W Augustówce to nawet przy dwóch jednostkach zatrzymanie przy tym wskaźniku = ostatni wagon poza peronem. PLK stawia je często bardzo bez sensu. Są tacy, co piszą na to raporty. Tylko że jakoś nic się nie zmienia. Tak jak @laczor wspomniał, zależy to od tego skąd ludzie na peron się dostają itd.Gdybyśmy zatrzymali 3EZT w Śródborowie lub Chrosnej zgodnie z tabliczką "200" to przynajmniej ostatni wagon tylnej jednostki zostałoby poza peronem.
Warszawskie dworce i przystanki kolejowe
Moderator: JacekM
Ciekawe. A czy mogę prosić o jakieś zdjęcie z Internetu takiej tabliczki? Bo jakoś nie mogę jej skojarzyć.Premo pisze:Pod peronami znajdują się tabliczki gdzie ma się zatrzymać pociąg o danej długości.
Aż poobserwuję następnym razem.
Ale w przypadku krótszych pociągów zatrzymanie się nieco dalej od początku peronu ma względy głównie praktyczne - żeby ludzi nie biegali do pociągu do przodu, czy to może mieć jakieś inne uzasadnienie?
Ale w przypadku krótszych pociągów zatrzymanie się nieco dalej od początku peronu ma względy głównie praktyczne - żeby ludzi nie biegali do pociągu do przodu, czy to może mieć jakieś inne uzasadnienie?
Żeby nie biegali.
W przyszłym roku przybędzie przystanków:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 77722.html
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 77722.html
Czyli podejście drugie do tego projektu.
Ciekawe, czy będą jakieś zamknięcia z tego powodu.
Na Kole i Kasprzaku to aż się prosi o jakąkolwiek informację pasażerską. Zwłaszcza na Kole, jak pociąg przyjedzie po lewym, trochę biegania jest.
Ciekawe, czy będą jakieś zamknięcia z tego powodu.
Na Kole i Kasprzaku to aż się prosi o jakąkolwiek informację pasażerską. Zwłaszcza na Kole, jak pociąg przyjedzie po lewym, trochę biegania jest.
Komu nowe przystanki miałyby służyć? Znaczna większość pociągów na tej trasie od Gdańskiego do Zachodniego jest prawie pusta.
No, różnie z tym bywa. W szczycie taki 15613 ile już na Gdański dowozi? 100-150 osób? W drugą stronę np w 51604 z Gdańskiego na oko odjeżdża podobna ilość.
W sumie od Gdańskiego do Koła to spory kawałek jest. Może Powązkowska nie będzie oblegana, ale Obozowa już prędzej.
W sumie od Gdańskiego do Koła to spory kawałek jest. Może Powązkowska nie będzie oblegana, ale Obozowa już prędzej.
Dlatego napisałem że większość a nie wszystkie. Nawet ze wspomnianego 51604 90% ludzi wysiada na Gdańskim. Będą to tak niesamowicie potrzebne przystanki jak Zacisze-Wilno. Gdzie nawet w godzinach szczytu z przystanku korzysta maksymalnie kilka osób
Jest może gdzieś w intrenecie rozmieszczenie wyjść na Powązkowskiej?
Z Powązkowskiej trochę osób może korzystać - o ile nie zniechęci ich oszałamiająca oferta.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A z Koła nie? Alternatywa: pociąg do metra jadący kilka minut lub tramwaj jadący pół godziny, z czego 5 minut kwitnący przy Deotymy.
Dopóki pociąg będzie miał ponad półgodzinne dziury w ścisłym szczycie, to ciężko go poważnie traktować.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Mam cichą nadzieję na poprawę oferty, bo inaczej to faktycznie otwieranie nowych przystanków nie ma najmniejszego sensu.