Hola, hola, nie tak prędko. W Krakowie śmiga całkiem sporo stopiątek - potrójniaki na 24, podwójne na kilku innych liniach (obserwacja sprzed dwóch tygodni). W Szczecinie też stopiątki są liniowo używane (choć, fakt, mało). Gorzów odnawia swoje stopiątki i wkrótce wrócą na trasy. Gdańsk - nie wiem, dawno nie byłem. Zatem prosimy o potwierdzone informacje, a nie hipotezy.beni pisze: Są miasta gdzie 105/805 są rzadkim zjawiskiem w stosunku do ilości dostarczonych.
Szczecin, Gdańsk, Kraków a i Gorzów od kilku lat ma tylko na stanie odstawione w ogóle.
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
Ta skąd się człowieku zerwałeś:
Szczecin został tylko skład 105Na - 1021+1022 reszta to modernizacje 105Ng/S 1 skład i 105Ng/2015 5 składów oraz bulwy 105N2k/2000 10 składów i modertransy 7 składów.
Gdańsk zostało tylko 17 składów serii 105Nx
Gorzów kpisz jaka odnowa 105Na one już mchem zarastają jeden skład jako nauka jazdy kursował.
Kraków w stosunku do ilości taboru to Podgórze ma 6 razy po trójniak i 6 par a Huta 7 razy po trójniak i 13 par o dużo jak na cały Kraków w szczególności gdy po ŚDM połowa większa idzie do Huty na przetop.
Szczecin został tylko skład 105Na - 1021+1022 reszta to modernizacje 105Ng/S 1 skład i 105Ng/2015 5 składów oraz bulwy 105N2k/2000 10 składów i modertransy 7 składów.
Gdańsk zostało tylko 17 składów serii 105Nx
Gorzów kpisz jaka odnowa 105Na one już mchem zarastają jeden skład jako nauka jazdy kursował.
Kraków w stosunku do ilości taboru to Podgórze ma 6 razy po trójniak i 6 par a Huta 7 razy po trójniak i 13 par o dużo jak na cały Kraków w szczególności gdy po ŚDM połowa większa idzie do Huty na przetop.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Fakt że trzeci wagon idzie ma poziomym powinien być bez znaczenia. To kwestia czasów ewakuacji.
Natomiast trzeba pamiętać ze do niedawna głównym problemem Służewca było skrzyżowanie Woronicza/Wołoska gdzie przejeżdżał jeden skład na cykl. A to oznaczało że trzeci wagon był bonusem. Teraz trzeba by usiąść do tematu od początku i to przeliczyć.
Natomiast trzeba pamiętać ze do niedawna głównym problemem Służewca było skrzyżowanie Woronicza/Wołoska gdzie przejeżdżał jeden skład na cykl. A to oznaczało że trzeci wagon był bonusem. Teraz trzeba by usiąść do tematu od początku i to przeliczyć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Teraz na skrzyżowaniu Woronicza/Wołoska w przypadku dogonienia potrójniaka przez skład linii 18 w stronę Królikarni, ten drugi i tak zostaje przed skrzyżowaniem bo nie mieści się na przystanku gdyż drugi wagon zastawia przejście dla pieszych.
Gdyby tu przeszedł to by został na następnych gdzie i tak na drugiego stawać się nie da niezależnie czy to zwykły skład czy potrójniak.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Są przepisy zabraniające tramwajowi wjazdu na skrzyżowanie w momencie, gdy tramwaj nie opuści skrzyżowania przed zakończeniem nadawania sygnału zezwalającego. Nie ma przepisów które nakazują innym użytkownikom drogi umożliwienie tramwajowi ewakuacji. Dlaczego w takim razie twierdzisz, że to, na jakim świetle jedzie trzeci wagon, to bez znaczenia? Jest to najwyżej o tyle bez znaczenia, że takiej wersji sygnalizatorów kierunkowych dla tramwaju, jaka jest w Warszawie, to żadne rozporządzenie nie przewiduje. Ale to nie ten temat.pawcio pisze:Fakt że trzeci wagon idzie ma poziomym powinien być bez znaczenia. To kwestia czasów ewakuacji.
Na samochodowej w stronę królikarni spokojnie dwa składy się mieszczą, nie pamiętam czy nawet gdy jeden z nich to potrójniak.pawcio pisze:Gdyby tu przeszedł to by został na następnych gdzie i tak na drugiego stawać się nie da niezależnie czy to zwykły skład czy potrójniak.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Tak jak piszesz, też Rzymowskiego na Służewiec. Zastanawia mnie, dlaczego przy przebudowie Wołoskiej nie wydłużono wysepek przy Domaniewskiej.
miłośnik 13N
Sugerujesz, że kierowcy/piesi przepuszczą dwa pierwsze wagony, ale trzeci utknie na skrzyżowaniu, bo ktoś przed niego wjedzie?Szeregowy_Równoległy pisze:Nie ma przepisów które nakazują innym użytkownikom drogi umożliwienie tramwajowi ewakuacji.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie, wyjmie srajfona, zrobi zdjęcie i wyśle na Waliców.
miłośnik 13N
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Sugeruję, że wyjeżdżający z Woronicza samochód niekoniecznie widzi ile wagonów z Puławskiej w lewo skręca, więc, ponieważ większość kierowców myśli, ze tramwaj to zawsze dwa wagony, może wjechać pod trzeci. I w tym momencie kwestia winy wcale nie jest taka oczywista, bo kierowca osobówki miał już zielone, a obowiązku umożliwienia tramwajowi ewakuacji nie ma.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeżeli prawo źle służy społeczeństwu, to trzeba takie prawo zmienić. W Krakowie też mają kłopoty drogowe ze swoimi potrójnymi?
miłośnik 13N
Tam mają problem z Krakowiakami i zbyt krótkim czasem ewakuacji ze skrzyżowania na jednym z rond.
http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/n ... Id,1934959
Filmik na samym dole. W Krakowie ograniczenie prędkości po zwrotnicach i krzyżownicach wynosi 10 km/h i to też może być jeden z problemów zjazdu na końcówce pionowego.
http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/n ... Id,1934959
Filmik na samym dole. W Krakowie ograniczenie prędkości po zwrotnicach i krzyżownicach wynosi 10 km/h i to też może być jeden z problemów zjazdu na końcówce pionowego.
Tak odbiegając od tematu ponoć kierownik Woli wysłał na żyletki wagon który się zmasakrował na Jerozolimskich prawda to bo jeśli tak to pierwszy 105N2k poszedł w piach. Nie pamiętam numerka jego.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48