Wiadukt przy Rakowcu też nie jest nad peronem, a jednak przystanki i dojście jest, a tramwaje nie zajeżdżają z każdej strony pod peron...pawcio pisze:Po co skoro tunel nie jest pod peronem?Emyl pisze:Wiem, że teraz to już po ptokach, ale czy na serio niedałosię wybudować tunelu z przystankami pod torami?
Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Nie byłoby problemów z podjazdami. Chociaż myślę, że 147 faktycznie będzie warto podzielić - ze wschodnią częścią służącą za dowozówkę dla Międzylesia i Starej Miłosnej a la 198.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Bo buduje się tam, gdzie wygodniej budować, a nie tam, gdzie byłoby wygodniej korzystać.
Szkoda tylko, że to tak dużo nas wszystkich kosztuje, a najwięcej samych użytkowników.
Zmieściłbyś się z niweletą zjazdów między Mrówczą a urzędem dzielnicy? Po prostej jednak jest krócej niż na ukos.Emyl pisze:Albo tunel zrobić bliżej peronu.
Dodano po 1 minucie 9 sekundach:
Ale masz przejście przez tory w poziomie. Wyobrażasz sobie przejście w tunelu na łuku?fik pisze:Wiadukt przy Rakowcu też nie jest nad peronem, a jednak przystanki i dojście jest, a tramwaje nie zajeżdżają z każdej strony pod peron...pawcio pisze: Po co skoro tunel nie jest pod peronem?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Przecież na PKP Rakowiec nie ma przejścia przez tory tramwajowe ani kolejowe (chyba że źle pamiętam). Różnica jest taka, że tam są perony po bokach, a w Międzylesiu jest wyspowy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Jest przejście przez tory tramwajowe dzięki czemu wystarczy dojście z jednej strony.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To w takim razie potrzebne byłyby z obu stron schody do tunelu. Trudniejsze: czy w tunelu nie byłoby za ciasno na przystanki jeszcze.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Szerokości pod torami i Patriotów masz w bród. To tylko kwestia kosztów i sposobu wprowadzenia ludzi z północnego przystanku na peron.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Odbyła się dzisiaj komisja inwestycyjna z ZTM w Wawrze.
Wnioski:
1. Jest szansa na zmniejszenie ilości podjazdów pod stacje PKP Międzylesie. Padła propozycja Pawulona, żeby 119 i 147 podjeżdżało do przystanku PKP Międzylesie 04 i następny przystanek byłby już Wawer Ratusz. W drugą stronę PKP Międzylesie 05 i następny przystanek Rogatkowa/ PKP Międzylesie 10.
ZTM nie jest przeciw, wszystko zależy od radnych i zarządu - wniosek.
2. Padło wiele sygnałów poprawy częstotliwości linii oraz wstępna chęć powrotu do przebudowy układu komunikacyjnego. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
3. Wniosek o komunikacje Wierzchowskiego- Alpejska, dojazd do szkoły z Południowej, komunikacja na Mozaikowej. Największe szanse na komunikacje [ 115] to Wierzchowskiego- Alpejska. Południowa za wąsko ale sprawdzą, Mozaikowa ZTM kwestionuje południowy odcinek bo za blisko + tam są wyniesione skrzyżowania.
4. Wiele wniosków o postawienie nowych wiat.
Więc jest iskierka nadziei na zmiany. Zgasić może pan wiceburmistrz Gójski.
Radni mają około tydzień na propozycje zmian. Ja swoje propozycje przedstawię później.
Dodano po 56 sekundach:
W kwestii przystanków w tunelu ZTM opiniował negatywnie obecny projekt bez takowych.
Wnioski:
1. Jest szansa na zmniejszenie ilości podjazdów pod stacje PKP Międzylesie. Padła propozycja Pawulona, żeby 119 i 147 podjeżdżało do przystanku PKP Międzylesie 04 i następny przystanek byłby już Wawer Ratusz. W drugą stronę PKP Międzylesie 05 i następny przystanek Rogatkowa/ PKP Międzylesie 10.
ZTM nie jest przeciw, wszystko zależy od radnych i zarządu - wniosek.
2. Padło wiele sygnałów poprawy częstotliwości linii oraz wstępna chęć powrotu do przebudowy układu komunikacyjnego. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
3. Wniosek o komunikacje Wierzchowskiego- Alpejska, dojazd do szkoły z Południowej, komunikacja na Mozaikowej. Największe szanse na komunikacje [ 115] to Wierzchowskiego- Alpejska. Południowa za wąsko ale sprawdzą, Mozaikowa ZTM kwestionuje południowy odcinek bo za blisko + tam są wyniesione skrzyżowania.
4. Wiele wniosków o postawienie nowych wiat.
Więc jest iskierka nadziei na zmiany. Zgasić może pan wiceburmistrz Gójski.
Radni mają około tydzień na propozycje zmian. Ja swoje propozycje przedstawię później.
Dodano po 56 sekundach:
W kwestii przystanków w tunelu ZTM opiniował negatywnie obecny projekt bez takowych.
Od kiedy wyniesione skrzyżowania przeszkadzają w obsłudze komunikacją miejską?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Był przejazd próbny w 2013 roku [ chyba] i ZTM stwierdził, że przez te wyniesione skrzyżowania nie da rady jeździć. Dzisiaj powtórzono to stwierdzenie oraz bliskości Patriotów na tym odcinku.Wolfchen pisze:Od kiedy wyniesione skrzyżowania przeszkadzają w obsłudze komunikacją miejską?
