraca R-11, bez R-7

Tyle mi się rzuciło w oczy.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 23 gru 2011, 14:52

ZaciszaniN pisze:nie zobaczymy już wysokiej podłogi :(
Czy mógłbyś nam napisać (a przynajmniej ja jestem ciekaw) w takim razie, gdzie ją zobaczymy? I czy w ogóle?
Eh, szkoda. :-(

Zablokowany