Strona 1 z 13
: 26 cze 2012, 15:48
autor: tarantula01
: 26 cze 2012, 16:44
autor: MisiekK
: 26 cze 2012, 23:59
autor: tarantula01
Umożliwienie kursowania w obie strony autobusów oraz dostosowanie strefy dojścia do komunikacji miejskiej dla mieszkańców ul. Maciejewskiego do standardów obowiązujących dla rejonów takich jak Tarchomin.
: 15 lip 2013, 14:24
autor: Płowieszczołak
Sądząc po trwających pracach niebawem będzie gotowy nowy przystanek - Sosnowa 02 w Wesołej.
(Lokalizacja trochę zbyt wciśnięta w skrzyżowanie Grzybowej i Sosnowej, ale chyba udało się zmieścić całość przystanku jeszcze w granicach dzielnicy Wesoła).
Niewątpliwie przystanek ten usprawni dojazd w kierunku Zielonej. Będzie to głównie przystanek dla wysiadających z 514, a dla Rembertowa wygodniejsza niż dotąd możliwość dojazdu na basen Wesolandia. Pewnie zniknie też taka sezonowa ciekawostka w postaci zbliżonego do niezabieralności 115 (dawniej na tym odcinku 215) w ferie zimowe podczas akcji "zima w mieście" w godzinach najtańszych biletów na basen.
Sądzę, że przystanek będzie zaskakująco popularny jak na takie niewielkie potoki pasażerów. Szczególnie z racji zbytniego przesunięcia w kierunku Wesołej-Centrum następnego przystanku czyli Br. Alberta 02. Mieszkańcy 8 bloków przy Warszawskiej i dwóch przy Wspólnej oraz zachodnia części os. Grzybowa może nawet trwale zmieni swoje upodobania w powrotach do Zielonej, przekierowując się z trasy przez Marysin na Rembertów.
(No i niezależnie od pomysłu przystanku od niedawna jest podobnież pomysł budowy nieopodal dość dużego sklepu znanej sieci handlowej. Niebawem, może się okazać że przez kilka kolejnych przystanków 514 będzie się zatrzymywał kolejno pod drzwiami sporych sklepów z różnych sieci handlowych).
: 16 lip 2013, 23:29
autor: Boerner
A ja zauważyłem zatoczkę autobusową na "nowej" Bukowińskiej w stronę Ursynowa. Naprawdę chcą coś tam puścić po skasowaniu 210 i braku dziennych autobusów na nowym odcinku al. KEN i Rolnej ?
: 16 lip 2013, 23:38
autor: Stary Pingwin
156.
: 17 lip 2013, 0:14
autor: Bastian
Boerner pisze:A ja zauważyłem zatoczkę autobusową na "nowej" Bukowińskiej w stronę Ursynowa. Naprawdę chcą coś tam puścić po skasowaniu 210 i braku dziennych autobusów na nowym odcinku al. KEN i Rolnej ?
Projekt był robiony, jak na to skasowanie się jeszcze nie zanosiło. A teraz... dobre pytanie.
: 17 lip 2013, 0:27
autor: MichalJ
Zatoczki to są i na Wirażowej, i na S79 (a jaka fajna kładka do tego...), i na wjazdach na S2. Sensu w tym za grosz.
: 17 lip 2013, 8:01
autor: Teokryt
Przecież to nie muszą być zatoki pod autobusy ZTMu (te na wjazdach S2) to mogą być zatoki dla autobusów o większym zasięgu lub innego przewoźnika.
Na krakowskiej na S2 tez są, nawet założyłem watek o autobusach "ekspresowych"
No i zatoki sie buduje po to by potem nie trzeba było pruć, bo nigdy nic nie wiadomo.
: 17 lip 2013, 10:20
autor: bepe
Bastian pisze:A teraz... dobre pytanie.
N37?
: 17 lip 2013, 11:48
autor: drapka
Bastian pisze:Boerner pisze:A ja zauważyłem zatoczkę autobusową na "nowej" Bukowińskiej w stronę Ursynowa. Naprawdę chcą coś tam puścić po skasowaniu 210 i braku dziennych autobusów na nowym odcinku al. KEN i Rolnej ?
Projekt był robiony, jak na to skasowanie się jeszcze nie zanosiło. A teraz... dobre pytanie.
To projekt uwzględniał istnienie linii 210? Tzn. jakby powstawał po jej skasowaniu, to by zatoki w nim nie było?
: 17 lip 2013, 11:50
autor: Bastian
Ale dlaczego
akurat 210? Pomysły bywały różne. Tylko że ten, który akurat zrealizowano, nie przetrwał

: 17 lip 2013, 11:52
autor: drapka
bepe pisze:N37?
Jedyną nie "naciąganą" linią może być tam chyba jakieś "zametro".
: 17 lip 2013, 12:13
autor: tatra
Na ul.Lindego przed Kasprowicza powstała zatoka z wiatą przystankową.
Czy jest tam jakaś linia w planach czy nakazywała to inwestycja z rondem i planowaną
ul.Wolumen ?
: 17 lip 2013, 12:17
autor: drapka
Bastian pisze:Ale dlaczego akurat 210? Pomysły bywały różne. Tylko że ten, który akurat zrealizowano, nie przetrwał
Nie tyle 210 mnie zastanawiało, a raczej jaki to jest poziom zapadania decyzji: budujemy zatokę czy nie. Czy to ZTM się wypowiada, że owszem, prosimy, a skoro tak, to inwestor nakazuje projektantowi uwzględnić? Czy też inne przepisy mówią, że jak jest miasto, jest nowa droga i skrzyżowanie, to zatoka musi być, a czy cos tam pojedzie czyt nie, to juz zależy od aktualnych potrzeb?
[ Dodano: Śro 17 Lip, 2013 12:18 ]
Bastian pisze:Pomysły bywały różne.
Tzn? Tak z ciekawości
