Przystanki [historia]

Moderator: Wiliam

misiek34
Posty: 296
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Kontakt:

Re: Przystanki [historia]

Post autor: misiek34 » 09 cze 2019, 1:54

Kolejna partia trasówek
Załączniki
S2.20061216.JPG
S2.20060614.JPG
801.20090120.TP-PKO.JPG
801.20090120.TP-FSO.JPG
801.20040913.TP-LOM.JPG
801.20040913.TP-FSO.JPG
740.20081105.TP-TAR.JPG
740.200811.05.TP-NDM.JPG

misiek34
Posty: 296
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Kontakt:

Post autor: misiek34 » 09 lip 2019, 1:17

Trochę trasówek Grochowa

137 Wiatraczna - Zielona/Wesoła/
Załączniki
137.19940505.TP-ZIE.jpg
137.19940505.TP-WIA.jpg

misiek34
Posty: 296
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Kontakt:

Post autor: misiek34 » 04 lis 2019, 14:21

Mam pytanie:
Linia 137 (ZIELONA-WIATRACZNA)
Od kiedy dokładnie dla linii został uruchomiony ZP-2306 01 i 02-WSPÓLNA ?
Od kiedy ZP-2277-OS.ZIELONA został zmieniony na: ZIELONA?

Linia 803 (MARYSIN-SULEJÓWEK/SZKOLNA/)
Od dnia: 11.07.1995 r dla linii 803 tylko w kierunku Marysina został uruchomiony przystanek:
2089-01-PKP SULEJÓWEK - obowiązujący jako stały.
W rozkładzie dla dnia powszedniego, ważnego od dnia 01.07.1998 r. już go niema.
Kiedy dokładnie został on zlikwidowany?

Linia 803 jadąc z Sulejówka kończyła swój bieg na przystanku:
2064-04-MARYSIN (przystanek krańcowy.
jednocześnie przystanek 2064-02-MARYSIN w kierunku Sulejówka był przystankiem przelotowym
Od kiedy 2064-04-MARYSIN stał się przystankiem dla wysiadających, a 2064-02-MARYSIN, przystankiem dla wsiadających?

Zakończona trasówka linii 409 (Dw.Centralny - Bemowo Lotnisko)
Załączniki
Linia 409.1.xls
Na podstawie zdobytych informacji.
(69 KiB) Pobrany 35 razy

Awatar użytkownika
Janek1236
(viper1983)
Posty: 1110
Rejestracja: 24 kwie 2006, 15:28
Lokalizacja: Śródmieście/Bielany
Kontakt:

Post autor: Janek1236 » 08 lis 2019, 15:06

803 jak i sam PKP Sulejówek zawieszono i potem zlikwidowano na początku 2005 r. Pamiętam że jeszcze w 2006 r na tym przystanku stała sama sztyca słupka.

misiek34
Posty: 296
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Kontakt:

Post autor: misiek34 » 10 lis 2019, 17:59

Janek1236 pisze:
08 lis 2019, 15:06
803 jak i sam PKP Sulejówek zawieszono i potem zlikwidowano na początku 2005 r. Pamiętam że jeszcze w 2006 r na tym przystanku stała sama sztyca słupka.
Od 17 stycznia 1998 r. w dni świąteczne trasa została skrócona do Woli Grzybowskiej.
Od 1 lipca 1998 r. linia została zawieszona w dni świąteczne. (okres wakacyjny), od 1 września 1998 r. - wznowienie kursowania w dni świąteczne.

Zawieszenie linii od 10 stycznia 2005 r., 1 lutego 2005 r - likwidacja
http://www.trasbus.com/liniabus803.htm

Ja mam rozkład linii 803 z 1998 roku, na którym już niema przystanku PKP SULEJÓWEK.
Ten przystanek musiał być zlikwidowany znacznie wcześniej, niż nastąpiła likwidacja linii.
Niestety nie jestem w stanie sam ustalić dokładnej daty likwidacji tego ZP.

