Dla wniosków o przydzielenie trasy pociągu w ramach RRJ obowiązują następujące ograniczenia:
1) na odcinku Pruszków – Żyrardów linii kolejowej nr 1 Warszawa Centralna – Katowice będą przyjmowane wnioski dla pociągów pasażerskich wojewódzkich oraz pociągów pasażerskich międzywojewódzkich w relacji Warszawa – Łódź – Warszawa i pociągów kursujących linią CMK;
2) na odcinku Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice oraz Baby – Rudniki linii kolejowej nr 1 Warszawa Centralna – Katowice będą przyjmowane wnioski dla pociągów pasażerskich i towarowych kursujących po jednym torze. Dodatkowo dla wykonania prac modernizacyjnych na obu torach odcinka Baby – Rudniki linii nr 1 będzie wprowadzona w porze nocnej 5 godzinna przerwa technologiczna;
3) z uwagi na duże obciążenie warszawskiej linii średnicowej dalekobieżnej na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia, PLK zastrzega sobie prawo skierowania części pociągów nie objętych obowiązkiem służby publicznej na/przez stację Warszawa Gdańska;
4) na linii nr 4 Grodzisk Mazowiecki – Zawiercie (CMK) wprowadza się zakaz kursowania wszystkich pociągów z prędkością V<120 km/h, z wyjątkiem przewozów technologicznych i pociągów pasażerskich realizujących przewozy na odcinku Zawiercie – Knapówka;
5) na odcinku Zielonka – Tłuszcz linii kolejowej nr 6 Zielonka – Kuźnica Białostocka będą przyjmowane wnioski dla pociągów pasażerskich wojewódzkich kursujących po jednym torze;
6) na odcinku Dobieszyn – Radom linii kolejowej nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy w okresie od 13 kwietnia 2014 r. do 13 grudnia 2014 r. nastąpi przerwa w ruchu pociągów;
7) w związku z przebudową stacji Łódź Fabryczna i Łódź Widzew na linii nr 17 Łódź Fabryczna – Koluszki nastąpi:
a) przerwa w ruchu pociągów na odcinku Łódź Widzew – Łódź Fabryczna,
b) brak możliwości rozpoczynania i kończenia biegu pociągów na stacji Łódź Widzew,
c) przerwa w ruchu pociągów na odcinku Łódź Widzew – Zgierz linii kolejowej nr 16 Łódź Widzew – Kutno w okresie od 15 grudnia 2013 r. do 31 sierpnia 2014 r.,
d) na linii 540 Łódź Chojny – Łódź Widzew w okresie od 15 grudnia 2013 r. do 14 czerwca 2014 r. będą przyjmowane wnioski dla jazd pociągów pasażerskich kursujących po jednym torze oraz loco Łódź Dąbrowa,
e) przerwa w ruchu pociągów na linii 541 Łódź Widzew – Łódź Olechów w okresie od 15 grudnia 2013 r. do 14 czerwca 2014 r. Na okres od 15 czerwca 2014 r. do 13 grudnia 2014 r. wnioski będą przyjmowane dla jazd po jednym torze;
8) na linii kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów Główny w okresie od 28 czerwca 2014 r. do 4 sierpnia 2014 r. nastąpi przerwa w ruchu pociągów. W okresie od 10 marca 2014 r. do 27 czerwca 2014 r. i od 5 sierpnia 2014 r. do 29 sierpnia 2014 r. – 10 godzinna przerwa technologiczna w porze nocnej;
9) na odcinku podg. Rudzice – Rzeszów Główny linii kolejowej nr 91 Kraków Główny Osobowy –Medyka będą przyjmowane wnioski dla pociągów pasażerskich w relacji Kraków Osobowy – Przemyśl Główny kursujących po jednym torze. Ruch pociągów towarowych będzie prowadzony w porze nocnej poza przewidzianymi przerwami technologicznymi w godz. 0.01÷4.00;
10) na odcinku Stryszów – Zembrzyce – Sucha Beskidzka linii kolejowej nr 97 Skawina – Żywiec w okresie od 1 marca 2014 r. do 27 czerwca 2014 r. oraz od 2 września 2014 r. do 13 grudnia 2014 r. nastąpi przerwa w ruchu pociągów. W okresie od 28 czerwca 2014 r. do 1 września 2014 r. możliwość jazdy przy użyciu trakcji spalinowej
11) na odcinku Przybówka – Jasło linii kolejowej nr 106 Rzeszów – Jasło w okresie od 9 lutego 2014 r. do 27 czerwca 2014 r. nastąpi przerwa w ruchu pociągów;
12) na odcinku Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy linii kolejowej nr 133 Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Kraków Główny Osobowy będą przyjmowane wnioski dla pociągów pasażerskich kursujących po jednym torze w obu kierunkach oraz na odcinku Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Jaworzno Szczakowa będą przyjmowane wnioski dla pociągów pasażerskich i towarowych kursujących po jednym torze w obu kierunkach. Dodatkowo na odcinku Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy w godzinach 0.01÷04.00 będzie wprowadzona przerwa technologiczna;
13) na odcinku Wodzisław Śląski – Chałupki linii kolejowej nr 158 Rybnik Towarowy – Chałupki w okresie od 9 lutego 2014 r. do 13 grudnia 2014 r. nastąpi przerwa w ruchu pociągów;
