Taborowe podsumowanie roku 2011.
Rok 2011 pożegnał nas nadwyżką wozów w związku z szybkim dostarczeniem zamówionych autobusów, a małymi ruchami kasacyjnymi. Sytuacja powtórzyła się taka sama jak w zeszłym roku na początku 01.2011r.
W roku 2011 dostarczono nowe autobusy w ilości:
R-1 - 20szt SM10, 44szt U18
R-3 - 36szt U12, 26szt U18, 2szt U18H
R-5 - 30szt U18
Razem dostarczono 158 sztuk. Pozostała 10 (6szt U18 dla R1, po 2szt U18 i U18H dla R-3 w pierwszych tygodniach stycznia 2012).
Kasacje w roku 2011 przyniosły nie oczekiwany obrót gdyż zaczęto z przyczyn wyeksploatowania kasować niskopodłogowe autobusy pozostawiając dużo starsze Ikarusy przy życiu.
W roku 2011 skasowano:
R-1 - 3szt M121M, 18szt 280.xx, 5szt 260.73A, (26szt)
R-2 - 17szt 280.xx, 1szt 260.73A, 8szt N4020, (26szt)
R-3 - 3szt M121M, 6szt 280.xx, 10szt 260.73A, (19szt)
R-4 - 1szt SD202, 24szt 280.xx, 12szt 260.73A, 5szt M121M, (42szt)
R-5 - 2szt 120MM, 6szt M121m, 6szt 280.xx, 4szt M181M, (18szt)
Razem skasowano 131 sztuk wiązało się to głównie z nadwyżki wozów po dostawach pod koniec 2010 roku a kasacjach w pierwszym kwartale 2011 roku oraz wprowadzeniu do ruchu na początku 2011 roku kolejnych SU18 w Mobilisie.
Podsumowując kasacje:
260.73A - 28szt
280.xx - 71szt
120MM - 2szt
M121M - 17szt
M181M - 4szt
SD202 - 1szt
N4020 - 8szt
Dostawy pod koniec 2011 roku zmusiły migrację między zakładową aż 115 wozów. Ale o tym później........
Początek 2012 roku przyniesie rzeź autobusów, kolejne migracje między zakładowe.
Na początku 2012 roku ilostan wozów na zakładzie przedstawiał się następująco:
R-1 - 310 sztuk
R-2 - 298 sztuk
R-3 - 312 sztuk
R-4 - 326 sztuk
R-5 - 209 sztuk
Jak widać nadwyżka wozów jest wszędzie stąd spodziewane w pierwszym kwartale 2012 spore kasacje autobusów.
[ Dodano: |5 Sty 2012|, 2012 11:28 ]
Przenosiny 2011:
Solarisy Urbino12:
Kleszczowa oddała 1848 i 1849 na Ostrobramską w zamian dostała 1860-64 z Redutowej.
Redutowa oddała również na Ostrobramską 1851-53, 1865-69.
Pozostałe SU12 z Redutowej trafią na Ostrobramską w zamian za kolejne M121M z Woronicza.
Jelcze M121M:
Ostrobramska swoje 14 sztuk (wszystkie) oddała rzecz jasna Redutowej. Kolejnym zakładem który obdarowałem tym cudem techniki zakład R-5 była Woronicza podsyłając 4777, 4797, 4872, 4875. Kolejne ma oddać na początku 2012 roku.
Ikarusy 280:
I tu się dużo pozmieniało w związku z wpisaniem niskich brygad w zamian za wysokie w rozkładach jazdy od 02.01.2012roku. Ale zacznijmy od początku.
Wóz 5254 z zakładu R-2 trafił do R-3 w 04.2011 roku zaś w 12.2011 trafił na R-1.
Ostrobramska oddała kilka sztuk w celu by pozostać po Redutowej w pełni niskopodłogową zajezdnią: 5304 > R1, 5401, 5741 > R4. Pozostałe przy życiu Ikarusy 280 mają zostać skasowane lub zdeponowane dla R4.
Kleszczowa oddała pod koniec roku sporo Ikarusów na R1 i R4 i podobno to nie koniec co ciekawe Ikarusy idą na inne zakłady za .... Ikarusy w gorszym stanie.
R1 dostała >5318, 5519, 5595, 5690, 5710, 5713, 5715, 5716, 5794
R4 dostała > 5797, 5799
Kolejne wozy stoją przygotowane do migracji na Kleszczowej. Zaś na R2 ma pozostać około 25 Ik280.
Redutowa pozbywając się swoich ostatnich Ik280 stała się w 98 procentach niskopodłogową zajezdnią pozostało tylko 5 sztuk 120MM.
