: 09 sty 2012, 11:32
Doszły mnie słuchy (spoza środowiska forumowego), że ktoś planuje zmienić E-2 w 4xx, albo zupełnie ją zlikwidować składając brygady na 116 i skrócone kursy 519. To są jakieś brednie czy coś jest na rzeczy?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Nie byłoby sensowniej przenieść 512 na Bemowo i odprzystankowić?Plesim pisze:Czyli Mokotów zyska a Bemowo zostaje na tramwajach i 171
E-2 zamiana w 402Colony pisze:Doszły mnie słuchy (spoza środowiska forumowego), że ktoś planuje zmienić E-2 w 4xx, albo zupełnie ją zlikwidować składając brygady na 116 i skrócone kursy 519. To są jakieś brednie czy coś jest na rzeczy?
jesli to ironia to spoko, lecz jesli nie to wiec ze to glupi pomyslja0306 pisze:A nie lepiej E-2 w 501 a 422 w 522?
E-2 juz dawno stracilo charakter linii ekspresowej, stoi non stop w korkach. Jesli ZTM postanowil skasowac wszystkie Ekspersowe linie to chwala mu za to!paolo11051 pisze:E-2 jest moim zdaniem jedną z najlepszych linii w tej części Warszawy
422 jesli ma juz koniecznie istniec to konczyc powinno na Stegnach i wlasnie miec numer jaki ma teraz 501 kasacja! 519 troche czesciej od Wilanowa dopiero. 116 moze wtedy na Branickiego? W kazdym razie E-2 outja0306 pisze:Ja jeśli coś ma byc zmieniane to 422 w 522.
do czego? Miasteczko Wilanow mialoby 217 do metra i 116 na Trakt wystarczyja0306 pisze:422 jako 522 potrzebne jest Nowemu Wilanowi.
no to 239 z <M> Wilanowska i po sprawie! 130 jesli nie na Wawer to niech w Wilanowie juz zostanie. 180 rowniez zostawic w Wilanowie! Policz czas przejazdu z Chomiczówki na Powsinja0306 pisze:Co do 519 to nadal brakuje linii do Starych kabat z jedna brygadą i Linii do Powsina co 15-20 minut. Ja bym wolał wtedy do Powsina 130 i/lub 180. Albo na Waflową tak jak N81 dac 180 a 130 na Powsin Park Kultury. 180 przez Obwodnicę.
Przepraszam, w jakich korkach stoi E-2 chociażby między NŚ a Nowym Bemowem? (mówię o tym odcinku, bo z niego korzystam)195 pisze: E-2 juz dawno stracilo charakter linii ekspresowej, stoi non stop w korkach
To był właśnie niecny plan ZTMu. Damy 512, będzie potem można zlikwidować E-2. Przecież nie dali 512 na Bemowo po to by mogło sobie po buspasie jeździć. Wierzy ktoś w to? Likwidują E-4 i E-8 to i czas na E-2, by pozbyć się ekspresówek w stolicy.Niepotrzebne było wydłużenie 512 do Górczewskiej, brygadochłonne i zbędne.