14) na odcinku Kościerzyna – Gdynia Główna linii kolejowej nr 201 Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port w okresie od 9 lutego 2014 r. do 14 czerwca 2014 r. oraz od 1 września 2014 r. do 13 grudnia 2014 r. nastąpi przerwa w ruchu pociągów. Na odcinku Gdynia Główna – Gdynia Port linii 202, w celu realizacji przewozów towarowych do stacji Gdynia Port, dla robót inwestycyjnych skrócone do 3 godzin przerwy technologiczne będą odbywały się co drugą dobę w porze nocnej;
15) na odcinku Chełmża – Grudziądz linii kolejowej nr 207 Toruń Wschodni – Malbork w okresie od 15 grudnia 2013 r. do 11 października 2014 r. nastąpi przerwa w ruchu pociągów;
16) na linii kolejowej nr 213 Reda – Hel w okresie od 9 lutego 2014 r. do 14 czerwca 2014 r. oraz od 1 września 2014 r. do 13 grudnia 2014 r. nastąpi przerwa w ruchu pociągów;
17) na odcinku Czempiń – Poznań Główny oraz na odcinku Wrocław Główny – Wrocław Grabiszyn linii nr 271 Wrocław Główny – Poznań Główny będą przyjmowane wnioski dla pociągów kursujących po jednym torze. Dodatkowo na odcinku Czempiń – Poznań Główny przerwa technologiczna od godz. 0.01 do godz. 3.00, a na odcinku Wrocław Główny –Wrocław Grabiszyn 1 godzinna przerwa technologiczna w porze dziennej i 4 godzinna w porze nocnej;
18) na linii nr 449 Warszawa Rembertów – Zielonka w okresie od 15 grudnia 2013 r. do 13 grudnia 2014 r. nastąpi przerwa w ruchu pociągów.
[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
PLK wydała kolejny numer swojego magazynu humorystycznego, tym razem na sezon 2013/14.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Obowiązkiem służby publicznej są objęte IRy czy też PKP może podłożyć nogę konkurencji? A może tam wylądują ekspresy ; )fik pisze: 3) z uwagi na duże obciążenie warszawskiej linii średnicowej dalekobieżnej na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia, PLK zastrzega sobie prawo skierowania części pociągów nie objętych obowiązkiem służby publicznej na/przez stację Warszawa Gdańska;
Bye bye, IRy do Krakowafik pisze: 4) na linii nr 4 Grodzisk Mazowiecki – Zawiercie (CMK) wprowadza się zakaz kursowania wszystkich pociągów z prędkością V<120 km/h, z wyjątkiem przewozów technologicznych i pociągów pasażerskich realizujących przewozy na odcinku Zawiercie – Knapówka;
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Wydaje mi się, że te IRy, które są ewentualnie dotowane przez województwo, to są służbą publiczną...KwZ pisze:Obowiązkiem służby publicznej są objęte IRy czy też PKP może podłożyć nogę konkurencji?
Czyli de facto Małkinia co godzinę + Tłuszcz co godzinę? Będzie niewesoło.fik pisze:na odcinku Zielonka – Tłuszcz linii kolejowej nr 6 Zielonka – Kuźnica Białostocka będą przyjmowane wnioski dla pociągów pasażerskich wojewódzkich kursujących po jednym torze;
Legionowo będzie miało luksusowy transport coś mi się wydaje. O ile pośpiechy na Białystok będą tam stawały.fik pisze:na linii nr 449 Warszawa Rembertów – Zielonka w okresie od 15 grudnia 2013 r. do 13 grudnia 2014 r. nastąpi przerwa w ruchu pociągów.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
No to zaczyna się kłaniać problem dublującej się służby publicznej (administracja państwowa vs samorząd).Obowiązkiem służby publicznej są objęte IRy czy też PKP może podłożyć nogę konkurencji?
Z drugiej strony nie ma co oczu wypłakiwać. IR-y Warszawa ŁÓdź mogą spokojnie krańcować na Zachodniej, średnica lokalna ma pociąg do Śródmieścia co 4-5 min (wystarczy odpowiedni marketing
Myślę że PR-y mają kilka pociągów spełniających warunki.Bye bye, IRy do Krakowa
Poza tym na rynku jest jeszcze KM - jeśli wywęszą zysk to zajmą niszę Flirtem, Elfem czy innymi Piętrusami.
Klientom również wyjdzie to na dobre, większa prędkość operacyjna to więcej slotów i krótszy czas przejazdu
"Spóźniony pociąg przyspieszony relacji xyz, przyjedzie z opóźnieniem ok. 25 minut. Opóźnienie może ulec powiększe... zmianie"
Ta, przesiadki na Zachodnim są bardzo wygodne. Zacznijmy moze od zrobienia dworca z prawdziwego zdarzenia, z windami na perony i wygodnymi ciagami pieszymi, a potem dopiero zajmijmy się przesiadkami z pociagu w pociąg na skalę masową.Aligator pisze:Z drugiej strony nie ma co oczu wypłakiwać. IR-y Warszawa ŁÓdź mogą spokojnie krańcować na Zachodniej, średnica lokalna ma pociąg do Śródmieścia co 4-5 min (wystarczy odpowiedni marketing
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Plakaty RJ 2013/14 dostępne na http://rozklad.plk-sa.pl/Plakaty
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?