Bloo
Posty: 7
Rejestracja: 17 lip 2018, 17:31

Post autor: Bloo » 01 gru 2019, 17:33

misiek34 pisze:
09 lip 2019, 1:17
Trochę trasówek Grochowa

137 Wiatraczna - Zielona/Wesoła/
Marysin był przystankiem na żądanie w stronę Zielonej?

Bloo
Posty: 7
Rejestracja: 17 lip 2018, 17:31

Post autor: Bloo » 01 gru 2019, 20:58

Uruchomiony 5 listopada 2018 ZP Grawerska nosi numer 2449. Orientujecie się, czy wcześniej jakiś inny ZP miał już ten numer?

misiek34
Posty: 296
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Kontakt:

Post autor: misiek34 » 01 gru 2019, 21:21

Bloo pisze:
01 gru 2019, 17:33
misiek34 pisze:
09 lip 2019, 1:17
Trochę trasówek Grochowa

137 Wiatraczna - Zielona/Wesoła/
Marysin był przystankiem na żądanie w stronę Zielonej?
Tak. W kierunku Wesołej jako warunkowy (na żądanie). W kierunku Wiatracznej jako stały.
Zmieniony od 22.07.1999 r z warunkowego na stały.

misiek34
Posty: 296
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Kontakt:

Post autor: misiek34 » 01 gru 2019, 21:25

Bloo pisze:
01 gru 2019, 20:58
Uruchomiony 5 listopada 2018 ZP Grawerska nosi numer 2449. Orientujecie się, czy wcześniej jakiś inny ZP miał już ten numer?
Raczej nie.
Ale biorąc pod uwagę to, że mam bardzo duże braki, nie odpowiem Tobie "na pewno".

Bloo
Posty: 7
Rejestracja: 17 lip 2018, 17:31

Post autor: Bloo » 02 gru 2019, 19:21

Tak myślałem. Dzięki za szybką odpowiedź!

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2647
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 14 lut 2020, 23:55

Wiem kiedy był 1999. Ja tam jeździłem dużo później niż otwarcie tego centrum.
Co do 723, to kiedyś żeby sprawdzić tamte rejony (szkoda, że nie wziąłem aparatu ale to inna sprawa) sam się tam wybrałem, a było to na pewno po 2000 roku. Podobno jeszcze wcześniej to była linia podmiejska przyspieszona, nawet gdzieś tu ktoś zamieszczał jej rozkład na forum.
Trasbus jest chyba nie do końca precyzyjny a tymi przystankami, bo piszą, że w 2002 roku dodano te same dla 723 i 801 podczas gdy pamiętam, że 723 był trochę bardziej przyspieszony, stawał na mniej przystankach niż 801. Np. 723 jechał estakadą i omijał ZP Płochocińska, podczas gdy 801 miał tam NŻ.
Przypomniało mi się też, że dużo przystanków omijały także linie podmiejskie jadące do Konstancina Powsińśką.

Czyli 718 (i 805) omijało następujące ZP: • KIJOWSKA • ZĄBKOWSKA • KOSMOWSKIEJ• JÓRSKIEGO • KOŚCIELISKA • TUŻYCKA
viewtopic.php?p=1083432#p1083432
Dlaczego przystanek Rzeszotarskiej nazywał się wcześniej Kosmowskiej? Przecież ta ulica Kosmowskiej od przystanku jest sporo oddalona.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3347
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: ZH 8048

Post autor: Dantte » 15 lut 2020, 8:55

vernalisadonis pisze:
14 lut 2020, 23:55
Wiem kiedy był 1999. Ja tam jeździłem dużo później niż otwarcie tego centrum.
Co do 723, to kiedyś żeby sprawdzić tamte rejony (szkoda, że nie wziąłem aparatu ale to inna sprawa) sam się tam wybrałem, a było to na pewno po 2000 roku. Podobno jeszcze wcześniej to była linia podmiejska przyspieszona, nawet gdzieś tu ktoś zamieszczał jej rozkład na forum.
Trasbus jest chyba nie do końca precyzyjny a tymi przystankami, bo piszą, że w 2002 roku dodano te same dla 723 i 801 podczas gdy pamiętam, że 723 był trochę bardziej przyspieszony, stawał na mniej przystankach niż 801. Np. 723 jechał estakadą i omijał ZP Płochocińska, podczas gdy 801 miał tam NŻ.
Przypomniało mi się też, że dużo przystanków omijały także linie podmiejskie jadące do Konstancina Powsińśką.

Czyli 718 (i 805) omijało następujące ZP: • KIJOWSKA • ZĄBKOWSKA • KOSMOWSKIEJ• JÓRSKIEGO • KOŚCIELISKA • TUŻYCKA
viewtopic.php?p=1083432#p1083432
Dlaczego przystanek Rzeszotarskiej nazywał się wcześniej Kosmowskiej? Przecież ta ulica Kosmowskiej od przystanku jest sporo oddalona.
Bo ulica Rzeszotarskiej kiedyś była ulicą Kosmowskiej.
chönsch verstaa, chömm mer rede. chönsch nöd, hasch besser ufzhöre
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 5 9 10 14 24 31 33 72 80 83 89 S2 S6 S7 S8 S9 S14 S15 S16 S19 S21 S24 IR36

misiek34
Posty: 296
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Kontakt:

Post autor: misiek34 » 23 kwie 2020, 13:38

Czy jest możliwość ustalenia dokładnych dat zmian ZP ?

