Strona 2 z 3

Punkty Obsługi Pasażerów

: 10 gru 2015, 14:08
autor: Wiliam
To zwykła kasa, a nie żaden POP. W ten sposób, zaraz każdy kiosk będzie POPem.

Punkty Obsługi Pasażerów

: 10 gru 2015, 14:12
autor: person
A czymże jest/powinien być wg ciebie POP? Chodzi o możliwość wejścia do środka?

Punkty Obsługi Pasażerów

: 10 gru 2015, 14:43
autor: Wiliam
Pełna dostęp do matriałów ZTM: cała gama biletów, mapki, regulaminy, ulotki, rozkłady, może jakieś gadżety (kto wie, może niedługo nasz zbiorkom będzie kultowy).

Punkty Obsługi Pasażerów

: 10 gru 2015, 17:17
autor: MichalJ
Jest identyfikacja wizualna Warszawy i tak powinny być oznakowane kantorki ZTM.

Punkty Obsługi Pasażerów

: 10 gru 2015, 18:54
autor: Sebastian
person pisze:Ale czy na pewno musi wyglądać (prawie) identycznie jak kasa kolejowa?
Kasjerki będą mogły mieć ciekawie w pracy jak będą musiały tłumaczyć co trzeciej osobie, że tu biletu kolejowego się nie kupi...

Punkty Obsługi Pasażerów

: 10 gru 2015, 20:55
autor: Adam G.
Skończy się kartką A4 z wydrukowanym tekstem "to nie jest kasa kolejowa", lub coś w ten deseń. Ktoś kto wymyślił, że te wszystkie kasy na nowym zachodnim są niemal identyczne, powinien chyba pomyśleć jeszcze raz...

Punkty Obsługi Pasażerów

: 10 gru 2015, 21:56
autor: person
MichalJ pisze:Jest identyfikacja wizualna Warszawy i tak powinny być oznakowane kantorki ZTM.
Ar ju siur, że jest? :>

Punkty Obsługi Pasażerów

: 30 mar 2016, 15:26
autor: person
Tymczasem 1.04 rusza POP na Dworcu Centralnym, który będzie zlokalizowany w pobliżu kas w hali głównej:
ZTM pisze:Pasażerowie, którzy przyjadą do Warszawy pociągiem, już niebawem wszystkie sprawy związane z komunikacją miejską szybko i bez problemu załatwią w nowym Punkcie Obsługi Pasażerów na Dworcu Centralnym. Nowy POP zostanie uruchomiony już 1 kwietnia.
Nowy punkt zlokalizowany jest w hali głównej dworca, po stronie Alej Jerozolimskich. Czynny będzie we wszystkie dni tygodnia od godziny 6.00 do 22.00.
Przy dwóch okienkach pasażerowie będą mogli kupić bilety kartonikowe, rozkład jazdy, wyrobić sobie spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską oraz kartę Warszawiaka lub Kartę Młodego Warszawiaka. Pracownicy ZTM udzielą również wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej. W POP-ie złożyć będzie można również wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM, przekodować bilet, złożyć odwołanie od wystawionego wezwania do zapłaty, skargę lub wniosek, jak również zwrócić bilet kartonikowy.
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1616&c=100&l=1

Punkty Obsługi Pasażerów

: 30 mar 2016, 16:02
autor: MichalJ
Ciekawe, jak długo się utrzyma w tym podejściu.

Punkty Obsługi Pasażerów

: 30 mar 2016, 16:12
autor: JacekM
Swoją drogą, co się tak ciągle psuje w POP-ach? Bardzo często się pojawiają komunikaty o utrudnieniach.

Punkty Obsługi Pasażerów

: 30 mar 2016, 16:49
autor: Wiliam
Może jakieś komunikacyjne pamiątki czy gadżety powinien oferować? W sumie czy nasza komunikacja ma już potencjał bycia atrakcją sama w sobie?

Punkty Obsługi Pasażerów

: 30 mar 2016, 17:19
autor: Sebastian
To duże ułatwienie dla wyjeżdżającym na święta lub inne dłuższe przerwy. Będą mogli łatwo zwrócić część biletu na WKM. Do tej pory trzeba było iść do Metra Centrum a po załatwieniu sprawy wracać piechotką na centralny.

Punkty Obsługi Pasażerów

: 31 mar 2016, 8:38
autor: person
MichalJ pisze:Ciekawe, jak długo się utrzyma w tym podejściu.
Tym razem to normalne pomieszczenie, a nie pseudostoisko bez ogrzewania, więc szanse są duże.

Punkty Obsługi Pasażerów

: 31 mar 2016, 9:15
autor: reserved
Trochę małe... Boję się, że będzie tam dość ciasno, bo to jednak dość uczęszczane miejsce.

Punkty Obsługi Pasażerów

: 16 paź 2021, 11:26
autor: Daniel_FCB
Czy jest możliwość zautomatyzowania zwrotów biletów z WKM? Miałem ostatnio delegację, która wstrzeliła się w ostatnie 2 tygodnie trwania mojego biletu. Normalnie poszedłbym do POPu, ale POPy akurat były ogarnięte najazdem hunów związanym ze stempelkiem na karcie warszawiaka...