Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016
Moderator: Wiliam
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
To nie musiałby być NR TW. Jakikolwiek NR wyznaczony przez Organizatora. Posterunki przewoźnicy mają, ludzie w radiowozach są na mieście, więc naprawdę nie byłoby różnicy czy steruje ktoś z TW, MZA, PKS, MOB czy ITS, byleby sterował. Więcej: CR mogłaby sterować przez radio.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Radio dzisiaj trzeszczało i było niewyraźnie, mnóstwo motorowych się skarżyło.
miłośnik 13N
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A nie masz czasem wrażenia, że to niektórzy nasi Bardzo Zabawni Koledzy zagłuszają komunikaty? Głupsze to niż Prześmieszne Komentarze, które po komunikatach niektórzy potrafią wygłaszać.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wiesz dobrze, że odbiór zależy od wielu czynników. Dziś było po prostu siusiakowo.
miłośnik 13N
Nie zapominajmy, że sterować trzeba mieć czym. Zatrzymanie na trasie 24/35 w tym tygodniu było prawie co dzień. Jak w każdym utknęło po 6-8 brygad, to dziura musiała się zrobić.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
24 również ganiało objazdami i doznawało utrudnień. Problemem jest to, że przez utrudnienia na jednej dość obleganej linii w dupę zbiera druga dość oblegana linia, która, przynajmniej w teorii, nie powinna zebrać. I nie uważam, żeby hipotetyczne zmuszenie ludzi do przesiadki (na ten temat też mam swoje zdanie, znaczy nie uważam, żeby tłum w 24 na Bemowie jechał do Muzeum Powstania bądź dalej, natomiast twierdzę, że większość z tego tłumu można z Bemowa wywozić 23 i zasugerować inne miejsce przesiadek, bo centrum, centralny czy Zawisza to nie są cele, tylko punkty przesiadkowe) w drodze z Wrocławskiej do Zawiszy było mniej korzystne niż narażanie ich na utrudnienia spływające z 35. Wybrano rozwiązanie najprostsze a jednocześnie najgłupsze i to są skutki.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Cały zespól ludzi na tym pracował. Ale my proste robole jesteśmy, co my wiemy.
miłośnik 13N
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A w ogóle same krańce też dobrano kapitalnie. Na Gocławku żeberko jest czysto teoretyczne, bo i tak jest zastawione przez 3 i 6. A odkąd pojawiły się szczeniaki, nie ma opcji ustawienia trzech wozów na peronie zajmowanym przez 3 i 6. Bo szczeniak jest dłuższy niż solówka i na trzeciego się nie wciśnie tak, żeby nie zastawiać przejazdu. Dwie solówki i uboot się mieściły. Na Wyścigach żeberko jest dostępne, ale wóz, który pojedzie na żeberko nie może z Wyścigów zabrać ani jednego pasażera, bo żeby wjechać na żeberko musi odjechać z przystanku i stoi na torowisku otoczonym trawą i błotem. Z punktu widzenia pasażera wóz włącza się od Al. Lotników.
Ale jednak 24 skrócono do pętli Koło? Czy starano się raczej wysyłać wozy po pełnej trasie? W razie takich awarii powinna być jedna komenda: 24 zawraca na Kole, 35 na Młocinach i rozdzielamy te linie.
Jeżeli zatrzymanie jest pomiędzy Kołem a NB (czy Broniewskiego) to owszem. Jak dalej na mieście to skracanie nic nie da, zwiększy tylko zamieszanie.
Pisałem o prawie codziennym dłuższym zatrzymaniu na trasie 24/35. A że dzień jeszcze za mocno się nie rozkręcił.....
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news, ... 96751.html
Pisałem o prawie codziennym dłuższym zatrzymaniu na trasie 24/35. A że dzień jeszcze za mocno się nie rozkręcił.....
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news, ... 96751.html
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jak wiadomo, powtórzenie znaku stosuje się przy trzech pasach. Można odejść od tej zasady i powtórzyć znak po lewej stronie oraz odświeżyć znaki poziome. Oprócz gapowatych kierowców skręca w tym miejscu wielu cwaniaków, którzy doskonale wiedzą o łamaniu przepisów. Może policja stojąca na Polnej załatwi temat( tak jak na Stawkach)? Plac Unii Lubelskiej powoli staje się niebezpiecznym miejscem, a każda kolizja stwarza bałagan na jednym z ważniejszych ciągów tramwajowych w mieście, a w przypadku 35 nawet na dwóch ciągach.
miłośnik 13N
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Na jezdniach jednokierunkowych znaki można zawsze powtarzać, skąd te trzy pasy?
Dodano po 15 godzinach 20 minutach 24 sekundach:
Dodano po 15 godzinach 20 minutach 24 sekundach:
W dokumentacji przetargowej wyczytałem, że będzie zamontowany rozjazd nakładkowy przy Synów Pułku. Od drugiej strony pewnie tradycyjnie wszystko skrócone do Cm. Wolskiego.MichalJ pisze:Czy wiadomo już, jak będą wyglądały objazdy w czasie prac przy Ciepłowni?
Cmentarz bo w cieniu mają być jeszcze jakieś przejazdu na Połczyńskiej robione.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
Przy Forcie Wola to chyba nawet jakieś przejazdy rowerowe mają powstać w ramach pracy przy sygnalizacji, tak zrozumiałem z przetargu ZDM na DDR na Połczyńskiej.
Przez Obozową niedasie czy nie warto?Solaris U10 pisze: W dokumentacji przetargowej wyczytałem, że będzie zamontowany rozjazd nakładkowy przy Synów Pułku. Od drugiej strony pewnie tradycyjnie wszystko skrócone do Cm. Wolskiego.