Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Plany w KM w tabeli: http://www.inforail.pl/rynek-pasazerski ... 83764.html
Czy już zdążyli zrezygnować z tych 6-ściu jednostek, które były tu zapowowiadane: https://www.mazowieckie.com.pl/pl/ponad ... dernizacji ?
Czy już zdążyli zrezygnować z tych 6-ściu jednostek, które były tu zapowowiadane: https://www.mazowieckie.com.pl/pl/ponad ... dernizacji ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ostatnio zobaczyłem w wagonie Bombardiera zmianę umiejscowienia bocznego wyświetlacza. Stare miejsce było zaślepione, a sam wyświetlacz był zamontowany w górnej części okna parteru, mniej więcej środkowym. To jakaś nowa moda czy jednostkowy przypadek?
Wyświetlacze są przekładane w trakcie napraw rewizyjnych. Najprawdopodobniej we wszystkich wagonach.
Tylko w jakim celu? Nie mogę tego zrozumieć
Stare tablice nie spełniają norm odnośnie wyświetlanych przez nie informacji. A nowe, spełniające te normy, mają inne wymiary, także są sukcesywnie wymieniane w trakcie NR.
http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet? ... 0130000211
http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet? ... 0130000211
Do Tłuszcza dotarły dwa AL z ostatniego przetargu, EN57-1739AL i EN57-1717AL.
Jest ich teraz 7: 1681,1690, 1661, 1632 i 1749 oraz dwa nowe 1717, 1739.
Jest ich teraz 7: 1681,1690, 1661, 1632 i 1749 oraz dwa nowe 1717, 1739.
AL w Tluszczu z najnowszego rzutu bedzie wiecej. Podobno pierwsze kilkanascie sztuk, ktore wyjada z Minska.
Tak samo wyglądają jak te "stare" ?
Rozumiem, że teraz na R6 będą tylko AL-e, a na wiadomo której linii zostanie jak jest? To jest równomierność w stylu KM...
Rozumiem, że teraz na R6 będą tylko AL-e, a na wiadomo której linii zostanie jak jest? To jest równomierność w stylu KM...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie, tylko te kilkanaście sztuk. Słabe masz rozumowanie.Rozumiem, że teraz na R6 będą tylko AL-e
W zasadzie na przerobione EN57 jest póki co wystarczająca. Jakby tak na szybko sobie przeliczyć to zestawienie "łączna długość/prędkość" do Dęblina jest następujące:Emyl pisze:Nadal nie dociera do ciebie istotny argument w postaci stanu torowiska na twojej linii?
8 km - 80 km/h
49 km - 100 km/h
15 km - 110 km/h
26 km - 120 km/h
Nie ukrywając, mam swoje zdanie na ten temat, ale widzę, że sprowadzam na siebie kłopoty, więc chcę zakończyć ten temat.
Także, czy wnętrze w nich jest w takim samym zakresie wykonane jak w poprzedniej serii modernizacji?
Także, czy wnętrze w nich jest w takim samym zakresie wykonane jak w poprzedniej serii modernizacji?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A to już ma z prawie rok. Dostała na próbę od pewnej firmy (nazwy nie pamiętam) podczas P3 i Sekcja z uwagi na pozytywne działanie tego SIP jaki i jego możliwości podczas P4 tej jednostki w grudniu ubiegłego roku nie nakazała tego demontować tylko ma jeździć z tym SIP do końca swojej kariery jako klasyk czyli do 2017r. kiedy to jednostka ma pójść na P5+M do standardu EN57AL.
Teraz na Radomiu przyjechał zwykły EN57 zamiast AKM. Na Zachodnim przesiadka do innego składu EN57, o co chodzi
;/
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
ŁK
Ale na którym Radomiu? AKM się pewnie wysypał i ratują się, o to chodzi.