Kontrola biletĂłw a automaty w pojazdach

Moderator: JacekM

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 20 paź 2012, 13:13

bepe pisze:
Premo pisze:Wchodząc do pojazdu powinieneś mieć ważny bilet.
To po co te biletomaty w pojazdach?
Żeby pasażery na "samolotach" nie zawracali głowy kierowcom o bilety.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4880
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 20 paź 2012, 14:39

KwZ pisze:
Bywalec pisze:W Warszawie też są naklejki przy właściwych (drugich) drzwiach.
Nigdy nie widziałem. W Krakowie natomiast bez problemu z drugiego końca ulicy.
Naklejki te wyglądają tak (wielkość standardowa jak te informujące o ciepłym guziku):
ObrazekObrazek
http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=550&c=98&l=1
A pojazdy, może nie wszystkie, ale spora część wyposażonych w jakikolwiek biletomat ma odpowiednie oznakowanie.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 paź 2012, 19:13

Te wspaniałe naklejki są na zewnątrz pojazdu?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 20 paź 2012, 19:14

Przy drugich drzwiach. Tylko.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 20 paź 2012, 23:47

Najbardziej sensowne wydaje się rozwiązanie wrocławskie. Gwarancja biletomatu w każdym pojeździe, a w wypadku jego awarii - darmowy przejazd. Jasno, bez żadnych problemów.
noidea

realista1
Posty: 46
Rejestracja: 03 cze 2011, 12:44
Kontakt:

Post autor: realista1 » 21 paź 2012, 13:21

Adam G. pisze:Najbardziej sensowne wydaje się rozwiązanie wrocławskie. Gwarancja biletomatu w każdym pojeździe, a w wypadku jego awarii - darmowy przejazd. Jasno, bez żadnych problemów.
Gwarancji 100% też niestety nie ma.

Tylko dwa wymienione w regulaminie przypadki - biletomat ma czarny ekran (brak zasilania) lub komunikat że jest nieczyny.

Np. zawieszenie się urządzenia (brak reakcji na dotyk ekranu) nie jest okolicznoscią łagodzącą, a jednocześnie uniemożliwia zakup biletu.

ODPOWIEDZ