Obwodnica Śródmiejska
Moderator: Wiliam
Tu jest "rezerwa na trasę": http://umapa.pl/5Xtxl
A tutaj się zwęża: http://umapa.pl/j33Ut
O tu mi kaktus.
A tutaj się zwęża: http://umapa.pl/j33Ut
O tu mi kaktus.
Kto tego pilnował
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Taka lejkowata rezerwa jest w planach - bez tego by zbudowali przy samych torach.
Tu jest ciut szerzej, za to domów więcej:
http://umapa.pl/9ZLU0
Tu jest ciut szerzej, za to domów więcej:
http://umapa.pl/9ZLU0
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A w sumie można sobie zadać pytanie: a czy aby na pewno w ogóle powinna powstać?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A którędy mają jeździć ludzie z S7? Przez Konotopę?
I może ważniejsze pytanie: do czego ma służyć? Może ludzie z Piaseczna na Bemowo i Bielany - tylko czy do tego trzeba GP? Względnie - odciążyć al. Prymasa Tysiąclecia.
I może ważniejsze pytanie: do czego ma służyć? Może ludzie z Piaseczna na Bemowo i Bielany - tylko czy do tego trzeba GP? Względnie - odciążyć al. Prymasa Tysiąclecia.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Ja tam z Piaseczna na Bielany jeżdżę przez Konotopę i nie zastanawiam się ani chwili.
Oczywiście szereg relacji i połączeń niewątpliwie by się skróciła, bez dwóch zdań. Ja się zastanawiam nad relacją kosztów NS do efektów w kontekście współczesnych trendów dotyczących rozbudowy infrastruktury drogowej.
Oczywiście szereg relacji i połączeń niewątpliwie by się skróciła, bez dwóch zdań. Ja się zastanawiam nad relacją kosztów NS do efektów w kontekście współczesnych trendów dotyczących rozbudowy infrastruktury drogowej.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Obwodnica z natury swojej idzie dookoła i tak ma być. Nie po to się buduje obwodnice, żeby potem budować kolejne 'autostrady' po cięciwie (a nawet średnicy).
Żeby tylko chociaż oznakowanie za tym szło...
Żeby tylko chociaż oznakowanie za tym szło...
Ja sobie oglądam mapę własności terenu po śladzie takiego przepięcia obwodnicy z Mostu Gdańskiego do Prymasa i zastanawia mnie jedna rzecz. jak taka trasa miałaby przejść przez wąskie gardło koło cmentarza tatarskiego? Tam kompletnie na to nie ma miejsca. Cała reszta to już kwestia kosztów i pomysłów.
Natomiast ta dyskusja pokazuje jeden problem w warszawskim systemie obwodnic. My nie mamy obwodnic, tylko mamy spirale. Trasa Łazienkowska będąca owbodnicą śródmiejską nie wyprowadza w Okopową, tylko w Trasę Prymasa Tysiąclecia (obwodnica miejska). Trasa Prymasa wpycha ruch w obwodnicę "autostradową", na którą przerobiła się Trasa AK. Obwodnica miejsca we Włochach się po prostu urywa (albo też wyprowadza ruch poza miast przez węzły Łopuszańska i Salomea).
Natomiast ta dyskusja pokazuje jeden problem w warszawskim systemie obwodnic. My nie mamy obwodnic, tylko mamy spirale. Trasa Łazienkowska będąca owbodnicą śródmiejską nie wyprowadza w Okopową, tylko w Trasę Prymasa Tysiąclecia (obwodnica miejska). Trasa Prymasa wpycha ruch w obwodnicę "autostradową", na którą przerobiła się Trasa AK. Obwodnica miejsca we Włochach się po prostu urywa (albo też wyprowadza ruch poza miast przez węzły Łopuszańska i Salomea).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Po drugiej stronie torów albo pod/nad torami. Bo pod cmentarzem to raczej nie...
To, co ja rysowałem, jest po północnej stronie torów i nie ma problemu z cmentarzem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Właśnie ja nie wiem o co chodzi. Przecież rezerwa jest po północnej stronie torów. Po południowej się takiej trasy zbudować po prostu nie da.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Przecież tam są świeżutkie bloki przy Dygata.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6939
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Pozwolicie, że tak luźno trzy grosze dorzucę, kontynuując wątek rezerw pod NS - ja i tak bym wolał, żeby zamiast budowy NS ucywilizowano linię kolejową nr 509 i pilnie wybudowano bezkolizyjne przejście z ósemki na dwudziestkę. Koszt w zestawieniu z korzyścią uzyskaną w obu przypadkach jest nieporównywalnie mniejszy... Poza tym, na NS się nie zanosi, ale niewiele dalej kawałek po kawałku oddaje się do użytku Nowolazurowa, więc to nie jest tak, że nie ma alternatyw wobec Dźwigowej, jak jeszcze parę lat temu. A relacje bardziej tranzytowe, jak zauważył Bastian, bez problemu idą po obwodnicy ekspresowej. Odciążenie Prymasa to z kolei w jakimś stopniu tramwaj pod Zachodnim. Chyba nie ma wątpliwości, że przepustowość tej arterii jest na wyczerpaniu, ale rozwiązaniem nie jest tutaj szukanie alternatywnych korytarzy dla komunikacji indywidualnej, a kierowanie nowych podróżnych do zbiorkomu. Pełnej i bezkolizyjnej obwodnicy wewnętrznej i tak nigdy nie będziemy mieli, bo układ na Ochocie jest jaki jest i trzeba by było zaorać pół dzielnicy, żeby coś z tym zrobić.
Kopanie pod Cmentarzem Powązkowskim... a mączkę kostną sprzedamy ukraińskim rolnikom.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears