Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
I tak, i nie. Śmiertelny jest zakrzep w sercu lub tętnicy płucnej.
Podczas długotrwałego siedzenia powstaje zakrzep w nogach, w okolicach kolan i miednicy. Teoretycznie nie jest to groźne ale jeśli oderwie się (np. przez drgania na nierówności drogi) i dojdzie do serca wówczas jest nawet śmiertelne.
Podczas długotrwałego siedzenia powstaje zakrzep w nogach, w okolicach kolan i miednicy. Teoretycznie nie jest to groźne ale jeśli oderwie się (np. przez drgania na nierówności drogi) i dojdzie do serca wówczas jest nawet śmiertelne.
Londyn, Nicea, Hiszpania, Chorwacja. Wszyscy piszecie tu o jeździe autobusami. AUTOBUSAMI, nie Polskim Busem. 19h w porządnym autobusie to nic miłego, ale da się przeżyć. 19h w Plaxtonie to już atrakcja dla ludzi o skłonnościach samobójczych.
noidea
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
Bez przesady, aż takie ciasne nie są, chyba, że ktoś ma nadwagę.
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
...albo po prostu jest wysokiJ.Kaczmarski pisze:Bez przesady, aż takie ciasne nie są, chyba, że ktoś ma nadwagę.
Nie do serca tylko właśnie do pnia płucnego, a dokładnie jego rozwidlenia na prawą i lewą tętnicę płucną. Wtedy zatyka się dopływ krwi do płuc, słabnie albo ustaje wymiana gazowa, jest potworny ból, duszność, kaszel, w końcu utrata przytomności i zazwyczaj śmierć, bo pomoc przychodzi za późno albo nie można już niczego poradzić. Zakrzepy podczas długiej podróży tworzą się żyłach głębokich ud i podudzi.Sebastian pisze:I tak, i nie. Śmiertelny jest zakrzep w sercu lub tętnicy płucnej.
Podczas długotrwałego siedzenia powstaje zakrzep w nogach, w okolicach kolan i miednicy. Teoretycznie nie jest to groźne ale jeśli oderwie się (np. przez drgania na nierówności drogi) i dojdzie do serca wówczas jest nawet śmiertelne.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To ile trzeba nie wstawac, by były groźne?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zdarzył mi się Autosan do Paryża i z powrotem i jakoś żyjeAdam G. pisze:Londyn, Nicea, Hiszpania, Chorwacja. Wszyscy piszecie tu o jeździe autobusami. AUTOBUSAMI, nie Polskim Busem. 19h w porządnym autobusie to nic miłego, ale da się przeżyć. 19h w Plaxtonie to już atrakcja dla ludzi o skłonnościach samobójczych.
- vernalisadonis
- Posty: 3091
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Czy w Goldzie też się spotkaliście z samowolnym zajmowaniem miejsc przez innych pasażerów?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Nowa pula biletów, a więc czas na kolejne cięcia, w tym przypadku likwidacji ulega linia P25. Być może coś jeszcze zostanie pocięte lub wycięte, jak np. ostatnio 1 z 2 kursów nocnych na P4, jak również zniknął ostatni Non-Stop na tej linii, ale dokładnie nie przeglądałem wszystkiego. Poza tym czas przejazdu P5 się skróci (m.in. przez skierowanie linii na Młociny) i tylko o tym wspominają, ukrywanie złych informacji to chyba nie najlepszy pomysł, bo ludzie i tak się szybko orientują i się jeszcze bardziej irytują, zwłaszcza, że wbrew temu co pisze PB to zawieszenie kursów/linii to praktycznie oznacza, że już nie zostaną w ogóle przywrócone.
P9, P11, P17, P18, P19, P20, P26, P27, P28, P29, poza tym na części linii poskracali relację (P2, P7, P8, P31, P32), liczbę kursów (praktycznie wszystkie linie, przypominam hitem było P14 co 30 minut na trasie skróconej: Wrocław - Kraków (łącznie dziennie 33 kursy!)), niegdyś też P1 do Gdańska co godzinę robiło wrażenie, łącznie 15 kursów dziennie), albo dodali przystanki z ewentualnym wydłużeniem czasu przejazdu (P1, P2, P6, P10, P12, P13), skasowanie Non-Stopów (część na P1, P3, P4, P5, P6 (zamienione na G6), P10) + nigdy nie uruchomili P21, P22, P23, choć kiedyś już na grafice mieli wyrysowane te linie z trasami, ale jak wiadomo na Lublin akurat mają chrapkę, ale busiarze również. Doczytałem się na Facebooku, że P25 ma nie zostać zlikwidowane, a "czeka je mała niespodzianka" i że "wkrótce wróci do systemu sprzedaży", oby nie taka jak na P11 do Olsztyna, gdzie prawie do ostatniego momentu zapewniano, że linia na pewno będzie kursowała, a szykuje się miła niespodzianka, a prace nad nowym rozkładem się przedłużają i dlatego biletów jeszcze nie można kupić. Jak się stało to każdy wie.fik pisze:Ile oni tych linii już po cichu zlikwidowali?