Strona 42 z 44

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 8:43
autor: ashir
Tu nie chodzi o korzyści w przesiadkach, a o stanie w korku do lewoskrętu w al. Solidarności.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 9:02
autor: Glonojad
509 na Solidarności nie skręca nigdzie w lewo. Masz na myśli Targową?

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 9:15
autor: ashir
Lewoskręt z Targowej w al. Solidarności. Nie napisałem, że skręca "z", tylko "w".

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 9:39
autor: PiotrekP
ashir pisze:
10 kwie 2024, 8:43
Tu nie chodzi o korzyści w przesiadkach, a o stanie w korku do lewoskrętu w al. Solidarności.
O to to, od tego zacząłem zakurzony temat.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 9:50
autor: PiotrekP
Bastian pisze:
09 kwie 2024, 8:01
PiotrekP pisze:
09 kwie 2024, 7:16
Dlaczego nie można zapewnić relacji Żerań - DWWilenski - DWWschodni linią 21 z wycofaniem 20stki spod FSO?
Można, tylko z których wozów? I co z 20? A 509 i tak musi zostać, więc byłaby to po prostu kosztowna nakładka. 21 będzie miało sens, gdy będzie mogło pojechać na Tarchomin zamiast 509 - wtedy pozwoli na odzysk autobusów.
A jakie to są perspektywy w najbliższym czasie? Miesiąc? Pół roku? Niewydajemisie
via PAP pisze:Plan zakłada budowę w latach 2029-2032
Chyba szybciej zrobić krótką częstą linię tramwajową 21 pozwalającą przyspieszyć linię przyspieszoną (lol) 509 na odcinku Żerań - Wileński, a nie dokładać kolejnych przystanków. Inwestycje przy Jagiellońskiej tylko przybywają, tak samo będzie z liczbą przystanków.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 9:55
autor: Bastian
Pewnie, że szybciej. I kosztowniej.
A gdzie wtedy zakrańcować 20?

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 10:15
autor: fik
I skąd założenie, że 20 jest niepotrzebne na Żeraniu?

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 11:32
autor: Glonojad
ashir pisze:
10 kwie 2024, 9:15
Lewoskręt z Targowej w al. Solidarności. Nie napisałem, że skręca "z", tylko "w".
Na Targowej na wczoraj jest potrzebny buspas, który mógłby - a nawet powinien - zawierać śluzę na wysokości Dworca Wileńskiego.

Re: Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 11:57
autor: Łukasz
Glonojad pisze:
ashir pisze:
10 kwie 2024, 9:15
Lewoskręt z Targowej w al. Solidarności. Nie napisałem, że skręca "z", tylko "w".
Na Targowej na wczoraj jest potrzebny buspas, który mógłby - a nawet powinien - zawierać śluzę na wysokości Dworca Wileńskiego.
Od bazaru to chyba całkiem realne. Gdyby 509 nie skręcało w lewo, to obyłoby się bez śluzy. Choć z drugiej strony, to betonowych korków porównywalnych choćby w kawałku z tymi, które były kiedyś, to raczej nie ma. Buspas powinien być też w kierunku południowym do Zielenieckiej.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 12:24
autor: Glonojad
Śluza i tak się przydałaby żeby przepleść autobusy przez prawoskręt w Radzymińską IMHO.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 14:11
autor: Łukasz
Solidarności to jeszcze jest - imo o ile buspas jest do ogarnięcia, to śluza nie przejdzie.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 16:17
autor: ashir
W prawo z Targowej w al. Solidarności akurat się skręca bez większych problemów. Jest wiele okazji, a na strzałce nawet łatwiej niż na zielonym. :-)

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 16:24
autor: Bastian
ashir pisze:
10 kwie 2024, 16:17
W prawo z Targowej w al. Solidarności akurat się skręca bez większych problemów. Jest wiele okazji, a na strzałce nawet łatwiej niż na zielonym. :-)
Akurat bynajmniej nie chodziło o skręcanie w prawo. Przeciwnie, chodziło o śluzę dla NIE skręcających w prawo.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 16:27
autor: ashir
Jazda na wprost też jest całkiem płynna.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 10 kwie 2024, 22:48
autor: Pawel
A gdyby 509 od al. Zielenieckiej pojechało trasą 135, Jagiellońską prosto, z pominięciem skrzyżowania przy Dw. Wileńskim? Omija newralgiczne skrzyżowanie i ważny przystanek, ale omija też korki. Pomysł totalnego laika. Tym bardziej, że to mój pierwszy raz na tym forum 😀