Komunikacja na Trakcie Królewskim

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 07 lut 2014, 2:53

A może by tak zamienić krańcami 503 i 175? Ten drugi ma mniejszą częstotliwość, więc niech sobie wozi powietrze wokół stadionu, a pierwszy, z uwagi na bycie dziesięciominutówką mógłby mieć bardziej zoptymalizowaną trasę. Założę się, że taka operacja pozwoliłaby odzyskać przynajmniej z jedną brygadę. To wszystko oczywiście przy założeniu wjazdu i wyjazdu z Piłsudskiplatz via Senatorstr.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 07 lut 2014, 7:10

Zadając pytanie o napełnieniu 503 miałem na myśli zamianę krańców z 222.

Autobus Czerwon
Posty: 4098
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 07 lut 2014, 7:24

222 nareszcie kursuje tak jak powinno, a wy już chcecie ją uwalić.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 07 lut 2014, 7:49

Zmiana dla zmiany, nie.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 07 lut 2014, 8:00

Skoro długi tabor wozi tam powietrze to chyba logiczniej puścić tam solówki. To się nazywa racjonalne wykorzystanie taboru, a nie zmiana dla zmiany...

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 07 lut 2014, 8:11

Na końcówkach zawsze się wozi powietrze.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 07 lut 2014, 9:39

Mong pisze:Skoro długi tabor wozi tam powietrze to chyba logiczniej puścić tam solówki. To się nazywa racjonalne wykorzystanie taboru, a nie zmiana dla zmiany...
Jełśi rozwiązaniem problemu nadpodaży miejsc na końcówce trasy miałoby być zafundowanie stanu przeciwnego (niedopodaż? :-k ) na zasadniczej częsci trasy, to nie tędy droga. Zamiana ze 175 - może i tak, ale pod warunkiem obukierunkowej obsługi pl. Zamkowego.
Popatrz, jaka franca!

reserved
Posty: 14613
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 07 lut 2014, 9:40

Pewnie wiele osób mnie teraz zlinczuje ale ja bardzo sobie cenię duet 503/518 jako te linie, którymi można w dłuższej relacji przejechać przez cały Trakt i Miodową nie zatrzymując się co kawałek. Gdyby tak jeszcze popracować nad ich koordynacją...

Georg
Posty: 5980
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 lut 2014, 15:12

503 masz co 7,5A/10B/10/10, a 518 co 10/15/20
Jak chcesz to skoordynować? Jeśli chodzi o włożenie w DS linii 518 między 503, to ok. Ale co załatałoby drugą dziurę?

reserved
Posty: 14613
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 07 lut 2014, 15:20

Racja, głupi pomysł. Niemniej często widzę te autobusy jadące jeden za drugim i stąd ten wniosek.

ashir
Posty: 27723
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 mar 2014, 18:17

Po dostarczeniu autobusów elektrycznych 222 ma być wydłużone do Pl. Wilsona. :)

Autobus Czerwon
Posty: 4098
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 mar 2014, 18:21

Po kij?

primoż
Posty: 3743
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 26 mar 2014, 18:31

Autobus Czerwon pisze:Po kij?
Żeby nie podbijać 116. Jeszcze ktoś na Sobieskiego skorzysta.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Autobus Czerwon
Posty: 4098
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 mar 2014, 18:37

Myślałem że dąży się raczej to unicestwienia pętli na placu Komuny a nie wsadzania tam jeszcze linii. Przejazd na Żoliborz strasznie opóźni tą linię...

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5260
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 26 mar 2014, 20:05

Wsadzanie knypków w newralgiczne rejony może tylko problem zwiększyć a nie zmniejszyć :-k .

ODPOWIEDZ