: 23 kwie 2013, 12:18
Nie rozumiem - po co ta bzdurna dyskusja dotyczaca autobusu 175 a konkretniej jego likwidację. Przecież wiadomo, że skoro z Alej Jerozolimskich w takcie ca. co 15 minut kursują bardzo pojemne pociągi SKM/KM to nie ma najmniejszego sensu na siłę utrzymywać zatłoczony i przeładowany autobus 175.
Przecież osoby wsiadające od Pomnika Lotnika na lotnisko mają do dyspozycji linię 188 (kursującą miarowo, nie stojącą w korkach z uwagi na buspas na trasie "Ł") i dodatkowo do ulicy Sasanki inne autobusy - 128 i 504 (od Banacha). Natomiast osoby udające się z Alej Jerozolimskich do szpitala Banacha, Uniwesytetu Medycznego i na Rakowiec, maja do dyspozycji autobusy 128 i 504.
Uwazam, ze dążąc do optymalizacji procesu komunikowania różnych dzielnic i usprawniania przepływu potoków pasażerskich nie ma sensu dublować dwóch mozliwości dojazdów na lotnisko (kolej + autobus). Natomiast wygospodarowane długie autobusy nalezy przeznaczyć do obslugi komunikacyjnej miejsc gdzie nie dociera transport szynowy np. Białołeka, Bemowo, Jelonki, Gocław.
Czas najwyższy aby zmienić przyzwyczajenia na transport szybszy i bardziej wydajny niż tradycyjna komunikacja autobusowa. W końcu stajemy się społeczeństwem coraz bardziej mobilnym, mogacym przestawić się na bardziej funkcjonalne możliwości.
I po co dalej tłuc pianę w tej dziedzinie ?
Przecież osoby wsiadające od Pomnika Lotnika na lotnisko mają do dyspozycji linię 188 (kursującą miarowo, nie stojącą w korkach z uwagi na buspas na trasie "Ł") i dodatkowo do ulicy Sasanki inne autobusy - 128 i 504 (od Banacha). Natomiast osoby udające się z Alej Jerozolimskich do szpitala Banacha, Uniwesytetu Medycznego i na Rakowiec, maja do dyspozycji autobusy 128 i 504.
Uwazam, ze dążąc do optymalizacji procesu komunikowania różnych dzielnic i usprawniania przepływu potoków pasażerskich nie ma sensu dublować dwóch mozliwości dojazdów na lotnisko (kolej + autobus). Natomiast wygospodarowane długie autobusy nalezy przeznaczyć do obslugi komunikacyjnej miejsc gdzie nie dociera transport szynowy np. Białołeka, Bemowo, Jelonki, Gocław.
Czas najwyższy aby zmienić przyzwyczajenia na transport szybszy i bardziej wydajny niż tradycyjna komunikacja autobusowa. W końcu stajemy się społeczeństwem coraz bardziej mobilnym, mogacym przestawić się na bardziej funkcjonalne możliwości.
I po co dalej tłuc pianę w tej dziedzinie ?