Remont mostu średnicowego 2013
Moderator: JacekM
Remont mostu średnicowego 2013
info z TVN Warszawa
Dwa miesiące bez mostu średnicowego
W wakacje kolejarze planują zamknięcie mostu średnicowego. To ozncza ogromne zmiany w organizacji ruchu pociągów - ominą stację Powiśle, Stadion, Śródmieście i Ochota.
- Zamkniemy tor 3 i 4 na moście średnicowym. Nastąpi to najprawdopodobniej 29 czerwca i potrwa do 29 sierpnia – wyjaśnia Jan Telecki, dyrektor warszawskiego oddziału PKP PLK. – Chcielibyśmy, aby prace zakończyły się przed nowym rokiem szkolnym – dodaje.
Wahadło i inne zmiany,
W związku z pracami modernizacyjnymi na linii średnicowej, pasażerowie kolei muszą liczyć się z ogromnymi utrudnieniami. Chociaż Telecki uspokaja, że ruch pociągów będzie tak zorganizowany, aby umożliwić ciągłość eksploatacyjną linii średnicowej.
Jak tłumaczą kolejarze –część pociągów podmiejskich będzie kursowała po układzie dalekobieżnym. Oznacza to, że będą przejeżdżać przed Dworzec Centralny ( z pominięciem stacji Stadion, Powiśle, Śródmieście, Ochota).
Niektóre pociągi podmiejskie jadące z zachodu, dojadą tylko do stacji Warszawa Zachodnia, a jadące ze wschodu, do Warszawy Wschodniej. Wprowadzony zostanie również ruch wahadłowy między Warszawą Zachodnią, a stacją Warszawa Śródmieście.
Pociągi dalekobieżne będą kursować przez Warszawę Gdańską.
Pociągi pojadą szybciej
Podczas modernizacji kolejarze zdemontują obydwa tory na całej długości mostu, czyli 445 metrów. – Ponadto wymienimy między innymi 1,5 tysiąca mostownic czy blachy przeciwpożarowe - wymienia Telecki.
Po przeprowadzonych w wakacje pracach, pociągi będą mogły poruszać się szybciej ( obecnie mogą przejeżdżać prze most zaledwie z prędkością 30 km/h).
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 76224.html
Dwa miesiące bez mostu średnicowego
W wakacje kolejarze planują zamknięcie mostu średnicowego. To ozncza ogromne zmiany w organizacji ruchu pociągów - ominą stację Powiśle, Stadion, Śródmieście i Ochota.
- Zamkniemy tor 3 i 4 na moście średnicowym. Nastąpi to najprawdopodobniej 29 czerwca i potrwa do 29 sierpnia – wyjaśnia Jan Telecki, dyrektor warszawskiego oddziału PKP PLK. – Chcielibyśmy, aby prace zakończyły się przed nowym rokiem szkolnym – dodaje.
Wahadło i inne zmiany,
W związku z pracami modernizacyjnymi na linii średnicowej, pasażerowie kolei muszą liczyć się z ogromnymi utrudnieniami. Chociaż Telecki uspokaja, że ruch pociągów będzie tak zorganizowany, aby umożliwić ciągłość eksploatacyjną linii średnicowej.
Jak tłumaczą kolejarze –część pociągów podmiejskich będzie kursowała po układzie dalekobieżnym. Oznacza to, że będą przejeżdżać przed Dworzec Centralny ( z pominięciem stacji Stadion, Powiśle, Śródmieście, Ochota).
Niektóre pociągi podmiejskie jadące z zachodu, dojadą tylko do stacji Warszawa Zachodnia, a jadące ze wschodu, do Warszawy Wschodniej. Wprowadzony zostanie również ruch wahadłowy między Warszawą Zachodnią, a stacją Warszawa Śródmieście.
Pociągi dalekobieżne będą kursować przez Warszawę Gdańską.
