Flixbus (d. PolskiBus)

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 12 maja 2016, 8:34

Nie potrzebnie robili taki zamęt w październiku, jak większość z tych nowości nie doczekała nawet pół roku, a jak się ostała to skrócona.
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 cze 2016, 15:10

Skasowali G6 i przez ich mniejsze zatrudnienie Plaxtony w wersji Gold zaczęły się pojawiać losowo na zwykłych liniach (z pewnością na kursach ze słabszą frekwencją, bo mają mniej miejsc), np. na P2 i P32. :D

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 23 cze 2016, 15:47

Ale widzę że hitem jest połączenie z Budapesztem. W środku tygodnia zapełnienie miedzy Krakowem a Budapesztem (głownie zagraniczni turyści) ostatnio wynosiło ok 90% (w pietrowym 90 miejscowym Van Hoolu)

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 24 cze 2016, 7:15

Tak się kończą szały pana Soutera. :P
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 lip 2016, 12:20

Wczoraj PolskiBus rozpoczął współpracę z Arrivą Bus na 8 liniach, w przypadku Warszawy to do Kętrzyna, Węgorzewa i Białowieży. Siatka kursów na danej linii jest mocno chaotyczna, ale pewnie ze względu na tabor PolskiBus sprzedaje bilety tylko na wybrane kursy na tych trasach. ;) Szkoda tylko, że przez to wychodzą (moim zdaniem) słabe godziny kursowania. :(

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 01 lip 2016, 13:24

Ciekawe po jakim czasie wezmą rozwód z Żakiem i Arrivą. :p
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 lip 2016, 13:47

J.Kaczmarski pisze:Ciekawe po jakim czasie wezmą rozwód z Żakiem i Arrivą. :p
Przynajmniej sprzedają bilety od 1zł, a nie jak w przypadku Flixbusa za dużo wyższą cenę. :p A od 4 lipca na P27 zamiast autokarów PolskiegoBusa to będą z Garden Service (rozkład i przystanki bez zmian). Niedługo to sami żadnej trasy nie będą obsługiwać, a jedynie sprzedawać bilety. :D

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3103
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 02 lip 2016, 5:12

Od 04.07.2016 współpraca z Garden Service
http://m.infobus.pl/biala-podlaska-w-si ... 85731.html
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 lip 2016, 6:00

Napisałem już o tym. ;)

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 02 lip 2016, 20:47

vernalisadonis pisze:Od 04.07.2016 współpraca z Garden Service
http://m.infobus.pl/biala-podlaska-w-si ... 85731.html
Co, "biedabusy" w ofercie PB? Toż to wizerunkowo strzał z haubicy we własne kolano.
Osoba przyzwyczajona do komfortu PB jak pierwszy raz zobaczy takie coś, ucieknie z przerażeniem...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 lip 2016, 21:27

Za ten artykuł to powinni ich podać do sądu, bo godzi w dobre imię zarówno PolskiegoBusa, jak i Garden Service, a taka informacja idzie w świat. PB deklaruje, że do realizacji tych kursów zostały zamówione przez Garden Service autokary Mercedes Tourismo z klimatyzacją i WiFi, ale bez toalety i gniazdek. Też nie jestem zadowolony z takiej współpracy, ale nie mam powodu, żeby do poniedziałku nie wierzyć, że jest to prawda. Bardziej taki infobus mógłby się zainteresować, że wozy partnerów (z tego co wiem to wszystkich) nie są przystosowane dla niepełnosprawnych i o to zrobić aferę? Ale pewnie nawet tego nie wiedzą? :roll:

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 02 lip 2016, 21:32

Osoba przyzwyczajona do komfortu PB
Hehe, hehe.

A co do Polskiego busa, to mam wrażenie, że nasz kraj niszczy każdą firmę która się tu pojawia. Najpierw wchodzi na rynek, daje super standard, dobre warunki do pacy ludziom i ogólnie jest super. Następnie pojawiają się nasi menadżerowie, brak pomysłu na dalszy szybki rozwój, no to tniemy na czym się da. Najpierw wielkie oczekiwania, a następnie wielkie rozczarowanie.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 02 lip 2016, 21:34

Wg mnie to nie następstwo polskości menadżerów, bo niby czemu nasi mieliby być gorsi, tylko po prostu koniec fazy wejścia na rynek. Marka wypromowana, można zacząć na niej jechać i zacząć zarabiać. O, jednak ciężko...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 lip 2016, 21:40

I jeszcze są blokowani na Lubelszczyźnie, a tam akurat chcieli się rozwijać! Ale zauważyliście, że u każdego partnera rola PB jest różna, to znaczy w przypadku giganta Flixbusa, łaskawie sprzedają bilety na ich połączenia z wzajemnością, numer linii i kursy godzin na nie PB nie ma wpływu, jeśli chodzi o Arrivę to wspólnie ponumerowali linie, w przypadku Żaka to PB im narzucił numer linii, a Garden Service to potraktował jak małego robaczka co chyba zrezygnował ze swoich kursów na rzecz PB, różnica taka, że to oni obsługują połączenia, sprzedają również bilety, ale to PB narzuca numer linii, godziny kursów oraz przystanki, nie ma żadnych dodatkowych przystanków na trasie, jak u innych partnerów! Widać od razu ile poszczególny partner ma do powiedzenia w tej współpracy. :)

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 02 lip 2016, 22:46

KwZ pisze:Wg mnie to nie następstwo polskości menadżerów, bo niby czemu nasi mieliby być gorsi, tylko po prostu koniec fazy wejścia na rynek. Marka wypromowana, można zacząć na niej jechać i zacząć zarabiać. O, jednak ciężko...
Nie wiem z czego to wynika, ale mam jakieś takie doświadczenia. Gdy szefem jest ktoś z "zachodu" to ludzie mają niezłe zarobki, jakość produktów jest spoko i ogólne oszczędności są nie na płacy i jakości, ale na organizacji pracy tak by wszystko sprawnie działało i było potrzeba mniej ludzi, ale lepiej opłacanych. A polski menadżer zatrudnia jakieś fajtłapy bo są tani i się dziwi, że jakoś to wszystko nie chce hulać i mimo tego, ze oszczędza gdzie może, to mało zarabia.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

ODPOWIEDZ