Wakacje 2016

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 02 lip 2016, 22:50

Paweł D. pisze:Zdaje się, że Dzielnica nie pozwoliła tknąć 303, to już widzę jak cokolwiek zmienicie przy 181. Ale próbować zawsze można, oczywiście.
Prosta sprawa: 303 -> 181

tatra
Posty: 294
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 03 lip 2016, 12:46

osa pisze:
Paweł D. pisze:Zdaje się, że Dzielnica nie pozwoliła tknąć 303, to już widzę jak cokolwiek zmienicie przy 181. Ale próbować zawsze można, oczywiście.
Prosta sprawa: 303 -> 181
Raczej 1xx? a 181 zamiast 121 na Chomiczówkę .
303 ma niezłe zapełnienie szczególnie w międzyszczycie ,łaczy wszystkie najważniejsze urzędy Bielan i Żoliborza (plus przychodnie i Wolumen), dwie stacje Metra, UKSW i Cm.Północny .Linia miałaby większe powodzenie gdyby nie częstotliwość.
Można by zmienić tylko kraniec z Pl.Wilsona przez Al.Wojska Polskiego za 205 na Powązki? Arkadia?
Wtedy 114 do Metra Młociny i 5xx? Metro Młociny-UKSW.
tatra

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 lip 2016, 13:04

Szczególnie młociński odcinek 303 cieszy się wzięciem. Rekord jaki widziałem to 5 osób....

tatra
Posty: 294
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 03 lip 2016, 13:22

Paweł D. pisze:Szczególnie młociński odcinek 303 cieszy się wzięciem. Rekord jaki widziałem to 5 osób....
Czytaj ze zrozumieniem ,303 pracuje odcinkowo a po zastąpieniu 181 to będzie pewnie 6 osób ](*,)
tatra

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 lip 2016, 15:31

To pisz tak, aby dało się zrozumieć. Napisałeś, że 303 ma niezłe zapełnienie, ja napisałem jakie widzę na Pułkowej. Nawet zwiększenie jego częstotliwości do 15 czy 20 minut nie zwiększy jego zapełnienia na końcowym odcinku, bo: 1) nie ma takich potoków na cmentarz, 2) studentów UKSW (jak i Muzealną) interesuje szybki dojazd do metra, a nie zwiedzanie Bielan.
Niedobitki które pojawiają się w 181 to Marymoncka i Potok, więc trochę inne ciągi niż obsługiwane przez obecne 303.

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 lip 2016, 23:27

Od czego zależy, czy daną linię da się zlikwidować, czy nie? Jakiś czas temu poleciało 410 i 510, a już 521 cały czas udaje się (mimo pocięcia częstotliwości i ograniczenia godzin kursowania) zachować.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4780
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 04 lip 2016, 10:50

W sprawie 521 była histeria, która ma choć minimalne oparcie w rzeczywistości (dostępność kolei dla niepełnosprawnych i matek z wózkami; przesiadka na Wiatraku). 410 było socjalem sądowym, więc nie było takiego huku o jego istnienie, a 510 zostało zastąpione przez 17 i potwora jeszcze większego jakim jest 518.
A tak w ogóle, to chyba pozabieram trochę postów stąd. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 lip 2016, 11:19

Oj w Wawrze to było wiele wojen o linie. Nie tylko o 521. Tylko, że tu panuje taki trend - duża ilość linii - mała częstotliwość. Jednak w dobie skrócenia prywatnej linii Minibus do Wiatraka, istnienie 521 będzie miało sens.
Kończąc off-top, EEC ma pełne 30 brygad tylko na czas wakacji, czy również tak zostanie na stałe? 50+30 robi się pokaźna liczba pojazdów klasy Midi.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 lip 2016, 11:53

zxcvbnm pisze:Kończąc off-top, EEC ma pełne 30 brygad tylko na czas wakacji, czy również tak zostanie na stałe? 50+30 robi się pokaźna liczba pojazdów klasy Midi.
Było już o tym, EEC pomimo wakacji ma nadal 30 brygad, ale można śmiało obstawiać, że w sierpniu zjedzie parę brygad do zajezdni i dopiero od 1 września znów będzie pełny plan. ;)

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 lip 2016, 12:18

Czyli powrót cześci linii do Mobilisu? Czy w Warszawie bedą jakieś nowe linie na Midi?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

dev
Posty: 676
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:17

Post autor: dev » 15 lip 2016, 21:54

Wiem, że to was pewnie nie interesuje ale w związku z remontem ulicy Rataja w miejscowości Koprki linia strefowa 713 ma skróconą trasę do przystanku Umiastowska.

To skrócenie powoduje, że mieszkańcy Ołtarzewa, Koprek i okolicznych miejscowości pozbawieni są komunikacji miejskiej (niektórzy mają ponad 2 km więcej).

W 2009 roku podczas modernizacji szosy Poznańskiej (i braku możliwości wyjazdu z Rataja w Poznańską jak teraz) autobusy mogły zawracać na skrzyżowaniu ulicy Jaśminowej i Nizinnej, co powodowało minimalną zmianę trasy (tj. ominięcie jednego przystanku).

Według mnie autobusy mogłyby zawracać kierując się ulicą Nizinną w Ołtarzewie, bądź np. ulicą przy torach kolejowych. W tym wypadku korekta trasy byłaby minimalna, a mieszkańcy Ołtarzewa mieliby dostęp do komunikacji.

Dlaczego nie dało się poprowadzić trasy objazdowej w ten sposób, albo chociaż taki jak to było w 2009?

Nie ma napisane ile potrwa ten remont, dziwne jest to wszystko. W Warszawie każde zmiany przy jakimkolwiek remoncie powodują uruchamianie linii zastępczych etc, a tutaj to jak jest wieś to można tak traktować ludzi...

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 lip 2016, 23:02

dev pisze:W Warszawie każde zmiany przy jakimkolwiek remoncie powodują uruchamianie linii zastępczych etc, a tutaj to jak jest wieś to można tak traktować ludzi...
Myślę że to bardziej chodzi o to, że to gmina powinna się zatroszczyć o komunikację, a widocznie nie potrafi.

dev
Posty: 676
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:17

Post autor: dev » 21 lip 2016, 20:10

Sprawa się pozytywnie rozwiązała. Od soboty autobusy będą zawracały na terenie hotelu Lamberton, minimalnie pomijając oryginalną trasę (2 przystanki).

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 21 lip 2016, 22:02

dev pisze:Sprawa się pozytywnie rozwiązała. Od soboty autobusy będą zawracały na terenie hotelu Lamberton, minimalnie pomijając oryginalną trasę (2 przystanki).
A jakieś źródło?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 lip 2016, 22:10

Przecież masz nowy rozkład. :P

Zablokowany