Obiegi i obsługa połączeń SKM

Moderator: JacekM

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 02 sie 2012, 2:00

Dlaczego o tej porze 35WE podjeżdża do Otwocka?

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 02 sie 2012, 9:35

koncert Madonny ??

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 02 sie 2012, 10:13

Tak bez zatrzymania na przystankach?
Przy okazji, nieźle wtedy zawrócił. Po 10 minutach już był w połowie drogi do Józefowa (pomijając, że w Otwocku nocował 27WE). A dzień w dzień na stacjach końcowych pół godziny czasu się traci.

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 02 sie 2012, 10:27

to może 504 przybyła i ją testowali

Odnośnie "tracenia" czasu w dzień to troszkę inaczej wygląda, 30 minut w Otwocku jest na odpoczynek załogi nie na obrót składu, przecież nikt kto jest odpowiedzialny za życie setek ludzi nie będzie pracował bez przerwy bo źle to by się skończyło, w Pruszkowie mają prawie godzinę odpoczynku.

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 02 sie 2012, 12:28

Podobnie jest w Miłosnej. 20-25min postoju ;)

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 05 sie 2012, 19:57

504 przed godziną widziałem na S9. Wygląda na dosyć żywą, ale tej czarnej blachy nadal nie wyprostowali.

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 05 sie 2012, 20:17

To jak oni upchnęli tyle pociągów na S9?
I dlaczego znowu tam?

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 05 sie 2012, 20:23

504 pewnie jest na S9 na testach, a towarzyszy mu drugi Impuls, pozostałe dwa gdzie indziej śmigają.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 05 sie 2012, 21:23

VLnt7 pisze:I dlaczego znowu tam?
Po to, żeby jak pociąg zdefektuje, nie blokował średnicy…

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 05 sie 2012, 21:32

@plunio7
Wychodzi na to, że jeden nic nie robi.

@Vilén
Trochę to śmiesznie brzmi w zestawieniu z faktem, że po średnicy zasuwają 14WE.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26833
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 sie 2012, 21:41

Nxo pisze: Odnośnie "tracenia" czasu w dzień to troszkę inaczej wygląda, 30 minut w Otwocku jest na odpoczynek załogi nie na obrót składu, przecież nikt kto jest odpowiedzialny za życie setek ludzi nie będzie pracował bez przerwy bo źle to by się skończyło, w Pruszkowie mają prawie godzinę odpoczynku.
Rozumiem, że odpoczynek inny niż na wysiedzianych kanapach 14WE nie jest odpoczynkiem?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 05 sie 2012, 21:58

VLnt7 pisze:@Vilén
Trochę to śmiesznie brzmi w zestawieniu z faktem, że po średnicy zasuwają 14WE.
No trochę… zresztą, w sumie to właśnie na S9 powinny jeździć, bo 6-członowy skład do Legionowa poza godzinami szczytu to marnotrawstwo…

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 05 sie 2012, 23:00

To mój pierwszy post tutaj, więc na początku witam i pozdrawiam serdecznie wszystkich :) Mam nadzieję, że wylądowałem we właściwym wątku, bo właśnie obiegi są tym, co mnie w tym momencie najbardziej interesuje.

Potwierdzam, rzeczywiście dzisiaj 504 być może wyparował z linii S1, zaś na jego miejsce (obieg nr 12?) wskoczył Elf 413, wczoraj jeżdżący na S2/S3. Za to na S1 nadal jeździ 503, otrzymany z S9 w zamian za oddany tamże 502, który chyba w międzyczasie pozbył się paskudnego efektu "pracy" wandala na jednym z końców.

Co do przetasowań składów pomiędzy S2, S3S i S3C także potwierdzam (mają przecież wspólną numerację obiegów). Natomiast nie widziałem jeszcze, żeby w trakcie dnia pracy składy z linii S9 (obiegi 91 i 92) zamieniały się miejscami z tymi "lotniskowymi".

No i mam pytanie: czy ktoś z Was może ma jakieś info co się dzieje z tymi 14WE i 19WE:
103 - nie stoi na Olszynce, a w ruchu dawno, dawno nie widziany...
106 - widziałem zimą na S9, obecnie w Newagu na P4 = naprawa główna?
303 - ktoś pisał, że wciąż w Newagu, lecz po wypadku chyba go już widziałem... marketing?
302 i 301 - od 2-3 tyg. jakoś mało widoczne, przeważnie z czterech 19WE jeździ tylko 304.

Zaś co do obiegów, czy może być tak, że jeden z nich (np. wczoraj nr 23) w weekendy po prostu nie jeździ?

alojz
Posty: 2661
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 05 sie 2012, 23:17

Jacek Z. pisze:103 - nie stoi na Olszynce, a w ruchu dawno, dawno nie widziany...
Powinien być w Newagu na P4.
Jacek Z. pisze:106 - widziałem zimą na S9, obecnie w Newagu na P4 = naprawa główna?
Przetarg jeszcze nie został rozstrzygnięty (P4=naprawa rewizyjna)
Jacek Z. pisze:303 - ktoś pisał, że wciąż w Newagu, lecz po wypadku chyba go już widziałem... marketing?
Końcówka P3 w Newagu. Wcześniej miał tylko naprawę awaryjną.
Jacek Z. pisze:przeważnie z czterech 19WE jeździ tylko 304.
Dziś pojechał do Newagu na P3 http://www.garnek.pl/ficek/22276859/19we-04-304

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 06 sie 2012, 1:29

Jacek Z. pisze:Zaś co do obiegów, czy może być tak, że jeden z nich (np. wczoraj nr 23) w weekendy po prostu nie jeździ?
Jeździ, lecz codziennie od 11:45 do 16:30 zapuszcza korzenie na WZSie.
Jacek Z. pisze:Co do przetasowań składów pomiędzy S2, S3S i S3C także potwierdzam (mają przecież wspólną numerację obiegów). Natomiast nie widziałem jeszcze, żeby w trakcie dnia pracy składy z linii S9 (obiegi 91 i 92) zamieniały się miejscami z tymi "lotniskowymi".
Lonik pisze:SKM-29;
404220/1, 204224/5, 404262/3, 104236/7, 804242/3, 104246/7, 804252/3, 204270/1, 0204230/1, (w D) 664235, (w D) 664336, 664239, 664240, 664241, 664242

SKM-30;
664222, 664223, 664224, 114256, 104250/1, 804256/7, 104260/1, 804266/7, 104270/1, 804276/7, 104280/1, 804286/7, 104288/9, 884222/3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SKM-92;
664220, 694223, 694222, 694227, 694226, 694229, 694228, 694231, 694230, 664231, 664232, 694235, 694234, 694239, 694238, 114246/7, 204242/3,

ODPOWIEDZ