[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 05 wrz 2016, 10:44

Wagony 3601 i 3602 są szkoleniowymi.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 05 wrz 2016, 11:03

MichalJ pisze:Ostatnio widuje rano w al. Niepodległości sporo 'przejazdów technicznych', więcej niż zwykle. Czy to nie są (po części przynajmniej) jakieś tajne zjazdy do zajezdni?
Na Mokotowie szkolą motorowych na 128N i właśnie jazdy szkoleniowe widujesz. Analogicznie między R-1 a Kołem lub cmentarzem (trasę wybiera szkolony motorowy. Koło jest lepsze bo z kijem nie trzeba wychodzić) można spotkać szczeniaki również oznaczone jako PT.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 wrz 2016, 11:27

Dlaczego PT, a nie NJ?
miłośnik 13N

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 wrz 2016, 11:38

Stary Pingwin pisze:Dlaczego PT, a nie NJ?
No właśnie. Pewnie się okaże, że wyświetlacz nie umie. :)

gfedorynski
Posty: 717
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 05 wrz 2016, 11:39

Dlaczego PT, a nie NJ?
Bo motorniczy ma już państwowe uprawnienia.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 wrz 2016, 12:03

To powinno być RU. Rozszerzenie uprawnień.
miłośnik 13N

gfedorynski
Posty: 717
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 05 wrz 2016, 12:11

To nie ma znaczenia z punktu widzenia Kodeksu drogowego. Ważne jest, że jako PT za potencjalnego dzwona odpowie motorniczy, a jako NJ - instruktor.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 wrz 2016, 12:23

To dlaczego kursanci, którzy mają już uprawnienia państwowe, doskonalą umiejętności na NJ?
miłośnik 13N

gfedorynski
Posty: 717
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 05 wrz 2016, 12:40

Trzeba zapytać instruktorów, którzy ich szkolą.

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 05 wrz 2016, 22:47

Stary Pingwin pisze:To dlaczego kursanci, którzy mają już uprawnienia państwowe, doskonalą umiejętności na NJ?
Formalnie to nielegalne. Tzn. żeby było legalnie instruktor musi zdjąć "L" z dachu.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 07 wrz 2016, 12:29

Dzisiaj na 6/6 wyjechała "nowa" solówka - 1316.

Pablo-waw
Posty: 240
Rejestracja: 25 sie 2013, 13:28

Post autor: Pablo-waw » 10 wrz 2016, 10:16

Ciekawe, jak się rok rozpoczynał były wielkie plany. Będzie 120 tramwajów, mówili. Przetarg. Wielki i wspaniały mówili. Może wreszcie Alstom, a nie wyroby tramwajo-podobne. Może obrotowe wózki. I co?

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 10 wrz 2016, 12:20

Czekamy, przetarg miał być ogłoszony podczas wakacji a skoro nie został to może oznaczać że wciąż są ustalane szczegóły wymagań.

michael112
Posty: 2847
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 wrz 2016, 22:26

beni pisze:Pawcio ja to nie kumam ZTM.
Kupowano 134N i mówiono że na mniej obciążone linie.
Wola może obsłużyć 13, 14 i 27, zaś Praga 6 i 13. To po jeszcze rozmnożenie solówek na co. Może dajmy na 8, 9, 10, 24 czy 26. Moim zdaniem 105Nx solo powinny zniknąć raz na zawsze tak jak po trójniaki.
Pamiętam, że przed zakupem "szczeniaczków", solówki nie jeździły na 13, chyba że w weekend. Zachciało się zaoszczędzić i stąd pewnie rozbieżność.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 11 wrz 2016, 8:16

Pablo-waw pisze:Może wreszcie Alstom
Przy takich cenach? Nie sądzę.
15/12/2005-12/7/2019

ODPOWIEDZ