Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 01 maja 2016, 22:11

Plany w KM w tabeli: http://www.inforail.pl/rynek-pasazerski ... 83764.html
Czy już zdążyli zrezygnować z tych 6-ściu jednostek, które były tu zapowowiadane: https://www.mazowieckie.com.pl/pl/ponad ... dernizacji ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 04 maja 2016, 20:03

Ostatnio zobaczyłem w wagonie Bombardiera zmianę umiejscowienia bocznego wyświetlacza. Stare miejsce było zaślepione, a sam wyświetlacz był zamontowany w górnej części okna parteru, mniej więcej środkowym. To jakaś nowa moda czy jednostkowy przypadek?

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 04 maja 2016, 20:07

Wyświetlacze są przekładane w trakcie napraw rewizyjnych. Najprawdopodobniej we wszystkich wagonach.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 04 maja 2016, 22:13

Tylko w jakim celu? Nie mogę tego zrozumieć

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 04 maja 2016, 22:35

Stare tablice nie spełniają norm odnośnie wyświetlanych przez nie informacji. A nowe, spełniające te normy, mają inne wymiary, także są sukcesywnie wymieniane w trakcie NR.

http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet? ... 0130000211

abubu
Posty: 144
Rejestracja: 11 sie 2009, 20:20

Post autor: abubu » 05 maja 2016, 22:26

Do Tłuszcza dotarły dwa AL z ostatniego przetargu, EN57-1739AL i EN57-1717AL.
Jest ich teraz 7: 1681,1690, 1661, 1632 i 1749 oraz dwa nowe 1717, 1739.

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 06 maja 2016, 10:28

AL w Tluszczu z najnowszego rzutu bedzie wiecej. Podobno pierwsze kilkanascie sztuk, ktore wyjada z Minska.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 maja 2016, 18:23

Tak samo wyglądają jak te "stare" ?
Rozumiem, że teraz na R6 będą tylko AL-e, a na wiadomo której linii zostanie jak jest? To jest równomierność w stylu KM...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 maja 2016, 18:35

Nadal nie dociera do ciebie istotny argument w postaci stanu torowiska na twojej linii?

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 06 maja 2016, 19:05

Rozumiem, że teraz na R6 będą tylko AL-e
Nie, tylko te kilkanaście sztuk. Słabe masz rozumowanie.
Emyl pisze:Nadal nie dociera do ciebie istotny argument w postaci stanu torowiska na twojej linii?
W zasadzie na przerobione EN57 jest póki co wystarczająca. Jakby tak na szybko sobie przeliczyć to zestawienie "łączna długość/prędkość" do Dęblina jest następujące:

8 km - 80 km/h
49 km - 100 km/h
15 km - 110 km/h
26 km - 120 km/h

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 maja 2016, 20:27

Nie ukrywając, mam swoje zdanie na ten temat, ale widzę, że sprowadzam na siebie kłopoty, więc chcę zakończyć ten temat.
Także, czy wnętrze w nich jest w takim samym zakresie wykonane jak w poprzedniej serii modernizacji?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 15 maja 2016, 21:59

EN57-1756 dostał kolorowe wyświetlacze, a podobno do tego ekrany LCD w środku.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 16 maja 2016, 0:13

A to już ma z prawie rok. Dostała na próbę od pewnej firmy (nazwy nie pamiętam) podczas P3 i Sekcja z uwagi na pozytywne działanie tego SIP jaki i jego możliwości podczas P4 tej jednostki w grudniu ubiegłego roku nie nakazała tego demontować tylko ma jeździć z tym SIP do końca swojej kariery jako klasyk czyli do 2017r. kiedy to jednostka ma pójść na P5+M do standardu EN57AL.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 maja 2016, 9:34

Teraz na Radomiu przyjechał zwykły EN57 zamiast AKM. Na Zachodnim przesiadka do innego składu EN57, o co chodzi :/;/
ŁK

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 16 maja 2016, 15:02

Ale na którym Radomiu? AKM się pewnie wysypał i ratują się, o to chodzi.

ODPOWIEDZ