Zgadza się. Koło Góry Kalwarii jest serwis DAF-a. Van-Hool ma silniki DAF-a.vernalisadonis pisze:Czasami do Góry Kalwarii przyjeżdżają do jakieś firmy na naprawdę
Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218
013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685
019B/33
![tańcze :tancze:](./images/smilies/tancze.gif)
21.12.2012
366+218
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
![tańcze :tancze:](./images/smilies/tancze.gif)
To by się zgadzało, bo widzianym przeze mnie autobusem był właśnie VHsajbeer pisze:Zgadza się. Koło Góry Kalwarii jest serwis DAF-a. Van-Hool ma silniki DAF-a.vernalisadonis pisze:Czasami do Góry Kalwarii przyjeżdżają do jakieś firmy na naprawdę
- vernalisadonis
- Posty: 3098
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Teraz BP Tour
http://m.infobus.pl/konkurencja-podaje- ... 87281.html
http://m.infobus.pl/konkurencja-podaje- ... 87281.html
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Raczej - jak nie możesz kogoś pokonać na rynku, to go przejmijSebastian pisze:Jak to mówią - kto się czubi ten się lubi...
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
ashir pisze:Ale PolskiBus nikogo nie przejmuje, czasem jest wręcz odwrotnie.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W PB ( tak jak i we Flixbusie) liczą na efekt synergii. Zobaczymy czy w polskich warunkach się na tym nie przejadą.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Od 1 października linia P27 obsługiwana przez Garden Service będzie się zatrzymywała dodatkowo w Międzyrzecu Podlaskim, natomiast w Warszawie dojedzie na Pl. Defilad, a nie jak do tej pory na Metro Wilanowska. Czas przejazdu na trasie: Warszawa - Biała Podlaska wydłuży się o 20 minut (w jednym kursie tylko w jedną stronę o 40 minut) z delikatną zmianą godzin odjazdu z przystanków początkowych. Był to jedyny partner, który gdyby nie trochę odmienny tabor to można było powiedzieć, że działał na zasadzie podwykonawstwa, bo gdy przejmował linię to rozkład z godzinami odjazdów i miejscami zatrzymania nie uległ absolutnie żadnej zmianie. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Mogli by w końcu uporządkować te miejsca odjazdu, a tutaj robią jeszcze większy bałagan.
W każdym mieście innym niż Warszawa odjeżdżają z głównego dworca PKS, który to zazwyczaj jest zlokalizowany obok dworca kolejowego. W Warszawie z ilu to miejsc już odjeżdżają? Z czterech?
W każdym mieście innym niż Warszawa odjeżdżają z głównego dworca PKS, który to zazwyczaj jest zlokalizowany obok dworca kolejowego. W Warszawie z ilu to miejsc już odjeżdżają? Z czterech?
Chyba jeszcze w Rzeszowie odjeżdżają (odjeżdzali?) z dworca lokalnego, nieco oddalonego od głównego PKS i kolejowego. W Kielcach natomiast z normalnego, ulicznego przystanku komunikacji miejskiejmichael112 pisze: W każdym mieście innym niż Warszawa odjeżdżają z głównego dworca PKS, który to zazwyczaj jest zlokalizowany obok dworca kolejowego.
No i w Budapeszcie Kelenfold to też peryferyjny dworzec, służący raczej komunikacji lokalnej, inna rzecz, że dzięki nowej linii metra nieźle skomunikowany z pozostałymi
Tak, w Rzeszowie odjeżdżają z dworca lokalnego, a w Kielcach z ulicy Żytniej (w centrum miasta), ale analogicznie jest tak w przypadku Mławy, Ostródy i Elbląga, a takich przykładów było więcej (np. Biała Podlaska na ulicy Żeromskiego czy w Piotrkowie Trybunalskim tuż po zjeździe z autostrady obok stacji benzynowej). ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak jest jeden przystanek PKS w mieście to z niego odjeżdżają. Pociągi w Kielcach też na praktykę odjeżdżają z jednego (oprócz kiedyś porannej Nidy). Generalnie w Warszawie pociągi też z rożnych jeżdżą i to nie tylko całkowicie podmiejskie - Białystok czy Ostrołęka z Wileńskiego były długo. A Stadion (teraz Wschodni) i Zachodni dla PKS też zawsze były rozłączne.
ŁK
Jeśli jedno zatrzymanie na dworcu kosztuje od 1 do nawet 20 zł, a zatrzymanie na przystanku komunikacji miejskiej zazwyczaj 5 gr to bilans ekonomiczny mówi sam za siebie, co wybrać kierując się kosztami obsługi linii.