Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu
Moderator: JacekM
Mechanik zgłaszał awarię 91640 do Legionowa i konieczność resetu - było to około 07:30. Potem nie wiem, bo oddalałem się 51604.
Spore problemy też dzisiaj na całej średnicy z powodu awarii pociągu we Włochach. Problemy zaczęły się około 06:30.
Spore problemy też dzisiaj na całej średnicy z powodu awarii pociągu we Włochach. Problemy zaczęły się około 06:30.
Wieczorne atrakcje na KM9 zapewniał uszkodzony skład lotniskowy 98729. EN76 15+20. Jechałem tym samym składem na poprzednim kółku jako 98723 i dwukrotnie się resetował, przed Wschodnią i przed Targówkiem - z powodu problemu z komputerem. Teraz skład się naprawił, ale z powodu skończenia godzin pracy przez maszynistę, został w Legionowie.
Do Legionowa to zjechał już jako służbowy
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Co w takim wypadku z pasażerami się dzieje?WojtekE65 pisze:Wieczorne atrakcje na KM9 zapewniał uszkodzony skład lotniskowy 98729. EN76 15+20. Jechałem tym samym składem na poprzednim kółku jako 98723 i dwukrotnie się resetował, przed Wschodnią i przed Targówkiem - z powodu problemu z komputerem. Teraz skład się naprawił, ale z powodu skończenia godzin pracy przez maszynistę, został w Legionowie.
Wysiadają i się przesiadają do pierwszego pociągu jadącego w tym samym kierunku co zdefektowany skład - w tym wypadku był to 15413
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
92715 utknął przed Legionowem, rzekomo z powodu awarii zwrotnicy.
Korek się robi dosyć długi, na chwilę ruszyło i znowu stop.
Czy przypadkiem Nasielsk nie przejął sterowania w Legionowie?
Czy przypadkiem Nasielsk nie przejął sterowania w Legionowie?
W 92715 część ludzi nie wytrzymała i zarządziła samoewakuację. Jakie są przepisy z otwieraniem drzwi w takiej sytuacji? Kierownik tłumaczył się, że sam nie może i czeka na pozwolenie od kogoś tam, a jak ludzie pytali czy sami sobie mogą, to w kółko powtarzał, że ryzykują życiem, co nie uspokajało sytuacji.
Rozjechało się, chociaż wtórne opóźnienia jeszcze trochę potrwają.
Co do drzwi, to pewnie jest tak: "ja się nie dotykam, bo nie mogę, ale jak ktoś otworzy, to ja przymknę oko, albo dwa".
Moje pytanie o sterowanie wynikło, z powodu dość dziwnych pytań ze strony DR. Jeśli nie już, to czy są plany, aby Nasielsk sterował Legionowem?
Co do drzwi, to pewnie jest tak: "ja się nie dotykam, bo nie mogę, ale jak ktoś otworzy, to ja przymknę oko, albo dwa".
Moje pytanie o sterowanie wynikło, z powodu dość dziwnych pytań ze strony DR. Jeśli nie już, to czy są plany, aby Nasielsk sterował Legionowem?
Z tego, co wiem, to owszem.WojtekE65 pisze: Czy przypadkiem Nasielsk nie przejął sterowania w Legionowie?
Dzięki. W praktyce jak to wygląda? DR siedzi w Nasielsku?
Nie pamiętam, ile jest stanowisk w LCS Nasielsk (mogę to sprawdzić jutro), ale generalnie jeden albo (bardziej prawdopodobne) dwóch dyżurnych siedzi w Nasielsku i obsługuje odcinek Legionowo-Świercze.
Na Wschodnim widziałem jakieś S3 na +110.WojtekE65 pisze:Korek się robi dosyć długi, na chwilę ruszyło i znowu stop.
Czy przypadkiem Nasielsk nie przejął sterowania w Legionowie?
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Sprawdziłem - w LCS Nasielsk jest dwóch dyżurnych ruchu i dwóch dróżników przejazdowych.kveld pisze:Nie pamiętam, ile jest stanowisk w LCS Nasielsk (mogę to sprawdzić jutro), ale generalnie jeden albo (bardziej prawdopodobne) dwóch dyżurnych siedzi w Nasielsku i obsługuje odcinek Legionowo-Świercze.
Wschodnia-Rembertów, około km 7,000 S2, 92813, potrąciła człowieka ze skutkiem śmiertelnym.