Marki, Radzymin, Wołomin
Moderator: Wiliam
A co Ciebie to obchodzi? Jesteś rzecznikiem praw mieszkańców Marek? No niesamowite odkrycie, że ludzie wolą mieć autobus częściej niż rzadziej, normalnie wróżbita Maciej byłby z Ciebie dumny. Myślę, że willę z basenem też większość mieszkańców Marek by przyjęła.
Gdzie te lamenty? Tylko poza internetem?Frencher pisze:(... )zaczynają się lementy, dlaczego to akurat obecne 805, a nie 718 ma mieć dodatkowe kursy
Poproszę o link lub skany. Mam nadzieję, że jest to coś więcej niż jedna, anonimowa wypowiedź.Frencher pisze:Powoli jak opada już bitewny kurz i wprowadzenie I strefy w Markach to kwestia czasu zaczynają się lementy, dlaczego to akurat obecne 805, a nie 718 ma mieć dodatkowe kursy
https://i.imgur.com/EZDzN6X.jpg
https://i.imgur.com/J3KdaJX.jpg
Tablice pamiątkowe, z jednej strony 140 a z drugiej stare 718.
Na Facebooku burmistrz Marek Jacek Orych napisał, że rozmawiał przy tej okazji o "o tramwaju na Białołękę i do Marek." Tramwaj do Marek, czy to możliwe? Jakby tak pofantazjować... Oczywiście przy takiej liczbie mieszkańców jak obecnie to nieopłacalne, ale kiedyś kto wie. Tylko czy jest pod to w ogóle miejsce?
https://i.imgur.com/J3KdaJX.jpg
Tablice pamiątkowe, z jednej strony 140 a z drugiej stare 718.
Na Facebooku burmistrz Marek Jacek Orych napisał, że rozmawiał przy tej okazji o "o tramwaju na Białołękę i do Marek." Tramwaj do Marek, czy to możliwe? Jakby tak pofantazjować... Oczywiście przy takiej liczbie mieszkańców jak obecnie to nieopłacalne, ale kiedyś kto wie. Tylko czy jest pod to w ogóle miejsce?
"Od Targówka aż do Marek zaiwania samowarek"...
Tramwaj to chyba podziemny, bo ja tam nie widzę rezerwy nigdzie pod tramwaj. Chyba że zwężą główną trasę (pewnie Piłsudskiego) po oddaniu obwodnicy.
ŁK
ZTCP to na Piłsudskiego po oddaniu do użytku obwodnicy ma być wydzielony bus-pas, więc i tak de facto będzie węższa.Łukasz pisze:Tramwaj to chyba podziemny, bo ja tam nie widzę rezerwy nigdzie pod tramwaj. Chyba że zwężą główną trasę (pewnie Piłsudskiego) po oddaniu obwodnicy.
Nie zawsze poważne opinie
Omg. Jak otworzą obwodnicę, to korki by zniknęły. Ale nie znikną, bo buspas. Syndrom Trasy Łazienkowskiej poza szczytem.
ŁK
Nic mi nie wiadomo o planach robienia buspasa w al. Piłsudskiego. Prawdę mówiąc poza luźnymi propozycjami mieszkańców nigdy temat nie pojawiał się w żadnych oficjalnych propozycjach. Będzie przebudowa al. Piłsudskiego, nowego chodniki, ścieżka rowerowa, cześć ulic zyska bezpośredni wjazd w al. Piłsudskiego ale to tyle. Nikt nigdy nie mówił o żadnym buspasie, chętnie poznam źródło tej rewelacji.
Dodano po 1 minucie 45 sekundach:
Mnie tylko zastanawia jaki cel byłby tego tramwaju, bo jakoś nie widzę tłumów jadących z Marek przez Białołękę do Metra Młociny.
Dodano po 5 minutach 13 sekundach:
Jak dla takiej populacji budowa tramwaju jest nieopłacalna, to dla kogo jest opłacalna? Idąc taką logiką to Tramwaje Warszawskie powinny już teraz przystąpić do demontaży 1/3 swojej sieci która nie mieści się w ścisłym centrum. Bo tam zaludnienie jest nawet mniejsze.
Propozycja trasy tego tramwaju to już inna historia.
Dodano po 1 minucie 45 sekundach:
Tramwaj i rezerwa jest na planach, i wcale nie chodzi o al. Piłsudskiego.Łukasz pisze:Tramwaj to chyba podziemny, bo ja tam nie widzę rezerwy nigdzie pod tramwaj. Chyba że zwężą główną trasę (pewnie Piłsudskiego) po oddaniu obwodnicy.
Mnie tylko zastanawia jaki cel byłby tego tramwaju, bo jakoś nie widzę tłumów jadących z Marek przez Białołękę do Metra Młociny.
Dodano po 5 minutach 13 sekundach:
Same Marki to ponad 30 tysięcy zameldowanych mieszkańców + następnych 10-15tys. które wg. luźnych szacunków tu zamieszkuje bez formalnego pobytu.Crusier pisze:Oczywiście przy takiej liczbie mieszkańców jak obecnie to nieopłacalne, ale kiedyś kto wie.
