Zmiany obsługowe - wrzesień 2016

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Molo
Posty: 654
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 04 wrz 2016, 18:13

Właśnie też się dziwię, że to wszystko na 10m autobusy. Nawet w wakacje brakowało wozów przy uszczuplonym planie brygadowym.

Abacab
Posty: 111
Rejestracja: 18 lut 2009, 8:05

Post autor: Abacab » 04 wrz 2016, 19:31

Domas pisze:Zmiany obsługowe od 5 września - w sumie nic nowego nie napisałem, ale podsumowałem wszystko co zostało wymienione w tym temacie.
Omni-Bus opublikował wszystkie te zmiany w bardziej czytelnej formie dla użytkowników trochę mniej zorientowanych w temacie link do zmian poniżej.

http://www.omni-bus.home.pl/joomla/inde ... nfo&id=110

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 04 wrz 2016, 19:43

Zastanawiam się tylko skąd informacja o dojściu 3 brygad na 132, bo to już było od 1 września.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 04 wrz 2016, 20:17

To w DŚ na 156 jest 5 wozów?

ashir
Posty: 27969
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 wrz 2016, 20:17

Od bardzo dawna. ;)

man1956
Posty: 1673
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 05 wrz 2016, 16:46

Na czym polega w nowym rozkładzie łączenie 125 z 525 w DP?

ashir
Posty: 27969
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 wrz 2016, 16:53

W DP?

Awatar użytkownika
J23
Posty: 138
Rejestracja: 02 sty 2015, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: J23 » 05 wrz 2016, 17:39

man1956 pisze:Na czym polega w nowym rozkładzie łączenie 125 z 525 w DP?
Jeżeli już to w DŚ, i to chyba będzie wyglądać podobnie jak w przypadku 110+132, czyli robisz kółko na jednej linii, następnie kółko na drugiej i tak do końca. :-)

ashir
Posty: 27969
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 wrz 2016, 17:57

Poza wczesnym rankiem i wieczorem. ;)

Woronicz
Posty: 206
Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej

Post autor: Woronicz » 05 wrz 2016, 17:57

Ciekawe tylko po co takie mącenie. Potem kierowca przypadkowo skręci na Ostrobramską bo mu się pomyli że jedzie 525. Albo kasowników nie przestawi. I tu nie chodzi o znajomość czy, że kierowca jest tumanem. Każdemu może się pomylić. Nie rozumiem po co tworzyć takie dziwolągi zwłaszcza, że wcześniej tego nie było i obie linie funkcjonowały dobrze. Są z tego jakieś oszczędności, że się takie coś robi? Mniej brygad na to idzie czy jak?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 wrz 2016, 18:16

Tak. Postoje na obu liniach zapewnia jedną dodatkową brygada a nie dwie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27969
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 wrz 2016, 18:25

No właśnie całe skracanie linii daje zawrotną oszczędność aż 1 brygady i to w weekend wyłącznie dzięki BWLkom. Warto było? :)

Robert 514
Posty: 2136
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 05 wrz 2016, 22:35

Woronicz pisze:Ciekawe tylko po co takie mącenie. Potem kierowca przypadkowo skręci na Ostrobramską bo mu się pomyli że jedzie 525. Albo kasowników nie przestawi. I tu nie chodzi o znajomość czy, że kierowca jest tumanem. Każdemu może się pomylić. Nie rozumiem po co tworzyć takie dziwolągi zwłaszcza, że wcześniej tego nie było i obie linie funkcjonowały dobrze. Są z tego jakieś oszczędności, że się takie coś robi? Mniej brygad na to idzie czy jak?
a pomyłek coraz wiecej i coraz wiecej pomysłów z BWL w Warszawie :) , pieniadze trzeba za cos brac to sie wymysla

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 wrz 2016, 23:34

ashir pisze:No właśnie całe skracanie linii daje zawrotną oszczędność aż 1 brygady i to w weekend wyłącznie dzięki BWLkom. Warto było? :)
100 brygad rocznie. Przy linii z 7 brygadami (trasa 55 minut co 20) to cale ferie jeżdżenia zamiast niejeżdżenia.

Dodano po 4 minutach 9 sekundach:
Woronicz pisze:Ciekawe tylko po co takie mącenie. Potem kierowca przypadkowo skręci na Ostrobramską bo mu się pomyli że jedzie 525. Albo kasowników nie przestawi.
Albo jak dojedzie do Zielenieckiej to pojedzie na Ursus jak 517. Od kasowników i dekoracji to jest/powinie być sterownik. Każdemu może zdarzyć się pomyłka -> naprawdę jak raz na rok autobus jednej linii gdzieś nie skręci, to się aż tak wiele nie stanie.

Poza tym wiesz pan, jeden kupuje cebulę, drugi słonecznika, inny pomidory. Powinny być sklepy tylko z pomidorami.
ŁK

Woronicz
Posty: 206
Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej

Post autor: Woronicz » 06 wrz 2016, 3:16

Łukasz pisze:Albo jak dojedzie do Zielenieckiej to pojedzie na Ursus jak 517. Od kasowników i dekoracji to jest/powinie być sterownik. Każdemu może zdarzyć się pomyłka -> naprawdę jak raz na rok autobus jednej linii gdzieś nie skręci, to się aż tak wiele nie stanie.

Poza tym wiesz pan, jeden kupuje cebulę, drugi słonecznika, inny pomidory. Powinny być sklepy tylko z pomidorami.
No niezbyt. Ja mówię o przypadku gdy cały dzień jeździsz dwie linie naprzemian i to w dodatku z sporym odcinkiem takiej samej trasy. Wtedy ryzyko pomyłki jest dużo większe, niz przy "dojeździe do Zielenieckiej". Zwłaszcza jeśli to zmiany po 9-10h. A kasowniki przrstawia się ręcznie, niezależnie od sterownika.

Zablokowany