STREFA 1 - PRAGA PŁN.
1005 - PL.LEŃSKIEGO > b.z. - PL.HALLERA
1020 - PRODUKCYJNA > b.z. - WIŚNIEWO
1038 - WIDZEWSKA > b.z. - ZABRANIECKA-BOCZNICA
1122 - ŚWIDERSKA > b.z. - STARE ŚWIDRY

STREFA 2 - PRAGA PŁD.
2008 - WIATRACZNA IV > b.z. - WIATRACZNA
2021 - WIERZCHOWSKIEGO > b.z. - AXENTOWICZA
2025 - KINO WRZOS > b.z. - ALPEJSKA
2078 - KAWĘCZYN > b.z. - KAWĘCZYN-POD
2098 - AFRYKAŃSKA > b.z. - MIĘDZYNARODOWA
2120 - DW.WSCHODNI II > b.z. - DW.WSCHODNI (LUBELSKA)
2128 - 1 PRASKIEGO PUŁKU > 2130 - OS.MAJDAŃSKA
2143 - OS.KOPERNIKA > b.z. - AFRYKAŃSKA
2145 - JÓŻWIAKA > b.z. - ABRAHAMA
2146 - AL.BIERUTA > b.z. - FIELDORFA

STREFA 3 - MOKOTÓW
3106 - WKIŁ > b.z. - KAZIMIERZOWSKA
3163 - JAWORSKIEGO PS - b.z. - SZKOLNA PS
3168 - KINO MEWA PS - b.z. - KOLEJKA PIASECZYŃSKA PS
3177 - GWARDII LUDOWEJ KJ > b.z. - PAŃSKA KJ

STREFA 4 - OCHOTA
4005 - WERY KOSTRZEWY > b.z. - BITWY WARSZAWSKIEJ 1920
4024 - PALUCH > b.z. - SCHRONISKO-TOZ
4034 - ITN > b.z. - BALEYA-ITN
4040 - LOTNISKO MIĘDZYNARODOWE > b.z. - LOTNISKO-TERMINAL 1

STREFA 6 - ŻOLIBORZ
6063 - PBHW > b.z. - IMPROWIZACJI
6094 - STOŁECZNA > b.z. - POPIEŁUSZKI

STREFA 7 - ŚRÓDMIEŚCIE
7041 - DOM PARTII > b.z. - MUZEUM NARODOWE

Awatar użytkownika
Janek1236
(viper1983)
Posty: 1110
Rejestracja: 24 kwie 2006, 15:28
Lokalizacja: Śródmieście/Bielany
Kontakt:

Post autor: Janek1236 » 26 kwie 2020, 13:33

Jeśli chodzi o zmiany numeracji zespołów w 3,4,5 i 7 rejonie to datuje się te zmiany na 2.04.1990 przy okazji reformy administracyjnej Warszawy (przesunięcia granic dzielnic). Na duzych pętlach typu Huta, Dw. Centralny itp, większość komasacji zespołów przystankowych jak również likwidacja ZP 2089 Katiuszy to koniec 1988 (prawdopodobnie 12 grudnia). Po resztę muszę zajrzeć głębiej do notatek, lub nie mam danych.

misiek34
Posty: 296
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Kontakt:

Post autor: misiek34 » 28 kwie 2020, 23:53

Dzięki śliczne za pomoc.
Jak będę miał jakiś problem, to napiszę.
Janek1236 pisze:
26 kwie 2020, 13:33
Jeśli chodzi o zmiany numeracji zespołów w 3,4,5 i 7 rejonie to datuje się te zmiany na 2.04.1990 przy okazji reformy administracyjnej Warszawy (przesunięcia granic dzielnic). Na duzych pętlach typu Huta, Dw. Centralny itp, większość komasacji zespołów przystankowych jak również likwidacja ZP 2089 Katiuszy to koniec 1988 (prawdopodobnie 12 grudnia). Po resztę muszę zajrzeć głębiej do notatek, lub nie mam danych.

ODPOWIEDZ