Obiegi i obsługa połączeń SKM
Moderator: JacekM
Obsługa jest postawiona trochę do góry nogami.
Dziś na S2/20 mamy przynajmniej 3 45WEa w pojedynkę, a reszta elfy, w tym samym czasie na 14/S1 2x45WEa, 15 i 16 S10 2x31WEba, a reszta z S1 to 35WE. Jutro już powróci "normalna" obsługa i w weekendy powinny pojawiać się składy w pojedynkę. Konieczność? Do końca nie wiem, ale zapewne to ma związek z dostępnością bazy SKM. To i tak nic, swego czasu w weekendy na S1 wyjeżdżały 4 pary 2x45WEa i 1 para 2x19WE. Stać SKM
A zarówno S1 jak i S10 to w tym momencie muchowozy.
Dziś na S2/20 mamy przynajmniej 3 45WEa w pojedynkę, a reszta elfy, w tym samym czasie na 14/S1 2x45WEa, 15 i 16 S10 2x31WEba, a reszta z S1 to 35WE. Jutro już powróci "normalna" obsługa i w weekendy powinny pojawiać się składy w pojedynkę. Konieczność? Do końca nie wiem, ale zapewne to ma związek z dostępnością bazy SKM. To i tak nic, swego czasu w weekendy na S1 wyjeżdżały 4 pary 2x45WEa i 1 para 2x19WE. Stać SKM
A zarówno S1 jak i S10 to w tym momencie muchowozy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
ZTM płaci za 5 człon w C, a także 10 człon w D.
Prawdopodobnie przez to, że nie wszystkie połączenia które są w planie na 2x45WEa przez różne powody nie mogły być realizowane przez 2x45WEa tylko 35WE to w ramach wyrównania zleconej pracy jako brakujących członów w C jest to zestawienie zwiększane...
Dostępne jest 11 składów na 12 z certyfikatem, ale wcześniej było to nawet 9. Plan zakładal że w dp wszystkie S1 i S10 będą długie, ale nie mogło to być zrealizowane przez brak wystarczającej ilości składów i oddelegowanie jednej pary na S3, więc wyjeżdżał 35WE.
713-715 nie mają jeszcze papierów. Ale to kwestia tygodni/dni.
Prawdopodobnie przez to, że nie wszystkie połączenia które są w planie na 2x45WEa przez różne powody nie mogły być realizowane przez 2x45WEa tylko 35WE to w ramach wyrównania zleconej pracy jako brakujących członów w C jest to zestawienie zwiększane...
Dostępne jest 11 składów na 12 z certyfikatem, ale wcześniej było to nawet 9. Plan zakładal że w dp wszystkie S1 i S10 będą długie, ale nie mogło to być zrealizowane przez brak wystarczającej ilości składów i oddelegowanie jednej pary na S3, więc wyjeżdżał 35WE.
713-715 nie mają jeszcze papierów. Ale to kwestia tygodni/dni.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W zasadzie jak S40 zawracana Rakowcu? W zwrot w peronach nie wierzę raczej, więc co - zjeżdża na Główną Towarową?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A nie wystarczy na Jerozolimskie zjechać na łącznicę?Glonojad pisze:W zasadzie jak S40 zawracana Rakowcu? W zwrot w peronach nie wierzę raczej, więc co - zjeżdża na Główną Towarową?
Choć patrząc na to, że ma jakieś pół godziny na powrót, to raczej jedzie na WGT
ŁK
Tak, do WGT dojeżdża i tam się obraca.
Swoją drogą tu znów widać krótkowzroczność PKP. Gdyby dałoby się wysadzać ludzi na Jerozolimskich to znacząco ułatwiłoby przesiadki a i samo pociąg by tak długo nie blokował szlaku.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Jak blokował?kajo pisze:Swoją drogą tu znów widać krótkowzroczność PKP. Gdyby dałoby się wysadzać ludzi na Jerozolimskich to znacząco ułatwiłoby przesiadki a i samo pociąg by tak długo nie blokował szlaku.
Z jednej strony powinno dobudować się peron przy łącznicy, a z drugiej sytuacja, kiedy trzeba będzie kończyć na Jerozolimskich z którejkolwiek strony, pewnie już nigdy nie wystąpi.
ŁK
Z blokowaniem, to rozumiem, że chodzi o to, że na Rakowcu kierpoć musi sprawdzić czy wszyscy wysiedli, więc to znacząco wydłuża postój. Faktycznie lepiej byłoby to robić na łącznicy. W sumie to tam dałoby się dość prosto zrobić nawet peron tymczasowy z wejściem z chodnika przy którym jest przystanek 228 w stronę Ursusa...Łukasz pisze: ↑27 lip 2023, 6:37Jak blokował?kajo pisze:Swoją drogą tu znów widać krótkowzroczność PKP. Gdyby dałoby się wysadzać ludzi na Jerozolimskich to znacząco ułatwiłoby przesiadki a i samo pociąg by tak długo nie blokował szlaku.
Z jednej strony powinno dobudować się peron przy łącznicy, a z drugiej sytuacja, kiedy trzeba będzie kończyć na Jerozolimskich z którejkolwiek strony, pewnie już nigdy nie wystąpi.