Informacja pasażerska

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 paź 2016, 9:57

ashir pisze:
pawcio pisze:Oszczędności z jednostronnych plakatów nie są oszczędnościami organizatora tylko przewoźników bo to oni drukują to co przyjdzie mailem.
To tym bardziej po co na coś takiego zezwolił organizator?
Decyzja o jednostronności plakatów nie wynikała z oszczędności (panowie, litości, przecież to są mniej niż groszowe sprawy), ale z czytelności przekazu. Dwustronnie zadrukowanych kartek bardzo często nie można było odczytać z żadnej strony, na co skarżyli się sami pasażerowie.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 paź 2016, 10:40

person pisze:Dwustronnie zadrukowanych kartek bardzo często nie można było odczytać z żadnej strony, na co skarżyli się sami pasażerowie.
O to to!

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 05 paź 2016, 11:04

To można by zaryzykować grubszy papier (może wręcz karton)

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 05 paź 2016, 11:12

Albo, co bodajże MZA praktykowały, łączenie dwóch plakatów plecami. Wtedy są z obu stron czytelne.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 paź 2016, 11:05

Szeregowy_Równoległy pisze:Albo, co bodajże MZA praktykowały, łączenie dwóch plakatów plecami. Wtedy są z obu stron czytelne.
Wątpię. Wciąż to przebijało, aczkolwiek nieco mniej.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 paź 2016, 12:54

A ile czasu Torwar i Wał muszą się wylęgać w starych autobusach?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25410
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 paź 2016, 13:01

Aż ktoś to poprawi. Wydaje mi się że stare R&G są programowane ręcznie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SU89
Posty: 425
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 12 paź 2016, 15:48

8465 :arrow: 010(B)/122 - nie działa tylny wyświetlacz.
Jeszcze jakiemuś SU12 z Mobilisu (też na 122) nie działa kompletnie Pixel i jeździ sobie z boczną dechą z przodu.

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 28 paź 2016, 16:28

Na przystanku Dw. Centralny 02 (pod halą dworca w kierunku zachodnim) dzisiaj przed południem brakowało rozkładów z wyjątkiem linii nocnych (w jednej wiacie) oraz specjalnego rozkładu 517 (w drugiej wiacie).
Pozdrawiam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 gru 2016, 13:50

Naprawdę 17 musi mieć kursy 'zjazd do zajezdni Mokotów'?

Naprawdę 737 musi mieć przystanek graniczny gdzie indziej w rozkładzie a gdzie indziej naprawdę?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 gru 2016, 17:04

A przepraszam, 17 ma jeszcze trzeci wariant dekoracji: "Woronicza kurs skrócony". Obłęd.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25410
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 gru 2016, 22:57

Woronicza Kurs skrócony? To jakaś radosna twórczość motorniczego. Formalnie nie powinno tego być.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 12 gru 2016, 23:14

A brygady linii 17 które jeżdżą wyłącznie na trasie Woronicza - Marymont nie mogą wbijać kursu skróconego jadąc na Woronicza?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 gru 2016, 23:27

pawcio pisze:Woronicza Kurs skrócony? To jakaś radosna twórczość motorniczego. Formalnie nie powinno tego być.
Ale jest.

Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to jest jakoś tak:
1. Kurs przechodzący na 18 - dekoracja bez udziwnień, ostatni przystanek Woronicza 87, w rozkładzie bez literki.
2. Kurs zawracający na Woronicza - "Woronicza kurs skrócony", ostatni przystanek Woronicza 07, w rozkładzie bez literki.
3. Kurs zjeżdżający do zajezdni - "Zjazd Mokotów", ostatni przystanek Woronicza 07, w rozkładzie literka 'm'.

Po wuj w ogóle ten przystanek 87?

Na Młocinach to jest zrozumiałe - wykreowano sztucznie przystanek Huta 88, żeby kursy zjeżdżające na postój na pętli nie figurowały na tabliczce Huta 28. Ale na Woronicza ten przypadek nie występuje, bo na przystanku 07 w ogóle odjazdów siedemnastki nie ma.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25410
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 gru 2016, 7:53

Woronicza 87 i 88 są wymyślone po to, aby Swingi zmieniły wyświetlacze przed wjazdem w perony 04 i 07. I faktycznie robią to jeszcze przed skrętem na skrzyżowaniu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