Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
Takie "wygięcie" wydłużyłoby czas przejazdu a to mija się z celem 185
185 - najlepsza linia w mieście!
Zabijesz w ten sposób dobrą tranzytową linię na Żoliborz (znacznie szybszą niż 131+M1). Niefajne to, zwłaszcza że potok spory.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Mityczne skracanie 517 to nie tylko 162, ale też coś Targówek - Rondo Waszyngtona (przynajmniej Zieleniecka, kiedyś mówiło się o rozciętym 138) - a więc rewolucja na Pradze. To nie ten temat, ale wszystko się wiąże.KwZ pisze:
Natomiast to całe rondo nie wydaje się warte zamieszania, jeśli nie poszukałoby się kolejnych zysków. Na przykład:
- mityczną likwidację 517 na Targówku, na rzecz wzmacniania 162 dla Targówka, żeby razem ze 160 stanowił dojazd do M2 (lepiej mieć 2 linie niż 3).
- dosyć mgliste żenienie 517 ze 187 (i 411?!) na trasie Ursus - Politechnika (- Gocław). Wtedy Siekierki-Sanktuarium z Politechniką mogłoby łączyć 108+308 co 20/20/20 + 20/20/-. Bartycka na tym by zyskała, bo zyskałaby dedykowaną linię dowożącą do metra szybciej i częściej niż obecne 167. Myślę, że to byłoby opłacalne nawet za cenę wydłużenia do Ursusa 117.
ŁK
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
- Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej
Nie wystarczy im 159 i dojazd na Plac Konstytucji?Poc Vocem pisze:Napiszę to raz, drukowanymi literami, bo już któryś najmądrzejszy z tym wyskakuje po raz piąty czy szósty: ZARUSKIEGO MUSI DO METRA To jest aksjomat, bo tam są chyba ze dwie czy trzy szkoły, które korzystają ze 187 tłumnie (w określonych godzinach, jak to szkoły).
Leżę i nie mogę wstaćreserved pisze:Do metra.
On te wszystkie rzeczy na serio wypisuje czy może jest jakimś zawodowym trollem? Bo nie chce mi się wierzyć, że on na prawdę tak myśli. Nie można chyba być aż tak... nierozgarniętym. 95% jego wypowiedzi w kwestiach komunikacji to totalne idiotyzmy. Powinien mieć bana na cały dział Warszawa i Aglomeracja
Woronicz pisze:Leżę i nie mogę wstaćreserved pisze:Do metra.
On te wszystkie rzeczy na serio wypisuje czy może jest jakimś zawodowym trollem? Bo nie chce mi się wierzyć, że on na prawdę tak myśli. Nie można chyba być aż tak... nierozgarniętym. 95% jego wypowiedzi w kwestiach komunikacji to totalne idiotyzmy. Powinien mieć bana na cały dział Warszawa i Aglomeracja
Harv Eker pisze:Każdy mistrz był kiedyś nieudacznikiem.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A mógłbyś się nad tym zastanawiać w domowym zaciszu, nie wciągając nas w te rozważania?Woronicz pisze:On te wszystkie rzeczy na serio wypisuje czy może jest jakimś zawodowym trollem?
Wiliam: Dodatkowo lizak ode mnie.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Nie, bo:Woronicz pisze:Nie wystarczy im 159 i dojazd na Plac Konstytucji?
1. Nie dojeżdża do metra.
2. Jest dysfunkcyjne, ponieważ jeździ po najbardziej zakorkowanym ciągu, w mieście w wyniku czego już o 8 rano przy Gołkowskiej widzi się trójpaki. O regularności i konkurencyjnym czasie przejazdu nie ma, co mówić.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Co do 159 to mam jeszcze jedno pytanie. Czy przyczyną ścięcia częstotliwości była niepunktualność i jeżdżenie parami, czy brak spodziewanej frekwencji?Poc Vocem pisze:Nie, bo:Woronicz pisze:Nie wystarczy im 159 i dojazd na Plac Konstytucji?
1. Nie dojeżdża do metra.
2. Jest dysfunkcyjne, ponieważ jeździ po najbardziej zakorkowanym ciągu, w mieście w wyniku czego już o 8 rano przy Gołkowskiej widzi się trójpaki. O regularności i konkurencyjnym czasie przejazdu nie ma, co mówić.
Brak skrócenia 187.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Swoją drogą - teraz już nie korzystam ze 159 wcale, ale rok-dwa-trzy lata temu to tłoku przesadnego nie było. Kto mógł, to jechał jakoś inaczej...
A tak w ogóle:
Sielce - Zachodni:
187 - 23 minuty buspasem. 159 - 29 minut plus korek.
Sielce - PLotnika:
187 - 17 minut buspasem. 167 - 22 minuty plus kilka ciężkich zatwardzeń.
187 ma wadę - za rzadko jeździ.
A tak w ogóle:
Sielce - Zachodni:
187 - 23 minuty buspasem. 159 - 29 minut plus korek.
Sielce - PLotnika:
187 - 17 minut buspasem. 167 - 22 minuty plus kilka ciężkich zatwardzeń.
187 ma wadę - za rzadko jeździ.
Dokładnie. Stąd taka, a nie inna koncepcja z mojej strony dowartościowania tej linii
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Popieram, że ze 159, 167, 187, lub cokolwiek do TŁ i cokolwiek po TŁ to najszybciej i najwygodniej jest jednak 187, tylko szkoda, że wiecznie opóźnione jeździ...
Jeździ opóźnione z powodu Ursusa. Powinno jeździć najdalej do Zachodniego, wtedy byłoby w porządku. A z Ursusa jakiś substytut wypuścić, o ile jest taka potrzeba.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Ale przecież rozkład do wakacji mimo braku skrócenia 187 zakładał porządną częstotliwość 10/10/12.pawcio pisze:Brak skrócenia 187.
Ale powiem wam, że 159 w nowej wersji się nawet na Ochocie przyjęło. Ludzie chętnie tym jeżdżą. Potem gdzieś w centrum z reguły wysiadają. Ale niestety nie wiem, jak jest w relacji Piękna - Sielce - Siekierki.