Bliskość Mrówczej do Patriotów nie przeszkadza w uruchamianiu 213 i 219 z częstotliwością większą od 521 poza szczytem
Hmmm... widzę, że dużo osób mieszka tutaj, w Wawrze. Ochota, Ursynów...
Przepraszam, ale łatwo każdemu z Was jeździć pisakiem po mapie niż pójść, popytać ludzi, zrobić statystykę...
Przecież nie znacie realiów, a na zebrania ws. zmian w komunikacji chodzi niewielki odsetek osób, które korzystają z komunikacji, i warto to zaznaczyć ( co Wy na pewno wiecie), że nie jest to grupa reprezentatywna - dla statystki.
Najważniejszym kryterium jest:
* relacja DOM - KOLEJ: i tutaj jeśli będziemy mieli linię która będzie krążyć po uliczkach zanim dojedzie do stacji, to mieszkańcy wybiorą samochody jako dowóz do kolejki
Przy okazji dowozu do kolejki, pozbywamy się problemu dojazdu DOM-ZAKUPY
Pozostałe:
* relacja DOM - szkoła: tutaj chce zaznaczyć, że budowana jest szkoła przy Hiltonia na Skalinicowej, czy 219 będzie spełniać rolę dowozu do tej szkoły? Tego nie wiemy, Szkoła w Marysinie korzysta z podjazdów 115.
* relacje DOM - przychodnie: i czy 305 jest nadal potrzebne? Przychodnia na Strusia (dla niewtajemniczonych - główna przychodnia w Wawrze) uruchomiła własną linię - nie wiem czy nadal działa. I czy nie warto zatem skrócić 115 do Marysina, który przejąłby relację 305?
Relacja Wawer ( południowy) - Rembertów: ludzie, którzy jeżdżą do Rembertowa najczęściej korzystają z oferty kolejki: WAWER - WSCHODNIA - REMBERTÓW. Jak się pytałem osób, którzy korzystają z takiego połączenia mówią, że z przesiadką i tak jest dużo szybciej.
Wg mnie, najistotniejsze w sprawie reorganizacji komunikacji w Wawrze, jest wypisanie podstawowych celów tej komunikacji. Dopiero potem wykorzystanie ich do zaprojektowaniu takich linii, aby koszty były jak najmniejsze, a liczba korzystających wzrosła ( parkingi P+R są ciągle zapełnione)
Czytam te posty, i widzę, że wypowiadają się ciągle te same osoby, i każdy daje pomysł sposobem Backtrackingu - a to zbyt kosztowna sprawa
I popieram, podjazdy 147,119 są absurdalne, ale ktoś dał dobrą myśl, że możliwe jest to przez zamknięte przejścia podziemne w Międzylesiu. Trzeba dowiedzieć się u źródła.
Przepraszam, ale łatwo każdemu z Was jeździć pisakiem po mapie niż pójść, popytać ludzi, zrobić statystykę...
Przecież nie znacie realiów, a na zebrania ws. zmian w komunikacji chodzi niewielki odsetek osób, które korzystają z komunikacji, i warto to zaznaczyć ( co Wy na pewno wiecie), że nie jest to grupa reprezentatywna - dla statystki.
Najważniejszym kryterium jest:
* relacja DOM - KOLEJ: i tutaj jeśli będziemy mieli linię która będzie krążyć po uliczkach zanim dojedzie do stacji, to mieszkańcy wybiorą samochody jako dowóz do kolejki
Przy okazji dowozu do kolejki, pozbywamy się problemu dojazdu DOM-ZAKUPY
Pozostałe:
* relacja DOM - szkoła: tutaj chce zaznaczyć, że budowana jest szkoła przy Hiltonia na Skalinicowej, czy 219 będzie spełniać rolę dowozu do tej szkoły? Tego nie wiemy, Szkoła w Marysinie korzysta z podjazdów 115.
* relacje DOM - przychodnie: i czy 305 jest nadal potrzebne? Przychodnia na Strusia (dla niewtajemniczonych - główna przychodnia w Wawrze) uruchomiła własną linię - nie wiem czy nadal działa. I czy nie warto zatem skrócić 115 do Marysina, który przejąłby relację 305?
Relacja Wawer ( południowy) - Rembertów: ludzie, którzy jeżdżą do Rembertowa najczęściej korzystają z oferty kolejki: WAWER - WSCHODNIA - REMBERTÓW. Jak się pytałem osób, którzy korzystają z takiego połączenia mówią, że z przesiadką i tak jest dużo szybciej.
Wg mnie, najistotniejsze w sprawie reorganizacji komunikacji w Wawrze, jest wypisanie podstawowych celów tej komunikacji. Dopiero potem wykorzystanie ich do zaprojektowaniu takich linii, aby koszty były jak najmniejsze, a liczba korzystających wzrosła ( parkingi P+R są ciągle zapełnione)
Czytam te posty, i widzę, że wypowiadają się ciągle te same osoby, i każdy daje pomysł sposobem Backtrackingu - a to zbyt kosztowna sprawa
I popieram, podjazdy 147,119 są absurdalne, ale ktoś dał dobrą myśl, że możliwe jest to przez zamknięte przejścia podziemne w Międzylesiu. Trzeba dowiedzieć się u źródła.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Znanie tzw. realiów, które dziwnym trafem zawsze okazują się oczekiwaniami utrzymania relacji bezpośrednich o wykorzystaniu rzędu 100 os/dobę nie jest w żaden sposób niezbędne do stworzenia przejrzystego i efektywnego układu komunikacyjnego.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?