Problemy komunikacyjne Służewca

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 03 lut 2016, 17:47

Właśnie chciałem to napisać, że dyskutujecie o tym, czy ma tam być przystanek stały, czy w ogóle ma go nie być, a ja się zastanawiam nad tym, czy nie da się go jakoś... przenieść w bezpieczniejsze miejsce? Ja wiem, że to wszystko są koszty, organizacja ruchu itd., ale może w imię bezpieczeństwa...?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4838
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 03 lut 2016, 17:53

Nie, tego za wiele. Nie będziecie przenosić przystanków z Siekierek na Służewiec.
Obrazek

MatiOmlet
Posty: 12
Rejestracja: 01 maja 2015, 16:51
Lokalizacja: Solec

Post autor: MatiOmlet » 11 lut 2016, 20:02

A teraz coś więcej o tej organizacji, co to się dla Służewca zawiązuje. W mailu rozsyłanym do osób, które się zadeklarowały wtedy na spotkaniu z ramienia Transportu-Publicznego można przeczytać:
Dzień dobry,

z przyjemnością informuję, że spotkanie grup tematycznych odbędzie się w Green Caffe Nero (ul. Domaniewska 42):
- zieleń i zagospodarowanie przestrzeni - 4 marca (pt) 17:00
- infrastruktura drogowa i komunikacyjna (samochody, rowery, piesi, komunikacja miejska) - 18 lutego (czw) godz. 17:00
[...]
Pozdrawiam serdecznie,
Laura Raczyńska
Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam. Do tej pory było jedno spotkanie, na którym niestety nie byłem, ale dostałem mailowy opis przebiegu.

Łukasz
Posty: 11089
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 sie 2016, 22:12

Godzina 9. Wiadukt nad PKP Służewiec. Na wiadukcie Z-5 długości 90 metrów.
Godzina 18:30. Wołoska. Z-3 długości 54 m. Z tyłu kolejne Z-1. Granulacja świateł przy Woronicza to 2 minuty - a ma być więcej. Stada są nieuniknione, tylko mam wrażenie, że to wszystko jeździ kompletnie puste.
Za to 218 po 18 widziałem napchane... Może jednak ta relacja skrętna przy Galmoku przy korkach na Marynarskiej/Wołoskiej to nie jest najlepsze rozwiązanie?
ŁK

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 31 sie 2016, 22:13

Nie możesz napisać Z-1 w ilości 5 sztuk tylko Z-5 długości 90 metrów?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25790
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 sie 2016, 22:14

Tam za chwile będzie jeszcze lepszy bajzel. Chyba nie ma co poprawiać na chwilę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11089
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 sie 2016, 22:21

Flash8222 pisze:Nie możesz napisać Z-1 w ilości 5 sztuk tylko Z-5 długości 90 metrów?
Mogę. Ale nie napisałem.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 sie 2016, 22:26

Istnieje jakikolwiek rozsądny powód, dla którego Z-1 nie jedzie prosto do Wilanowskiej?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 31 sie 2016, 22:35

Tłumy z 71 oraz 72.

Łukasz
Posty: 11089
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 sie 2016, 22:47

fik pisze:Istnieje jakikolwiek rozsądny powód, dla którego Z-1 nie jedzie prosto do Wilanowskiej?
Pewnie Wierzbno. Ale nie wiem czy 31 nie daje rady, piechotą do Postępu niedaleko.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 sie 2016, 22:53

Flash8222 pisze:Tłumy z 71 oraz 72.
A to nie jest tak, ze w 71 i 72 biorą się tłumy, "bo jest Z-1"?

Z-1 do Wilanowskiej dałoby prosty podział potoków - kto w ciąg Wołoskiej, ten 31 (czyli 71/72/Wierzbno), kto w ciąg Marynarskiej, ten Z-1 (czyli kolej/Wilanowska)... pewnie za logiczne :]
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 sie 2016, 23:20

Łukasz pisze:Godzina 9. Wiadukt nad PKP Służewiec. Na wiadukcie Z-5 długości 90 metrów.
Godzina 18:30. Wołoska. Z-3 długości 54 m. Z tyłu kolejne Z-1. Granulacja świateł przy Woronicza to 2 minuty - a ma być więcej. Stada są nieuniknione, tylko mam wrażenie, że to wszystko jeździ kompletnie puste.
Za to 218 po 18 widziałem napchane... Może jednak ta relacja skrętna przy Galmoku przy korkach na Marynarskiej/Wołoskiej to nie jest najlepsze rozwiązanie?
Identycznie bywa z Z23, uroki zetek z takimi częstotliwościami i korkami. ;)

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 01 wrz 2016, 0:03

fik pisze:
Flash8222 pisze:Tłumy z 71 oraz 72.
A to nie jest tak, ze w 71 i 72 biorą się tłumy, "bo jest Z-1"?

Z-1 do Wilanowskiej dałoby prosty podział potoków - kto w ciąg Wołoskiej, ten 31 (czyli 71/72/Wierzbno), kto w ciąg Marynarskiej, ten Z-1 (czyli kolej/Wilanowska)... pewnie za logiczne :]
Ludzie z 71 oraz 72 nie zmieściliby się już do 31, dlatego korzystają z Z-1.

mb112
Posty: 1155
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 01 wrz 2016, 8:57

A czy w takim razie nie lepiej zrobić dwie zetki:
Z-1 Wierzbno - Woronicza - Wołoska - Marynarska - Postępu (w prawo i tu postój) - Domaniewska - Wołoska...
i Z-2 prosto między PKP Służewiec i Wilanowską ?
Chyba nie jest najważniejsze żeby zetka jechała dokładnie trasą zawieszonego tramwaju tylko żeby najbardziej ułatwiała dojazd i nie tkwiła w korkach...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 wrz 2016, 9:22

Flash8222 pisze:
fik pisze:
A to nie jest tak, ze w 71 i 72 biorą się tłumy, "bo jest Z-1"?

Z-1 do Wilanowskiej dałoby prosty podział potoków - kto w ciąg Wołoskiej, ten 31 (czyli 71/72/Wierzbno), kto w ciąg Marynarskiej, ten Z-1 (czyli kolej/Wilanowska)... pewnie za logiczne :]
Ludzie z 71 oraz 72 nie zmieściliby się już do 31, dlatego korzystają z Z-1.
A obraz do mnie ani razu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