Informacja w Swingach i Jazzach

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4878
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 30 wrz 2023, 20:06

3603, 3604, 3624, 3630, 3817, 3823 na ten moment, gdzie równo miesiąc temu były to 3 sztuki.
ObrazekObrazek

kms
Posty: 34
Rejestracja: 08 wrz 2022, 22:57

Post autor: kms » 30 paź 2023, 20:32

Bywalec pisze:
30 wrz 2023, 20:06
3603, 3604, 3624, 3630, 3817, 3823 na ten moment, gdzie równo miesiąc temu były to 3 sztuki.
I jak wygląda sytuacja po miesiącu z wymianą SIP w Jazzach? Jest więcej składów po wymianie czy na razie okres testowy na tych 6, które wymieniono wyżej?

Gdzieś rok temu podawali w komunikacie, że pełna wymiana SIP, w tym monitoringu, będzie trwała po 11 dni na pojazd, ale nie podawali w ilu naraz będą przeprowadzali takie prace.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4878
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 30 paź 2023, 21:10

3603, 3604, 3616, 3617, 3618, 3630, 3646, 3806, 3807, 3817, 3823. Był jeszcze 12 wóz ale coś nie pykło i wrócił chwilowo do analogowych wyświetlaczy ;)
ObrazekObrazek

Krzysztof_J
Posty: 448
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 30 paź 2023, 22:57

Bywalec pisze:
30 paź 2023, 21:10
3603, 3604, 3616, 3617, 3618, 3630, 3646, 3806, 3807, 3817, 3823. Był jeszcze 12 wóz ale coś nie pykło i wrócił chwilowo do analogowych wyświetlaczy ;)
Jeszcze 3801 (chyba, że to ten dwunasty).

kms
Posty: 34
Rejestracja: 08 wrz 2022, 22:57

Post autor: kms » 30 paź 2023, 23:42

Krzysztof_J pisze:
30 paź 2023, 22:57
Bywalec pisze:
30 paź 2023, 21:10
3603, 3604, 3616, 3617, 3618, 3630, 3646, 3806, 3807, 3817, 3823. Był jeszcze 12 wóz ale coś nie pykło i wrócił chwilowo do analogowych wyświetlaczy ;)
Jeszcze 3801 (chyba, że to ten dwunasty).
Czyli wychodzi na to, że zaczęła się już ta seryjna wymiana SIP w Jazzach po okresie testowym i jest realizowana póki co w tempie ok. 6-7 tramwajów na miesiąc. Jak nie przyspieszą to będą cały przyszły rok się z tym bawić...

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4878
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 31 paź 2023, 5:13

Ciężko aby przyśpieszyć, zwłaszcza ze na wagony duo jest dość napięty plan. I zgodnie z założeniami właśnie na koniec przyszłego roku miała zakończyć się wymiana. Wydaje mi się że więcej niż 1 wagon jednocześnie z każdej zajezdni to max jeśli chodzi o siły przerobowe ale to wyszłoby nawet 12 wagonów miesięcznie (4 zajezdnie po 3 wagony) wiec pewnie między 6 a 12 wagonów miesięcznie będzie miało wymieniany system z wyświetlaczami.
Krzysztof_J pisze:
30 paź 2023, 22:57
Bywalec pisze:
30 paź 2023, 21:10
3603, 3604, 3616, 3617, 3618, 3630, 3646, 3806, 3807, 3817, 3823. Był jeszcze 12 wóz ale coś nie pykło i wrócił chwilowo do analogowych wyświetlaczy ;)
Jeszcze 3801 (chyba, że to ten dwunasty).
Dokładnie tak, to ten dwunasty co w nim coś nie pykło jak należy.
ObrazekObrazek

michael112
Posty: 2827
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 31 paź 2023, 9:36

Bywalec pisze:
31 paź 2023, 5:13
Ciężko aby przyśpieszyć, zwłaszcza ze na wagony duo jest dość napięty plan.
Z drugiej strony, liczba wagonów duo znacznie wzrosła. I tak np. na 10 praktycznie nie widuję Jazzów.
Bywalec pisze:
31 paź 2023, 5:13
Krzysztof_J pisze:
30 paź 2023, 22:57
Jeszcze 3801 (chyba, że to ten dwunasty).
Dokładnie tak, to ten dwunasty co w nim coś nie pykło jak należy.
No, miejmy nadzieję że nie siądą na laurach i poprawią. :P

phoff605
Posty: 3
Rejestracja: 23 lis 2023, 19:16

Post autor: phoff605 » 23 lis 2023, 19:25

Bywalec pisze:
30 paź 2023, 21:10
3603, 3604, 3616, 3617, 3618, 3630, 3646, 3806, 3807, 3817, 3823. Był jeszcze 12 wóz ale coś nie pykło i wrócił chwilowo do analogowych wyświetlaczy ;)
Obecnie z Jazzów Duo są jeszcze 3605, 3624, 3640 i 3647, a z Jazzów 3825.
Wymiana SIP:
128N: 3601, 3603-3606, 3608, 3609, 3615-3618, 3620, 3624, 3626, 3630, 3637, 3638, 3640, 3646-3650
134N: 3801, 3803, 3805-3808, 3812, 3816, 3817, 3823, 3825, 3826, 3827, 3829

kms
Posty: 34
Rejestracja: 08 wrz 2022, 22:57

Post autor: kms » 24 lis 2023, 3:37

Jeszcze 3805, który wrócił do ruchu liniowego po kwietniowym zderzeniu z Hyundai'em. A 3823 jeździł w poniedziałek z powrotem z dechami...

kms
Posty: 34
Rejestracja: 08 wrz 2022, 22:57

Post autor: kms » 09 gru 2023, 13:45

Na transport-publiczny.pl opublikowano artykuł nt. postępów wymiany SIP w Jazzach. Z wypowiedzi dyrektora Biura Strategicznych Inwestycji Taborowych TW wynika, że robią po 2 pojazdy tygodniowo, a cały proces będzie trwał... do końca przyszłego roku.

Michalk001
Posty: 1219
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 14 mar 2024, 11:54

3628 z nowym SIP.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 690
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 15 mar 2024, 9:19

Od grudnia podejrzewam, że wiele więcej dostało niż to co wypisane, bo już coraz rzadziej widać Jazza bez/bursztynowe wyświetlacze
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

michael112
Posty: 2827
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 mar 2024, 9:28

Oj, ja jeszcze sporo widuję - raczej więcej bez działających niż z białymi.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4878
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 15 mar 2024, 9:51

Już połowa wszystkich Jazzów ma białe wyświetlacze. Druga połowa albo pomarańczowe albo niedziałające.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7664
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 18 mar 2024, 19:17

Bywalec pisze:
15 mar 2024, 9:51
Już połowa wszystkich Jazzów ma białe wyświetlacze. Druga połowa albo pomarańczowe albo niedziałające.
Spokojnie z tego co zdemontowano dałoby się złożyć sprawne układy.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

ODPOWIEDZ