Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 17 mar 2016, 22:38

To nie musiałby być NR TW. Jakikolwiek NR wyznaczony przez Organizatora. Posterunki przewoźnicy mają, ludzie w radiowozach są na mieście, więc naprawdę nie byłoby różnicy czy steruje ktoś z TW, MZA, PKS, MOB czy ITS, byleby sterował. Więcej: CR mogłaby sterować przez radio.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 mar 2016, 22:40

Radio dzisiaj trzeszczało i było niewyraźnie, mnóstwo motorowych się skarżyło.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 17 mar 2016, 22:43

A nie masz czasem wrażenia, że to niektórzy nasi Bardzo Zabawni Koledzy zagłuszają komunikaty? Głupsze to niż Prześmieszne Komentarze, które po komunikatach niektórzy potrafią wygłaszać.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 mar 2016, 22:45

Wiesz dobrze, że odbiór zależy od wielu czynników. Dziś było po prostu siusiakowo.
miłośnik 13N

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 17 mar 2016, 22:45

Nie zapominajmy, że sterować trzeba mieć czym. Zatrzymanie na trasie 24/35 w tym tygodniu było prawie co dzień. Jak w każdym utknęło po 6-8 brygad, to dziura musiała się zrobić.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 17 mar 2016, 22:51

24 również ganiało objazdami i doznawało utrudnień. Problemem jest to, że przez utrudnienia na jednej dość obleganej linii w dupę zbiera druga dość oblegana linia, która, przynajmniej w teorii, nie powinna zebrać. I nie uważam, żeby hipotetyczne zmuszenie ludzi do przesiadki (na ten temat też mam swoje zdanie, znaczy nie uważam, żeby tłum w 24 na Bemowie jechał do Muzeum Powstania bądź dalej, natomiast twierdzę, że większość z tego tłumu można z Bemowa wywozić 23 i zasugerować inne miejsce przesiadek, bo centrum, centralny czy Zawisza to nie są cele, tylko punkty przesiadkowe) w drodze z Wrocławskiej do Zawiszy było mniej korzystne niż narażanie ich na utrudnienia spływające z 35. Wybrano rozwiązanie najprostsze a jednocześnie najgłupsze i to są skutki.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 mar 2016, 22:57

Cały zespól ludzi na tym pracował. Ale my proste robole jesteśmy, co my wiemy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 17 mar 2016, 23:06

A w ogóle same krańce też dobrano kapitalnie. Na Gocławku żeberko jest czysto teoretyczne, bo i tak jest zastawione przez 3 i 6. A odkąd pojawiły się szczeniaki, nie ma opcji ustawienia trzech wozów na peronie zajmowanym przez 3 i 6. Bo szczeniak jest dłuższy niż solówka i na trzeciego się nie wciśnie tak, żeby nie zastawiać przejazdu. Dwie solówki i uboot się mieściły. Na Wyścigach żeberko jest dostępne, ale wóz, który pojedzie na żeberko nie może z Wyścigów zabrać ani jednego pasażera, bo żeby wjechać na żeberko musi odjechać z przystanku i stoi na torowisku otoczonym trawą i błotem. Z punktu widzenia pasażera wóz włącza się od Al. Lotników.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 18 mar 2016, 0:22

Ale jednak 24 skrócono do pętli Koło? Czy starano się raczej wysyłać wozy po pełnej trasie? W razie takich awarii powinna być jedna komenda: 24 zawraca na Kole, 35 na Młocinach i rozdzielamy te linie.

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 mar 2016, 7:39

Jeżeli zatrzymanie jest pomiędzy Kołem a NB (czy Broniewskiego) to owszem. Jak dalej na mieście to skracanie nic nie da, zwiększy tylko zamieszanie.
Pisałem o prawie codziennym dłuższym zatrzymaniu na trasie 24/35. A że dzień jeszcze za mocno się nie rozkręcił.....
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news, ... 96751.html

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 18 mar 2016, 10:04

Jak wiadomo, powtórzenie znaku stosuje się przy trzech pasach. Można odejść od tej zasady i powtórzyć znak po lewej stronie oraz odświeżyć znaki poziome. Oprócz gapowatych kierowców skręca w tym miejscu wielu cwaniaków, którzy doskonale wiedzą o łamaniu przepisów. Może policja stojąca na Polnej załatwi temat( tak jak na Stawkach)? Plac Unii Lubelskiej powoli staje się niebezpiecznym miejscem, a każda kolizja stwarza bałagan na jednym z ważniejszych ciągów tramwajowych w mieście, a w przypadku 35 nawet na dwóch ciągach.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 19 mar 2016, 8:37

Na jezdniach jednokierunkowych znaki można zawsze powtarzać, skąd te trzy pasy?

Dodano po 15 godzinach 20 minutach 24 sekundach:
MichalJ pisze:Czy wiadomo już, jak będą wyglądały objazdy w czasie prac przy Ciepłowni?
W dokumentacji przetargowej wyczytałem, że będzie zamontowany rozjazd nakładkowy przy Synów Pułku. Od drugiej strony pewnie tradycyjnie wszystko skrócone do Cm. Wolskiego.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 mar 2016, 9:10

Cmentarz bo w cieniu mają być jeszcze jakieś przejazdu na Połczyńskiej robione.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 19 mar 2016, 20:30

Przy Forcie Wola to chyba nawet jakieś przejazdy rowerowe mają powstać w ramach pracy przy sygnalizacji, tak zrozumiałem z przetargu ZDM na DDR na Połczyńskiej.
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 mar 2016, 21:11

Solaris U10 pisze: W dokumentacji przetargowej wyczytałem, że będzie zamontowany rozjazd nakładkowy przy Synów Pułku. Od drugiej strony pewnie tradycyjnie wszystko skrócone do Cm. Wolskiego.
Przez Obozową niedasie czy nie warto?

ODPOWIEDZ