Organizacja komunikacji podczas wakacyjnego zamknięcia metra

Moderator: Wiliam

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 18 maja 2013, 16:10

fraktal pisze:(...) popołudniu, większość miejsc siedzących w kursie zetki autobusowej, którym jechałem była zajęta do placu Wilsona (...).
Czyli było jeszcze kilka wolnych miejsc siedzących + wszystkie stojące. W skali ZTM - pusty autobus, hipernadpodaż. 8-(
Moim zdaniem naprawdę warto by rozważyć rezygnację z Zetki autobusowej na Żoliborzu nie tyle ze względu na zapełnienie, a bardziej ze względu na korki na Andersa i Mickiewicza, w których w poniedziałek rano poutykało x brygad.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 18 maja 2013, 16:50

Przecież i tak jej nie będzie, bo nie będzie skąd wziąć autobusów. Pewnie jeszcze wyłączenia tramwajowe się szykują.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 18 maja 2013, 17:03

Nie no, coś zostawią. Muszą... Osobiście obstaję przy tramwajach: wzmocnić 75, przeprogramować sygnalizacje przy pl. Wilsona + Marszałkowskiej x Królewskiej - i powinno dać radę... :-k
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 maja 2013, 19:09

Jeszcze trzeba mieć czym to 75 wzmacniać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 maja 2013, 10:37

Mario pisze:przeprogramować sygnalizacje
to chyba na przyszły rok...

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 19 maja 2013, 19:12

To postawić policjantów. Jakoś na Słomińskiego potrafią stać codziennie.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27437
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 maja 2013, 11:06

Ciekawe, czy ZTM pomyśli o szerzej zakrojonych zmianach układu komunikacyjnego - to już nie jest weekend, gdzie można sztukować odcinkową KZ; przydatność takiego 188 na ŻiW spada na przykład drastycznie, itd, itp.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 maja 2013, 11:09

Raczej przydatność 175 :)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 maja 2013, 11:23

Ja bym powiedział jednak, że 188, które jest postrzegane przez pryzmat dowozu do metra. :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 21 maja 2013, 11:42

Oczywiście, że 188.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 maja 2013, 14:56

A teraz do rzeczy - czy w ogóle ktoś robił jakieś pomiary potoków z podziałem na tranzyt i docelowe do rejonu wyłączonych stacji?

Oczywiste jest, że nie da się zapewnić wydajnej komunikacji łączącej końcowe stacje półmetra, zatem potoki trzeba przejąć:
1. na dłuższym odcinku,
2. częściowo na innej trasie.
Trzeba się zastanowić, w którym punkcie przejmować (pl. Wilsona? Marymont? Huta?) i dokąd dowozić. Północny odcinek będzie rzadko jeździć, więc wypadałoby przejmować już na Hucie. Tranzyt daleki to chyba wsiądzie w 17/33 do SGH, ale co poza tym? Nie będzie już remontu Stołecznej, co pozwoli na uruchomienie rzeczonej 17, ale za to przy czynnej całej sieci tramwajowej nie bardzo będzie skąd tramwaje na to wszystko wziąć. Oczywiście - są wakacje. O ile uruchomienie wakacyjne było w ostatnich latach niższe od przedwakacyjnego? Ale znowu - brygada to nie tylko wóz, to także motorkowy, a urlop się należy...
Ciężko to wszystko widzę. Oczywiście, można sztukować autobusami, ale czy na pewno zdjętymi ze 188?

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 21 maja 2013, 15:12

A Tramwaje Warszawskie nie szykują jeszcze jakiegoś remontu w wakacje czasem?
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 maja 2013, 15:23

Z wyjątkiem jakichś robót przy Domaniewskiej - chyba nie. Nie wiem, na ile ta Domaniewska wpłynie na układ linii ani ile będzie trwać. Gdyby była pętla Wierzbno...

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 21 maja 2013, 16:02

MichalJ pisze: Gdyby była pętla Wierzbno...
Teraz stoi tam takie brzydkie dziadostwo którego architekturę łaskawie przemilczę.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8458
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 maja 2013, 20:16

Bastian pisze:Zamknięcie będzie jednak w wakacje.
Równolegle z remontem linii średnicowej? Brzmi pysznie! ;)

ODPOWIEDZ