Wszystkich Świętych 2016
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Ale 409 stały co najmniej dwa, a chyba obie linie jeżdżą przez tę bocznicę. I niby obie linie miały identyczny takt, bo co 5 minut.
Ale 409 ma teoretycznie rozkład minutowy i chyba dłuższe przerwy, z tego co widzę spoglądając na rozkład.
Czyli jest więcej wozów. Żeby były dłuższe przerwy, musi być więcej wozów.
(jest w ogóle więcej, bo i trasa dłuższa, ale nie o to tutaj chodzi).
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A czy to nie znaczy, że wozy sobie stały na Młocinach, a przy bramie nie było w co wsiąść?pawcio pisze:Odstawianie się na przerwę to na Młocinach a nie przy bramie zachodniej. Tam co przyjedzie musi wrócić na Młociny.
Dzsiaj jechało sie po prostu świetnie
111
C51
C51 po raz pierwszy było obsługiwane taborem wielkopojemnym więc luz totalny
Z Powązek na Wólkę błyskawicznie C14 a na koniec powrót do domu C88
Cała podróż od wyjścia z domu z odwiedzeniem 2 cmentarzy zajeła 3h 10 minut. We wszystkich autobusach miejsce siedzące.
PS. Kierowca C88 na szczęscie robił juz ostatnie kólko bo po prostu zasypiał za kierownicą. Na TŁ juz klasyczne objawy, zamykające się oczy, opadająca głowa z nagłym poderwaniem, nagłe hamowania w momencie odzyskiwania świadomości.
111
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
C51 po raz pierwszy było obsługiwane taborem wielkopojemnym więc luz totalny
Z Powązek na Wólkę błyskawicznie C14 a na koniec powrót do domu C88
Cała podróż od wyjścia z domu z odwiedzeniem 2 cmentarzy zajeła 3h 10 minut. We wszystkich autobusach miejsce siedzące.
PS. Kierowca C88 na szczęscie robił juz ostatnie kólko bo po prostu zasypiał za kierownicą. Na TŁ juz klasyczne objawy, zamykające się oczy, opadająca głowa z nagłym poderwaniem, nagłe hamowania w momencie odzyskiwania świadomości.
Jak już to po raz pierwszy na wszystkich brygadach były przeguby, bo ogólnie to już się zdarzały planowo na wybranych brygadach.Rosa pisze:C51 po raz pierwszy było obsługiwane taborem wielkopojemnym więc luz totalny
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ostatnie kółko, ale chyba przed przerwą?Rosa pisze:PS. Kierowca C88 na szczęscie robił juz ostatnie kólko bo po prostu zasypiał za kierownicą. Na TŁ juz klasyczne objawy, zamykające się oczy, opadająca głowa z nagłym poderwaniem, nagłe hamowania w momencie odzyskiwania świadomości.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A jak Wasze wrażenia po weekendzie cmentarnym? Dużo pustych wozów to efekt rozłożenia ruchu na cztery dni czy wina deszczowej pogody ( przez to sporo ludzi wybrało niestety samochód)? W przypadku potrzeby przerzucano wozy na bardziej obłożone linie (na plus). A czy w przypadku małej frekwencji można było część wozów zesłać wcześniej w ciągu dnia do zajezdni, czy musiały one jednak wyjeździć określoną liczbę wzkm?
185 - najlepsza linia w mieście!
Ja bym uznał wszystkie trzy opcje co wymieniłeś.5556 pisze:A jak Wasze wrażenia po weekendzie cmentarnym? Dużo pustych wozów to efekt rozłożenia ruchu na cztery dni czy wina deszczowej pogody ( przez to sporo ludzi wybrało niestety samochód)? .
Dojazd samochodem do wielu cmentarzy był jak zwykle prawie niemożliwy, parkingi daleko i długi spacer w deszczu. Ponieważ większość odwiedziło cmentarze wcześniej, wczoraj jak zaczęło mocno padać, zostali w domach.5556 pisze:... wina deszczowej pogody ( przez to sporo ludzi wybrało niestety samochód)? .
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
A na C81 to według mnie powinny jeździć elektryki. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17
Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)