Jak dla takiej populacji budowa tramwaju jest nieopłacalna, to dla kogo jest opłacalna? Idąc taką logiką to Tramwaje Warszawskie powinny już teraz przystąpić do demontaży 1/3 swojej sieci która nie mieści się w ścisłym centrum. Bo tam zaludnienie jest nawet mniejsze.
Propozycja trasy tego tramwaju to już inna historia.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Zagłębiłem się trochę w odpowiedzi burmistrza Orycha i jest chyba nowy ciekawy watek...
Jak przegłosowano wejście Marek do I strefy to wtedy jeszcze powtarzano, że oznaczać do będzie dwukrotne zwiększenie ilości kursów na obecnej linii 805. Może to niejasna wypowiedz burmistrza, ale z jego obecnego wpisu wynika że dopiero ma być analizowane zapotrzebowanie, i będą podejmowane o ewentualnej większej ilości kursów w przyszłości.
Czyżby było wycofywanie się rakiem z obietnicy A może koledzy z ZTM nagle uznali że taboru nie mają
Jak przegłosowano wejście Marek do I strefy to wtedy jeszcze powtarzano, że oznaczać do będzie dwukrotne zwiększenie ilości kursów na obecnej linii 805. Może to niejasna wypowiedz burmistrza, ale z jego obecnego wpisu wynika że dopiero ma być analizowane zapotrzebowanie, i będą podejmowane o ewentualnej większej ilości kursów w przyszłości.
Czyżby było wycofywanie się rakiem z obietnicy A może koledzy z ZTM nagle uznali że taboru nie mają
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
A musi być taka trasa? Ja bym go widział na Radzymińskiej. Chociaż i tak trzeba będzie zobaczyć, jak wpłynie na sytuację otwarcie metra na Targówku. Może wystarczy tam przerzucić 7xx?Mnie tylko zastanawia jaki cel byłby tego tramwaju, bo jakoś nie widzę tłumów jadących z Marek przez Białołękę do Metra Młociny.
Na Radzymińskiej jest w tej chwili duży potok ludzi, ale po otwarciu metra na Targówek/Bródno mało z niego zostanie. 160, 162, 517, 262 obsługują Targówek i zostanie z tego pewnie jedna linia (obstawiam 162, może też 160), 527 i E-7 są dla Derbów i mogą dojeżdżać do Targówek / Kondratowicza, 412 i 512 to Zacisze ze swoim metrem. Zostanie mało co, może na 190, na tramwaj pewnie za mało.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Co wy kombinujecie? Znaczy, ja też bym go chętnie widział na Radzymińskiej, ale póki co raczej w grę wchodzi przebieg od stacji metra przy Kondratowicza - Wincentego, Głębocką i dopiero w prawo w TMP do Marek. To by było jakieś 12 minut jazdy. Jedynie w takiej sytuacji przydałoby się wpuścić ten tramwaj do Marek nie samą TMP (chyba miała dochodzić do Piłsudskiego na wysokości Stawowej?), tylko np. 11 Listopada albo Bandurskiego (a potem Lisa-Kuli i do stacji PKP Zielonka ).KwZ pisze:A musi być taka trasa? Ja bym go widział na Radzymińskiej.Mnie tylko zastanawia jaki cel byłby tego tramwaju, bo jakoś nie widzę tłumów jadących z Marek przez Białołękę do Metra Młociny.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Elementem TMP jest ulica Słoneczna w Markach.Bastian pisze:Co wy kombinujecie? Znaczy, ja też bym go chętnie widział na Radzymińskiej, ale póki co raczej w grę wchodzi przebieg od stacji metra przy Kondratowicza - Wincentego, Głębocką i dopiero w prawo w TMP do Marek. To by było jakieś 12 minut jazdy. Jedynie w takiej sytuacji przydałoby się wpuścić ten tramwaj do Marek nie samą TMP (chyba miała dochodzić do Piłsudskiego na wysokości Stawowej?), tylko np. 11 Listopada albo Bandurskiego (a potem Lisa-Kuli i do stacji PKP Zielonka ).KwZ pisze: A musi być taka trasa? Ja bym go widział na Radzymińskiej.
Ta ulica ma na tyle szerokie pobocze, że wystarczy aby rozbudować jezdnie do 2 pasów w każdy kierowniku, i jeszcze miejsce na torowisko zostanie.
Propozycja połączenia tramwajem z Bródnem jest oczywiście ciekawa. Problem w tym, że ostatnia mapa jaką widziałem (może coś się zmieniło) zakładała tramwaj w kierunku Tarchomina i dalej mostem do Metra Młociny.
Dlatego napisałem że tramwaj z Marek przez Białołękę do Metra Młociny to mocno wątpliwa inwestycja z punktu widzenia zainteresowania pasażerów.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
I jaki miał numer?Frencher pisze: Propozycja połączenia tramwajem z Bródnem jest oczywiście ciekawa. Problem w tym, że ostatnia mapa jaką widziałem (może coś się zmieniło) zakładała tramwaj w kierunku Tarchomina i dalej mostem do Metra Młociny.
Czy nie mylisz mapy torowisk z mapą siatki połączeń? Owszem, w SUiKZP przez kilka lat była wyłącznie trasa na całej długości TMP, ale już dawno uzupełniono ją o tramwaj Derby - Bródno.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow