Komunikacja na Trakcie Królewskim

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 13 lut 2024, 14:17

man1956 pisze:
13 lut 2024, 14:09
TGM pisze:
13 lut 2024, 13:11
Konkrety (rozwiązanie problemu) to raczej powinien ZTM przedstawić, a nie prasa.
Jedyne konkrety to, moim zdaniem, aktualizacja czasów przejazdu i postojów na liniach permanentnie opóźnionych. Czyli - w aktualnej sytuacji kadrowej - polegać by to pewnie musiało na zabraniu pojedynczych brygad z linii, na których zamiana częstotliwości szczytowej np. z 10 min. na 12 min. czy 12 min. na 15 min. nie spowoduje wielkiego dramatu - i przeniesieniu tam, gdzie obecnie jest totalny collapse.
Moje kandydatury na "dawców": 103, 106, 111, 143, 151, 174, 183, 197, 198, 402 (a jakby dobrze poszukać, to pewnie jeszcze by się gdzieś coś znalazło...).
Uważałbym z tym czasem przejazdu. Potem w wakacje i ferie trzeba odstawać na każdym przystanku. Co do tych autobusów, które można pociąć to pewnie każdy z nas miałby swoje kandydatury. Trzeba to robić na podstawie napełnień a nie widzimisię.

man1956
Posty: 1541
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 13 lut 2024, 14:21

No właśnie na podstawie (odczuwanych na własnej skórze) napełnień piszę. Nie proponuję przecież do pocięcia 189, 523 czy 509.
A jeśli chodzi o czasy przejazdu - można nie zmieniać, ale za to trzeba by dodać czasu na postojach. W sumie na jedno wychodzi.

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 13 lut 2024, 14:26

Jaką korzyść miałaby zamiana końcówek 111 ze 180?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25329
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 lut 2024, 14:32

Połączenie Chomiczówka/Piaski-Trakt Królewski zostałoby odpięte od pierdzielnika na Dolnym Mokotowie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

man1956
Posty: 1541
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 13 lut 2024, 14:33

180 to raczej kwalifikuje się do pocięcia (pokręcona trasa, półkurs 72 min.) niż do zamieniania końcówek.

eloelo520
Posty: 58
Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07

Post autor: eloelo520 » 13 lut 2024, 14:36

man1956 pisze:
13 lut 2024, 14:33
180 to raczej kwalifikuje się do pocięcia (pokręcona trasa, półkurs 72 min.) niż do zamieniania końcówek.
Jak możesz mieć czelność sugerować pocięcie Jedynej Całorocznej Turystycznej Linii???

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25329
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 lut 2024, 14:37

man1956 pisze:
13 lut 2024, 14:33
180 to raczej kwalifikuje się do pocięcia (pokręcona trasa, półkurs 72 min.) niż do zamieniania końcówek.
No to zamiana północnych końcówek 111 i 180 by się w to wpisywała.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

man1956
Posty: 1541
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 13 lut 2024, 14:38

pawcio pisze:
13 lut 2024, 14:32
Połączenie Chomiczówka/Piaski-Trakt Królewski zostałoby odpięte od pierdzielnika na Dolnym Mokotowie.
Święte słowa. Tylko gdzie krańce? 180 A: Wilanów - Konwiktorska (ew. Esperanto), 180 B: Chomiczówka - Pl. 3 K?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25329
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 lut 2024, 14:43

111 Chomiczówka-Gocław i 180 Esperanto-Wilanów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 13 lut 2024, 14:48

pawcio pisze:
13 lut 2024, 14:43
111 Chomiczówka-Gocław i 180 Esperanto-Wilanów.
A może to jest okazja żeby wymienić końcówkami 131 i 180. Nie udało się parę lat temu, ale zawsze warto próbować.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25329
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 lut 2024, 14:50

No nie. Ładowarki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 13 lut 2024, 14:51

eloelo520 pisze:
13 lut 2024, 14:36
man1956 pisze:
13 lut 2024, 14:33
180 to raczej kwalifikuje się do pocięcia (pokręcona trasa, półkurs 72 min.) niż do zamieniania końcówek.
Jak możesz mieć czelność sugerować pocięcie Jedynej Całorocznej Turystycznej Linii???
To już nie jest linia turystyczna od paru lat. Na Powązkowskiej przydałoby się coś punktualnego. Obecnie o czasie to jeździ chyba tylko 409.

Łukasz
Posty: 10565
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 lut 2024, 14:51

A za chwilę nie będzie pierdzielnika na Gocławiu?

Przy takim układzie pewnie też E-2 powinno trafić na Esperanto jako 380, bo 180 i 111 z traktu jada innymi trasami, a 116 do Andersa jeszcze inaczej.

Tylko to jest wszystko o 1.5 roku za późno.
ŁK

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 13 lut 2024, 14:52

pawcio pisze:
13 lut 2024, 14:50
No nie. Ładowarki.
Zapomniałem. Dzięki.

mb112
Posty: 952
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 13 lut 2024, 20:17

Łukasz pisze:
13 lut 2024, 14:51
A za chwilę nie będzie pierdzielnika na Gocławiu?
Z jakiej okazji ? Tramwaju ? Metra ? Raczej nie ma co liczyć, że będzie to w najbliższym czasie.
Ale ogólnie to raczej nikt się teraz nie zdecyduje na zmiany, skoro i tak mają być po otwarciu tramwaju (mam nadzieję, że nowe kierownictwo zrobi to w porządny sposób).
Dorzucenie paru brygad wiadomo, że by się przydało.

ODPOWIEDZ