Oznakowanie kursów wariantowych 17

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Oznakowanie kursów wariantowych 17

Post autor: Stary Pingwin » 22 sty 2013, 10:29

Pomykałem wczoraj 17 i mam swoje obserwacje. Stałem na Stołecznej 2 światła, ponieważ pojedynek na 6 nie mógł zebrać wszystkich pasażerów ze skróconej 17. Innym razem stałem za 17 na Potockiej 3 minuty, ponieważ co koleżanka wyprosiła pasażerów, to wchodzili z powrotem. Twórca skróconych 17 powinien wzorem 'Szklanej pułapki x" stanąć na Potockiej z planszą na klacie o treści - "ja to wymyśliłem". Gdyby skrócone 17 miały inny numer, to może b..ałagan byłby mniejszy.

[ Dodano: |22 Sty 2013|, 2013 10:32 ]
Dwa razy wyrzuciło mi błąd strony i w rezultacie spotrójniłem posta.
To trzeba go było przeedytować. Pawcio.
miłośnik 13N

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 sty 2013, 11:08

Nie rozumiem - jeździłeś 17 czy 6?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8366
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 sty 2013, 11:19

Jeździł pewnie 17-tką, a na Potockiej stał zderzak w zderzak z poprzednią brygadą.
W pierwsze dni takiej zmiany nie zaszkodziłoby, aby ktoś (z nadzoru) pomagał motorniczych wypraszać pasażerów ze skróconych kursów.
Jeszcze ciekawiej może być w DS.

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 sty 2013, 14:53

MichalJ,Jeździłem 17, stałem na Stołecznej, bo na Potockiej 6 stojąca na drugiego dłuuuugo zbierała pasażerów z krótkiej 17 przed nią. Wjazd na przystanek Potocka w tej sytuacji skończyłby się zablokowaniem skrzyżowania.
Następnym kursem stałem na drugiego za 17, która kończyła bieg. Jasne?
miłośnik 13N

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 sty 2013, 14:56

Aha, bo się zdziwiłem, że wsiadali na siłę do 6, a nie do twojej 17...

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 sty 2013, 14:59

Pasażerowie zawsze wsiadają do pierwszego wozu na przystanku :D
miłośnik 13N

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 sty 2013, 15:00

Trudno im się dziwić, pewnie się bali, że druga 17 też skończy bieg.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10649
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 sty 2013, 15:17

MichalJ pisze:Trudno im się dziwić, pewnie się bali, że druga 17 też skończy bieg.
Nawet jeśli nie, to ja też wolę jechać pierwszym wozem, bo drugi może gdzieś na światłach zostać. Całkiem częste na 9/7.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 sty 2013, 15:46

Jeszcze jedna obserwacja z wczorajszego dnia. Wieczorem, gdy 17 odjeżdża z Huty co 20 minut, już ruszałem i oczywiście musiałem puścić 6. Nie dziwię się lekkiemu zdenerwowaniu pasażerów czekających na Marymonckiej długo na tramwaj, nagle mających dwa składy w promocji. Następny dwuskład za 20 minut.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 27 sty 2013, 17:48

Niestety, dziś widziałem, jak ok. 13:30 przy AWF-ie w stronę centrum jechała "17", a tuż za nią "6". Koordynacja 0-15. Jeśli spece z ZTM-u się za coś poważnie zabierają to niech ukończą swoje dzieło! ](*,)
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36640
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 sty 2013, 17:53

sprinter pisze:Koordynacja 0-15.
Ja w rozkładzie widzę 10-6 - więc jeśli ZTM coś sknocił, to chyba niekoniecznie koordynację.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 27 sty 2013, 17:58

Tylko, że dla pasażera jest ważne, jak tramwaje przyjadą naprawdę. Rozkład, a praktyka, to często niestety dwie różne rzeczy.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36640
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 sty 2013, 18:02

No więc bardziej mnie ciekawi, który i dlaczego był niezgodny z rozkładem, niż oskarżenia ZTM-u o coś, czego akurat nie zrobił.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 sty 2013, 11:10

Wczoraj dowiedziałem się dużo o moim stanie psychicznym i pochodzeniu, a także prowadzeniu mojej Mamy. Jeździłem swingiem na 17, do Potockiej. Wagon oznakowany prawidłowo, dodatkowo na Potockiej ogłaszałem koniec trasy. Mimo to słyszałem różne opinie na mój temat. Dlaczego za decyzje Organizatora joby zbiera prowadzący tramwaj?????
miłośnik 13N

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 30 sty 2013, 11:14

A jak ty byś odburknął coś materiałowi przewozowemu to byś miał przegibane, ech... #-o Swoją drogą, przesadzone chyba już nieco to wzmocnienie 17. Długo obserwując to z okien szpitala, potrafiły 3 składy stać na przystanku i co zmianę świateł dojeżdżał następny i tak z 10 minut się rozładowywało do jednego składu na przystanek.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