Ik 280> 5509, 5546, 5561, 5564, 5567, 5593, 5701, 5702, 5704, 5762 powędrowały na R4.
Ikarusy 260:
Początek roku 2012 przyniósł chociaż tu porządek krótkie Ikarusy pozostały tylko w R1 i R4.
Ostatnie 14 sztuk z R3 przeszły na R4. Zaś 6330 przeszedł na R1.
Solarisy U15:
Wielka komasacja SU15 na R2 pod koniec roku odbije się za pewne oddaniem kolejnych Ik280 na R1 i R4 i puszczeniem na żyletki kolejnych N4020.
Ostrobramska oddała 20 sztuk na R2 zaś Woronicza 23 sztuki również na R2.
Jeśli chodzi o R3 to podobno więcej ma nie oddać zaś jeśli chodzi o R1 to chodzą słuchy że ma oddać wszystkie SU15 na R2. Póki co pozostało na R1 tylko 15 sztuk U15.
Tak więc powstał kolejny bałagan numeracyjny. Co przyniesie początek 2012 roku... zapewne przeniesienie dalszych IK280 z R2 do R1 i R4 oraz z R3 do R4 jak również ostatnie M121M wylecą z R1 na R5. Jeśli chodzi o SU12 to nie spodziewał bym się większych zmian prócz pożegnania się R5 z tym typem taboru.
W roku 2011 dostarczono nowe autobusy w ilości:
R-1 - 20szt SM10, 44szt U18
R-3 - 36szt U12, 26szt U18, 2szt U18H
R-5 - 30szt U18
Razem dostarczono 158 sztuk. Pozostała 10 (6szt U18 dla R1, po 2szt U18 i U18H dla R-3 w pierwszych tygodniach stycznia 2012).
Kasacje w roku 2011 przyniosły nie oczekiwany obrót gdyż zaczęto z przyczyn wyeksploatowania kasować niskopodłogowe autobusy pozostawiając dużo starsze Ikarusy przy życiu.
W roku 2011 skasowano:
R-1 - 3szt M121M, 18szt 280.xx, 5szt 260.73A, (26szt)
R-2 - 17szt 280.xx, 1szt 260.73A, 8szt N4020, (26szt)
R-3 - 3szt M121M, 6szt 280.xx, 10szt 260.73A, (19szt)
R-4 - 1szt SD202, 24szt 280.xx, 12szt 260.73A, 5szt M121M, (42szt)
R-5 - 2szt 120MM, 6szt M121m, 6szt 280.xx, 4szt M181M, (18szt)
Razem skasowano 131 sztuk wiązało się to głównie z nadwyżki wozów po dostawach pod koniec 2010 roku a kasacjach w pierwszym kwartale 2011 roku oraz wprowadzeniu do ruchu na początku 2011 roku kolejnych SU18 w Mobilisie.
Podsumowując kasacje:
260.73A - 28szt
280.xx - 71szt
120MM - 2szt
M121M - 17szt
M181M - 4szt
SD202 - 1szt
N4020 - 8szt
Dostawy pod koniec 2011 roku zmusiły migrację między zakładową aż 115 wozów. Ale o tym później........
Początek 2012 roku przyniesie rzeź autobusów, kolejne migracje między zakładowe.
Na początku 2012 roku ilostan wozów na zakładzie przedstawiał się następująco:
R-1 - 310 sztuk
R-2 - 298 sztuk
R-3 - 312 sztuk
R-4 - 326 sztuk
R-5 - 209 sztuk
Jak widać nadwyżka wozów jest wszędzie stąd spodziewane w pierwszym kwartale 2012 spore kasacje autobusów.
[ Dodano: |5 Sty 2012|, 2012 11:28 ]
Przenosiny 2011:
Solarisy Urbino12:
Kleszczowa oddała 1848 i 1849 na Ostrobramską w zamian dostała 1860-64 z Redutowej.
Redutowa oddała również na Ostrobramską 1851-53, 1865-69.
Pozostałe SU12 z Redutowej trafią na Ostrobramską w zamian za kolejne M121M z Woronicza.
Jelcze M121M:
Ostrobramska swoje 14 sztuk (wszystkie) oddała rzecz jasna Redutowej. Kolejnym zakładem który obdarowałem tym cudem techniki zakład R-5 była Woronicza podsyłając 4777, 4797, 4872, 4875. Kolejne ma oddać na początku 2012 roku.
Ikarusy 280:
I tu się dużo pozmieniało w związku z wpisaniem niskich brygad w zamian za wysokie w rozkładach jazdy od 02.01.2012roku. Ale zacznijmy od początku.
