Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
Oczywiście o uruchomieniu przystanku Ełk to raczyli wspomnieć, ale że to kosztem Ostrołęki to już nie, tak boją się złych informacji czy uważają to za zbędną rzecz?
A już dawanie linków do aktualnie obowiązujących rozkładów to jest w ogóle wspaniałe.
I ciekawe, że w PolskimBusie można kupić bilet tylko na te główne przystanki, a u Żaka Express też na te mniejsze przystanki, które dotychczas ma w swojej ofercie. Zdarza się też różna cena u obydwu przewoźników, np. w PolskimBusie ten sam kurs jest już za 19zł, a u Żaka Express już tylko za 1zł, ale jest też sytuacja odwrotna i to u tego pierwszego przewoźnika bilet jest za 1zł, a u drugiego za 10zł. Więc kto sprytny to może zaoszczędzić.
Dodatkowo PolskiBus dostaje pulę jedynie 10 biletów na każdy kurs, więc jak wszystkie bilety będą wyprzedane to trzeba po prostu kupić bilet u partnera. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A dziś udostępniono kalendarz na okres od 14 czerwca do 30 września, czyli aż na 3,5 miesiąca, nie pamiętam, żeby kiedykolwiek był na taki długi okres.
Z nowości to: P8 do Białegostoku przejmuje Żak Express (tu tylko do 31 sierpnia), zaczynają sprzedawać bilety na połączenia FlixBusa i niby na jednym bilecie z swoimi połączeniami (ale w rzeczywistości to tak ładnie nie jest), samotny kurs P3, który był tylko do Poznania zostaje wydłużony do Berlina, zawieszenie G6 do Krakowa (w zamian będą po prostu Non-Stopy na P6), a także niepewny jest los P27 i P32. Dla pierwszej linii nie otwarto kalendarza, ponoć niedługo ma to się stać (czyżby jakiś kolejny partner?
), a na tej drugiej otworzono kalendarz tylko do 30 czerwca i jest rozważany dalszy sens istnienia linii. Reszta wygląda na to, że bez zmian.
Wyjątkowo strona się nie wieszała (pewnie dzięki tym uproszczeniom), ale falstart z nową pulą biletów jak najbardziej był.
Dziwi trochę, że kursy Gold są zastępowane tymi zwykłymi, czyżby chcieli oddelegować jakieś autokary w wersji Gold do innego oddziału? Zostają tylko 3 kursy na G4 i 2 kursy na G14, czyli na 6 autokarów muszą być 3 w ruchu + rezerwa. Pewnie teraz nie będzie już obiegów łączonych i tak 2 autokary będą obsługiwały G4: Warszawa - Wrocław przez cały czas i 1 autokar na G14: Wrocław - Kraków, przy ich myśleniu to pewnie 2 bezrobotne autokary gdzieś oddelegują, a zostawią tylko jedną sztukę na rezerwę. ![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Zwijają się. Aż dziw, że to tak długo trwa.
Ponoć zawieszenie G6 jest podyktowane zwiększoną frekwencją w okresie letnim z Warszawy do Krakowa, mam trochę mieszane uczucia, bo niby Światowe Dni Młodzieży i ogólnie wakacje, ale połączenia Gold do Krakowa, w porównaniu do tych zwykłych mają bardzo słabą frekwencję, nawet w piątki i niedziele. I jeśli dobrze pamiętam to nawet na majówkę to tylko na połączenia Gold nie było wykupionych wszystkich miejsc, a ogólnie to G4 do Wrocławia ma zdecydowanie lepszą frekwencję. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
zapewne Linkaashir pisze:To co masz na myśli?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Coś w tym jest, skoro od 14 czerwca ma nie być cateringu nawet w Goldzie, a sama siatka połączeń w tym standardzie ulega skurczeniu.bepe pisze:Zwijają się. Aż dziw, że to tak długo trwa.
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)