Jak nie jechał? Przecież tam żadna linia nie ma co odstawać, bo każda zazwyczaj jest spóźniona, a sukcesem jest bycie idealnie punktualnie.Stary Pingwin pisze:Wielokrotnie, gdy stałem na MRA za przegubem i cieszyłem się, że pojedzie i skręcę na swoje światło, to kierowca( mimo, że się już spakował), wytracał czas i nie jechał na swoje zielone.
Trasa i Most Krasińskiego
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Skoro nie jechał, to nie jechał, z faktami nie polemizuj.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Owszem można, zarówno co do szerokości międzytorza jak i konstrukcji nawierzchni. Przekroczenie zakladanego natężenia autobusów obnazylo tylko problem szybciej, dzięki Bogu, bo w okresie gwarancjiPoc Vocem pisze:Bo na al. Solidarności jest za duża częstotliwość kursowania. Na pewno nie można tego miejsca traktować jako wyznacznika jakichkolwiek reguł.
Co do przepustowości to IMHO nie ma istotnej różnicy między TTA a torowiskiem wydzielonym jeśli chodzi o łączną liczbę pojazdów - decyduje i tak sygnalizacja w "najwęższym" miejscu. Czy mam rozumieć, że wydzielone torowisko też "wyceniasz" na 40 pojazdów bez względu na ich długość czy długość przystanków?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
I co, po naprawie gwarancyjnej już się nie będzie psuć?
Każda nawierzchnia się kiedyś popsuje. Jeśli natężenie autobusów byłoby małe, nawierzchnia wytrzymałaby zakładany (i tak niedługi) okres eksploatacji.Glonojad pisze:Owszem można, zarówno co do szerokości międzytorza jak i konstrukcji nawierzchni. Przekroczenie zakladanego natężenia autobusów obnazylo tylko problem szybciej, dzięki Bogu, bo w okresie gwarancji
Autobus ma dłuższą wymianę pasażerską niż wagon, to raz. Dwa, że autobusy mają na TTA zwiększoną trudność poruszania się, co generuje opóźnienia.Glonojad pisze:Co do przepustowości to IMHO nie ma istotnej różnicy między TTA a torowiskiem wydzielonym jeśli chodzi o łączną liczbę pojazdów - decyduje i tak sygnalizacja w "najwęższym" miejscu. Czy mam rozumieć, że wydzielone torowisko też "wyceniasz" na 40 pojazdów bez względu na ich długość czy długość przystanków?
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Umorzenie postępowania administracyjnego w sprawie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi powiatowej - budowie mostu „Krasińskiego”. Biuletyn Informacji Publicznej.
O ile się opóźni? Czy w ogóle to koniec?
O ile się opóźni? Czy w ogóle to koniec?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Realnie koniec, bo za jakąś chwilę wygaśnie decyzja środowiskowa i całą procedurę trzeba będzie zaczynać od nowa. Czyli most nie wcześniej niż za 10 lat.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Decyzja środowiskowa wygaśnie w 2018 r. Jest to szansa na przygotowanie bardziej racjonalnego, a przy tym mniej kosztownego projektu węższego mostu - z trambuspasem, 1 pasem ruchu w każdym kierunku, 2 chodnikami i 1 drogą rowerową + podobne zwężenie na odcinku trasy mostowej w kierunku Bródna, gdzie planowano aż 3 równoległe wiadukty. Można podejrzewać, że oszczędności wielokrotnie przewyższą kwotę ponad 30 mln utopioną w ciągu blisko dziesięciu lat na przygotowania do tej przeskalowanej i średnio dziś potrzebnej inwestycji.
Nie no, jasne, bo most Grota jest o każdej porze dnia i nocy super przejezdny.osa pisze:średnio dziś potrzebnej inwestycji.
A jak zbudują tramwaj na Zieloną Białołękę, to po co komu most Krasińskiego, najwyżej na Odrowąża będzie tyle tramwajów, co w szczycie na Al. Jerozolimskich.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Pamiętaj, że jak będzie tramwaj na Zieloną Białołękę, to będzie też metro na Bródnie, co pozwoli zredukować linie w stronę Żerania Wschodniego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5832
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jest metro na Pragę, czy jakaś linia tramwajowa znikła z Trasy WZ?
miłośnik 13N
Kursów chyba jest trochę mniej.
To trzeba jeszcze poszerzyć. Najlepiej do dziesięciu pasów, ale w każdym kierunku.Domas pisze:Nie no, jasne, bo most Grota jest o każdej porze dnia i nocy super przejezdny.osa pisze:średnio dziś potrzebnej inwestycji.