Wóz 5254 z zakładu R-2 trafił do R-3 w 04.2011 roku zaś w 12.2011 trafił na R-1.
Ostrobramska oddała kilka sztuk w celu by pozostać po Redutowej w pełni niskopodłogową zajezdnią: 5304 > R1, 5401, 5741 > R4. Pozostałe przy życiu Ikarusy 280 mają zostać skasowane lub zdeponowane dla R4.
Kleszczowa oddała pod koniec roku sporo Ikarusów na R1 i R4 i podobno to nie koniec co ciekawe Ikarusy idą na inne zakłady za .... Ikarusy w gorszym stanie.
R1 dostała >5318, 5519, 5595, 5690, 5710, 5713, 5715, 5716, 5794
R4 dostała > 5797, 5799
Kolejne wozy stoją przygotowane do migracji na Kleszczowej. Zaś na R2 ma pozostać około 25 Ik280.
Redutowa pozbywając się swoich ostatnich Ik280 stała się w 98 procentach niskopodłogową zajezdnią pozostało tylko 5 sztuk 120MM.
Ik 280> 5509, 5546, 5561, 5564, 5567, 5593, 5701, 5702, 5704, 5762 powędrowały na R4.
Ikarusy 260:
Początek roku 2012 przyniósł chociaż tu porządek krótkie Ikarusy pozostały tylko w R1 i R4.
Ostatnie 14 sztuk z R3 przeszły na R4. Zaś 6330 przeszedł na R1.
Solarisy U15:
Wielka komasacja SU15 na R2 pod koniec roku odbije się za pewne oddaniem kolejnych Ik280 na R1 i R4 i puszczeniem na żyletki kolejnych N4020.
Ostrobramska oddała 20 sztuk na R2 zaś Woronicza 23 sztuki również na R2.
Jeśli chodzi o R3 to podobno więcej ma nie oddać zaś jeśli chodzi o R1 to chodzą słuchy że ma oddać wszystkie SU15 na R2. Póki co pozostało na R1 tylko 15 sztuk U15.
Tak więc powstał kolejny bałagan numeracyjny. Co przyniesie początek 2012 roku... zapewne przeniesienie dalszych IK280 z R2 do R1 i R4 oraz z R3 do R4 jak również ostatnie M121M wylecą z R1 na R5. Jeśli chodzi o SU12 to nie spodziewał bym się większych zmian prócz pożegnania się R5 z tym typem taboru.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 3309
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Docelowo rolę niskich solówek na "Woronicza" mają odgrywać Solbusy, tak ? Dlatego zakład ten żegna się z M 121 M.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
A te dwadzieścia kilka SU12 chyba też zostanie...Docelowo rolę niskich solówek na "Woronicza" mają odgrywać Solbusy, tak ? Dlatego zakład ten żegna się z M 121 M
Najgorszy bałagan numeracyjny będzie w SU15, bo R1 i R3 wyrywkowo oddawały je na R2. Z moich obserwacji nie doszło (przynajmniej jeszcze) do całkowitych przenosin SU12. 1848 i 1849 są nadal na R2 a np.1861 na R5
185 - najlepsza linia w mieście!
-
- Posty: 3309
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
michał1984 pisze:Ta te 25 sztuk 1100-1119,1515-1519 to pewnie nie wystarczy jak solbusik padnie wtedy taki u18 na 192
Faktycznie jeden solbus został podmieniony dziś rano przez U12
1026 na 1/192 zastąpiony przez 1118
widziałem jeszcze 1119 na 6/192
To jak z tymi u12 w tym tygodniu chyba był 1861 na 103 lub 701 jakiś na M.Młociny
Kolejny temat zaśmiecicie a TLG go zamknie gratulacje. Policz sobie 25 SU12 plus 20 SM10 daje 45 niskich solówek i tyle wystarczy koniec.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Dla mnie to podsumowanie to była tylko informacja a że się co niektórzy już zapędzają to ja TLG z tym nic nie zrobię.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 3309
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Piszesz Beni że 25 solarisów U12 i 20 solbusów pozostanie na R-1 i na tym koniec.beni pisze:Policz sobie 25 SU12 plus 20 SM10 daje 45 niskich solówek i tyle wystarczy koniec.
Jak możesz i wiesz napisz jakie są plany z ikarusami 260 (solówki) ?
Obecnie jest ich sporo na Woronicza, stanowią one podstawową obsługę linii nocnych a że jestem kierowcą nocnym to interesuje mnie los właśnie tych autobusów.