Decyzja o jednostronności plakatów nie wynikała z oszczędności (panowie, litości, przecież to są mniej niż groszowe sprawy), ale z czytelności przekazu. Dwustronnie zadrukowanych kartek bardzo często nie można było odczytać z żadnej strony, na co skarżyli się sami pasażerowie.ashir pisze:To tym bardziej po co na coś takiego zezwolił organizator?pawcio pisze:Oszczędności z jednostronnych plakatów nie są oszczędnościami organizatora tylko przewoźników bo to oni drukują to co przyjdzie mailem.
Informacja pasażerska
O to to!person pisze:Dwustronnie zadrukowanych kartek bardzo często nie można było odczytać z żadnej strony, na co skarżyli się sami pasażerowie.
To można by zaryzykować grubszy papier (może wręcz karton)
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Albo, co bodajże MZA praktykowały, łączenie dwóch plakatów plecami. Wtedy są z obu stron czytelne.
Wątpię. Wciąż to przebijało, aczkolwiek nieco mniej.Szeregowy_Równoległy pisze:Albo, co bodajże MZA praktykowały, łączenie dwóch plakatów plecami. Wtedy są z obu stron czytelne.
Aż ktoś to poprawi. Wydaje mi się że stare R&G są programowane ręcznie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
8465
010(B)/122 - nie działa tylny wyświetlacz.
Jeszcze jakiemuś SU12 z Mobilisu (też na 122) nie działa kompletnie Pixel i jeździ sobie z boczną dechą z przodu.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Jeszcze jakiemuś SU12 z Mobilisu (też na 122) nie działa kompletnie Pixel i jeździ sobie z boczną dechą z przodu.
Na przystanku Dw. Centralny 02 (pod halą dworca w kierunku zachodnim) dzisiaj przed południem brakowało rozkładów z wyjątkiem linii nocnych (w jednej wiacie) oraz specjalnego rozkładu 517 (w drugiej wiacie).
Pozdrawiam
Naprawdę 17 musi mieć kursy 'zjazd do zajezdni Mokotów'?
Naprawdę 737 musi mieć przystanek graniczny gdzie indziej w rozkładzie a gdzie indziej naprawdę?
Naprawdę 737 musi mieć przystanek graniczny gdzie indziej w rozkładzie a gdzie indziej naprawdę?
A przepraszam, 17 ma jeszcze trzeci wariant dekoracji: "Woronicza kurs skrócony". Obłęd.
Woronicza Kurs skrócony? To jakaś radosna twórczość motorniczego. Formalnie nie powinno tego być.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A brygady linii 17 które jeżdżą wyłącznie na trasie Woronicza - Marymont nie mogą wbijać kursu skróconego jadąc na Woronicza?
Ale jest.pawcio pisze:Woronicza Kurs skrócony? To jakaś radosna twórczość motorniczego. Formalnie nie powinno tego być.
Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to jest jakoś tak:
1. Kurs przechodzący na 18 - dekoracja bez udziwnień, ostatni przystanek Woronicza 87, w rozkładzie bez literki.
2. Kurs zawracający na Woronicza - "Woronicza kurs skrócony", ostatni przystanek Woronicza 07, w rozkładzie bez literki.
3. Kurs zjeżdżający do zajezdni - "Zjazd Mokotów", ostatni przystanek Woronicza 07, w rozkładzie literka 'm'.
Po wuj w ogóle ten przystanek 87?
Na Młocinach to jest zrozumiałe - wykreowano sztucznie przystanek Huta 88, żeby kursy zjeżdżające na postój na pętli nie figurowały na tabliczce Huta 28. Ale na Woronicza ten przypadek nie występuje, bo na przystanku 07 w ogóle odjazdów siedemnastki nie ma.
Woronicza 87 i 88 są wymyślone po to, aby Swingi zmieniły wyświetlacze przed wjazdem w perony 04 i 07. I faktycznie robią to jeszcze przed skrętem na skrzyżowaniu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem