Strona 13 z 15

: 06 sty 2013, 15:39
autor: pieszy pasażer

: 06 sty 2013, 16:19
autor: DanielPoznań
Matko, jestem wykończony :D

Noc z czwartku na piątek- Śpię trzy godziny, idę do szkoły.
Godzina 2:23(czyli już dzień następny) odjazd mojego szczecinianina do warszawy.

6:00 stoję pod pałacem kultury, zamulam do 9:00 aż chociaż jakieś centra handlowe otworzą.
23:00- Przyjeżdża mój pociąg( oczywiście mój ulubiony szczecinianin)
4:00 wchodzę do domu, wpierdzielam jeden skład parówek + solówkę :D , idę spać.
15:00 Budzę się.

Jeśli chodzi o samą imprezę to była fantastyczna, z dużym rozmachem, nie mam zastrzeżeń, atmosfera luźna, wesoła :D =D> (zwłaszcza przez kilku wyżej wspomnianych miłośników ;-) )

Teraz zabieram się za oglądanie wszelkich materiałów wstawionych przez was!
(Ps. jeszcze Super Stacja coś nagrywała, trzeba poszukać czy dali coś do TV, internetu)

A! Jeszcze jedno- Kto mnie skojarzył :dance: :D ?

: 06 sty 2013, 18:02
autor: Pingwin
ashir pisze:Aha, bo w pierwszym półkursie po zamknięciu drzwi na początku się domykały, a potem zapalała się lampka tuż nad drzwiami. ;-) A na Al. Zielenieckiej trzeba było z zewnątrz poprawić drzwi. Miło, że żaba wyjechała, bo w Al. Jerozolimskich to już chyba dawno nie była. :)
Miałem koncepcje na Zieleniewskiej je zblokować, ale niestety "tam się nie zagląda"

: 06 sty 2013, 18:04
autor: Górnik
DanielPoznań pisze:A! Jeszcze jedno- Kto mnie skojarzył :dance: :D ?
Ja widziałem kogoś z zabytkiem w etui(?) z jasnej skóry na szyi. To Ty? :smile:

: 06 sty 2013, 19:01
autor: DanielPoznań
Ja :D :smile:

: 06 sty 2013, 19:17
autor: fik
Przenieście się z tym do FnP... ups.

: 06 sty 2013, 23:10
autor: MeWa
Glonojad pisze:Radio Erewań.

Ani 2005 rok, ani hałas. 2007 i brak nadajników SIP.
Glon - ale przed modernizacją parówy też były rzadkością na Jerozolimskich, pojawiały się na jednej linii tylko (22 chyba). Z czego to wynikało?

: 06 sty 2013, 23:17
autor: vernalisadonis
Były też na linii 9.

: 06 sty 2013, 23:28
autor: MeWa
vernalisadonis pisze:Były też na linii 9.
Dosyć (relatywnie) rzadko.

: 06 sty 2013, 23:37
autor: sajbeer
A nie było tak, że 22 było obsługiwane tylko przez Żoliborz, a 9 m.in przez Mokotów. I stąd parówki na obu liniach :?: Praga na 22 weszła stosunkowo niedawno.

: 06 sty 2013, 23:40
autor: JacekM
No właśnie - w latach 90 i wczesnych 00 było tak że linie E-W obsługiwały bezparówkowe R-1 i R-2, a N-S głównie parówkowe R-3 i R-4.

: 06 sty 2013, 23:44
autor: vernalisadonis
Ja jeszcze pamiętam coś takiego, że na liniach tj. 13, 26, 10 były tylko i wyłącznie składy stopiątek, a dopiero z czasem na tych liniach pojawiły się parówki.

: 07 sty 2013, 0:38
autor: Bernard
W wagonie #818 w pierwszym kursie linii 13N do al. Zielenieckiej też "miłośnicy" popisali się kulturą. Darcie japy jeden przez drugiego, jeden z imprezowiczów klął jak szewc, co drugie słowo k.., ch.. Na prawdę pozytywne świadectwo miłośników komunikacji wśród normalnych pasażerów dosiadających się na przystankach. Pomimo tego impreza udana. Fajnie, że motorniczowie robili fotostopy, m.in. 376+701 na wjeździe na pętlę pod stadionem + ustawienie obok siebie na trzech torach - #53 bodajże, #376+701 i #388. Szkoda tylko, że było strasznie zimno i ciemno przez cały dzień.

: 07 sty 2013, 6:06
autor: Glonojad
MeWa pisze:
Glonojad pisze:Radio Erewań.

Ani 2005 rok, ani hałas. 2007 i brak nadajników SIP.
Glon - ale przed modernizacją parówy też były rzadkością na Jerozolimskich, pojawiały się na jednej linii tylko (22 chyba). Z czego to wynikało?
Pojawiały się na każdej linii, nawet na 8 przez piewien czas był dodatek z Żoliborza. Poza tym R4 obsługiwało dość silnie 22 i 24, a R3 - 7, 9 i 25 (z racji w miarę sensownego dojazdu na plac Narutowicza).

A że rzadziej niż na Jana Pawła II? Cóż, na R1 i R2 nie było już od dłuższego czasu 13N, a gros kursów było tam jednak z tych dwóch zakładów.

: 07 sty 2013, 6:46
autor: MeWa
Glonojad pisze:Poza tym R4 obsługiwało dość silnie 22 i 24, a R3 - 7, 9 i 25
No właśnie chyba mimo wszystko rzadziej, przynajmniej tak zapamiętałem. Odkąd mieszkam na Ochocie (2001 r.), moją linię mogłem rozpoznać po taborze, bo w 90+% parówy w ciągu Grójeckiej jeździły wyłącznie na 15... ;)