Metro na świecie - ciekawostki
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wiesz, ja to sobie pooglądałem rysuneczki do tekstu w kompletnie nieznanym mi języku, więc mogę oceniać jedynie czy układ sieciowo daje się sensownie obsłużyć (i wydaje mi się, że przełączki porobiono sensownie, choć u nas na bank wołali by o utrzymanie kasowanych relacji) i czy hexy wystarczająco pociemniały...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jeśli kogoś interesuje, dziś foty z zachodniego odcinka zielonej linii: http://phototrans.pl/14,643136,0,Adtranz_C20_2043.html (nawigacja linkami z tekstem "nästa" i nazwą stacji na końcu opisu).
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Dzisiaj T19: http://phototrans.pl/14,644176,0,Adtranz_C20_2257.html
Wybaczcie spam, jeszcze tylko dwa razy będę Was męczył
Wybaczcie spam, jeszcze tylko dwa razy będę Was męczył
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Fajne fotki jak zwykle, ale najładniejsze to i tak te bombki na tworzebananie
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Fajne te zdjęcia w zimowej scenerii No i oczywiście opisy
- R-9 Chełmska
- Posty: 7765
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
W Sztokholmie podjęto decyzję dotyczącą dalszej rozbudowy metra (ostatni odcinek otwarto w 1994), tutaj link do schematu: http://www.dn.se/UploadedImages/2013/11 ... iginal.jpg
Powstanie nowy odcinek T11 od Akalli do Barkarby, oraz od Kungsträdgården do Nacki Forum. T10 zostanie za to przedłużone od Kungsträdgården do Gullmarsplanu i pojedzie dalej dawną trasą T19 do Hagsätry. Pojawi się także odgałęzienie do nowego stadionu w Solnej.
Interesujące jest to, jakie jest podejście do budowy: w dniu ogłoszenia decyzji opublikowano informacyjny list podpisany przez premiera Reinfeldta i przewodniczących pozostałych partii koalicyjnych. Aby sfinansować budowę nowych odcinków, zajezdni i kupno taboru zostaną podniesione i rozszerzone opłaty za wjazd autem do centrum... Inny świat
Swoją drogą, wydłużenie T11 może stanowić zagrożenie dla funkcjonowania kolejki Saltsjöbanan z którą od lat walczą mieszkańcy willowych Saltsjöbaden i Solsidan.
Powstanie nowy odcinek T11 od Akalli do Barkarby, oraz od Kungsträdgården do Nacki Forum. T10 zostanie za to przedłużone od Kungsträdgården do Gullmarsplanu i pojedzie dalej dawną trasą T19 do Hagsätry. Pojawi się także odgałęzienie do nowego stadionu w Solnej.
Interesujące jest to, jakie jest podejście do budowy: w dniu ogłoszenia decyzji opublikowano informacyjny list podpisany przez premiera Reinfeldta i przewodniczących pozostałych partii koalicyjnych. Aby sfinansować budowę nowych odcinków, zajezdni i kupno taboru zostaną podniesione i rozszerzone opłaty za wjazd autem do centrum... Inny świat
Swoją drogą, wydłużenie T11 może stanowić zagrożenie dla funkcjonowania kolejki Saltsjöbanan z którą od lat walczą mieszkańcy willowych Saltsjöbaden i Solsidan.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Może kogoś zainteresuje: w najnowszym Świecie Kolei (2/2014) ukazał się mój artykuł o metrze w Sztokholmie, zachęcam do lektury.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Polecam, artykuł zacny - extra fotografie. Trochę brak tabelki z podstawowymi danymi technicznymi taboru metra w Sztokholmie. Erasmus na 6.
ZUS fundatorem emigracji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Fotki fajne, art czeka w kolejce aż mi się siedzące trafi na dojeździe/zjeździeJacekM pisze:Może kogoś zainteresuje: w najnowszym Świecie Kolei (2/2014) ukazał się mój artykuł o metrze w Sztokholmie, zachęcam do lektury.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dzięki za miłe słowa. 8 stron to wbrew pozorom nie tak dużo i z czegoś (danych technicznych) trzeba było zrezygnować.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Te 8 stron jak na przeciętną objętość artykułów w ŚK to niezły wynik. Jednak dla mnie wzorem zwięzłości i komunikatywności były raporty "szynowe" dotyczące metra i TW w Warszawie. Oczywiście autorstwa JM.
ZUS fundatorem emigracji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przeczytałem - przyjemnie się czyta, brakuje mi tylko skalówki na mapce.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.