Pociągi pojadą szybciej
Podczas modernizacji kolejarze zdemontują obydwa tory na całej długości mostu, czyli 445 metrów. – Ponadto wymienimy między innymi 1,5 tysiąca mostownic czy blachy przeciwpożarowe - wymienia Telecki.
Po przeprowadzonych w wakacje pracach, pociągi będą mogły poruszać się szybciej ( obecnie mogą przejeżdżać prze most zaledwie z prędkością 30 km/h).
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 76224.html
Wolfchen pisze:Może przy okazji wezmą się za zdefektowany tor na DWŚ? W sumie do czerwca powinien dociągnąć po wzmocnieniu...
Duuużo duuużo szybciej za niego się wezmą
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Ciekawe, czy znowu trójkibel będzie jeżdził z DWZ do DWŚ (a może nawet i do Powiśla)... W sumie trochę marnie to widzę, podaż miejsc znowu by bardzo przekraczała popyt - już lepiej zrobić KKA z DWZ do DWW + honorowanie biletów KM we wszystkich pociągach między DWW a DWZ.VLnt7 pisze:Mam nadzieję, że i tym razem będziemy mogli się przesiadać do TeeLeK itd na czas remontu.
[ Dodano: |12 Lut 2013|, 2013 17:31 ]
No to będzie wesoło, bo w jeden dzień, to nie zdążą...rufio198 pisze:Duuużo duuużo szybciej za niego się wezmą
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Oczywiście to nieprawda, bo szybciej, ale remont i tak od jakiegoś czasu po prostu wisiał nad tym mostem...Nxo pisze:Po przeprowadzonych w wakacje pracach, pociągi będą mogły poruszać się szybciej ( obecnie mogą przejeżdżać prze most zaledwie z prędkością 30 km/h).
Prawie co drugie lato jakieś utrudnienia na średnicy, ech.
Zapomnij, w polskich warunkach byłoby tak rozwiązane, że nie miałoby to żadnego sensu. Pomijam już kwestię tego, że DWZ i DWW by tego nie dały rady obsłużyć, jeśli miałyby być jednoperonowe przesiadki (sorry, nie widzi mi się bieganina po schodach).
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
ale średnica z gumy nie jest i to niestety konieczność będzie prędzej czy pżniej, a co do przesiadki jedno peronowej, nie jestem kolejarzem, nie wyzjae sie na tym jakoś szczególnie ale nie dało by zrobić tak by na jednym torze stały 2 rożne składy? Ew puszczać np tylko SKM a KM niech sie wysypują na zachodnim/wschodnim (te spoza zasiegu wspólnego biletu)?
Będzie konieczność skrócenia niektórych, a nie wszystkich. Albo połączenia relacji. A to różnica.Teokryt pisze:ale średnica z gumy nie jest i to niestety konieczność będzie prędzej czy pżniej
Długość peronu jest ograniczeniem - dwa dwuskłady kibli nie wejdą zdaje się; ponadto pozostaje kwestia odległości do przejścia (idź sobie wzdłuż dwuskładu EN71, dobra metoda na spalenie kalorii).Teokryt pisze:co do przesiadki jedno peronowej, nie jestem kolejarzem, nie wyzjae sie na tym jakoś szczególnie ale nie dało by zrobić tak by na jednym torze stały 2 rożne składy
Radom i Siedlce można wcisnąć na średnicę dalekobieżną. Moim zdaniem przez DWŚ powinny w pierwszej kolejności jeździć SKMki a do tego osobówki z krańców województwa (Skierniewice, Dęblin, Siedlce, Radom + wybrane z Ciechanowa i Ostrołęki).Teokryt pisze:Ew puszczać np tylko SKM a KM niech sie wysypują na zachodnim/wschodnim (te spoza zasiegu wspólnego biletu)?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Doraźna naprawa płyty podtorowej w ten weekend. Remont w czasie zamknięcia mostu.
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... escie.html
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... escie.html
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33