Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Wygląda na planowe. Masz miejsce na przełożenie przystanku na drugą stronę skrzyżowania?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Wypłytowanie" się kiedyś robiło. 

Ale mi chodzi o warunki terenowe pod to wypłytowanie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jak na razie szaleństwo. Na Górczewskiej niektóre przystanki przeniesione, niektóre nie. Samochody jak jeździły tak jeżdżą. Ciekawe jak będzie wszystko wyglądać w poniedziałek.
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
"Tutej"?pawcio pisze:Ale mi chodzi o warunki terenowe pod to wypłytowanie.
https://goo.gl/maps/4kVazxZeo2u
Na Elekcyjnej podobnie, gdzie trwają intensywne prace i jest ruch "wahadłowy". A w rzeczywistości "kto większy ten lepszy" albo mi się taki kierowca na 171 trafił. Wyłączone światła na skrzyżowaniu Górczewska / Elekcyjna sprawy nie ułatwiają.Markosek pisze:Jak na razie szaleństwo. Na Górczewskiej niektóre przystanki przeniesione, niektóre nie. Samochody jak jeździły tak jeżdżą. Ciekawe jak będzie wszystko wyglądać w poniedziałek.
Hehe. Może już skręca?Georg pisze:Dlaczego 197 będzie jeździło Wolską - Ordona - Elekcyjną, zamiast zaliczyć REDUTĘ WOLSKĄ 01 i potem skręcić w lewo z Wolskiej w Elekcyjną? Przecież skręt jest, nawet wydzielona faza świateł.
Zmiana przystankowa dla linii 197
08:00
Informujemy, że na trasie linii 197 w kierunku krańca GWIAŹDZISTA zamiast przystanku REDUTA WOLSKA 03 (na ulicy Kasprzaka) obowiązuje przystanek REDUTA WOLSKA 01 (na ulicy Wolskiej).
A przystanek na Sowińskiego w stronę Bemowa dla autobusów to chyba żart z ludzi. Stoi słupek z rozkładem ale nadal są ustawione są barierki dzielące przystanek od ulicy.
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=8880&l=1W związku z niezakończeniem prac przy budowie przystanku SOWIŃSKIEGO 04 (w kierunku Bemowa) w okresie od 26.11.2016 r. od godz. 0:00 do 28.11.2016 r. do ok. godz. 04:00 zawieszone zostaje funkcjonowanie przystanku (dla linii 105 oraz N42).
W dniach 26-27.11.2016 r. autobusy linii 105 zostają skierowane na trasę objazdową (tylko w kierunku krańca OS. GÓRCZEWSKA):
Po ostatnim dodaniu przystanków linii 520 na odcinku wolskim, powinno się ją przemianować w linię zwykłą. Na odcinku praskim doszłyby raptem 3 przystanki na żądanie (PKP Gocławek, Kanał Gocławski i Wał Miedzeszyński), na centralnym 3 stałe (Torwar, Hoża i Królewska), a na Woli już nie ma co dodawać. Aż się prosi o zmianę, a i historyczny numer 137 dla Marysina jest wolny. Jest to dobry moment, żeby skończyć z fikcją przyspieszoności na tej trasie , a powstałyby również nowe potrzebne relacje. W końcu dojazd na Torwar z Zapłowiecza; część Os. Saska przy trasie Ł miałaby dojazd na Zapłowiecze i do ścisłego centrum; nowe połączenie z Hożą; Wola miałaby nadal połączenie z Królewską jak w wycofanym z tego odcinka 171. Zmiana do realizacji od zaraz!
Uważałbym z tym z jednego powodu. Przystanki na moście Łazienkowskim z uwagi na współczesne wymogi barier energochłonnych nie mieszczą dwóch przegubów. Czyli 30 kursów na godzinę nie powinno się przekraczać. A już mamy ok. 25.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
OK, to może Torwar również powinien być na żądanie? Na pewno nie każdy autobus tam sie zatrzyma, więc problem o którym piszesz chociaż w części zostałby zminimalizowany.
Jak będzie miał przystanek, to się znajdzie ktoś, kto go zatrzyma. Poza tym jak się zatrzyma coś wcześniej, to i tak trzeba będzie na praktykę się zatrzymać. I nie wiem skąd to przekonanie, że jak przystanek się doda na żądanie, to zatrzymań będzie istotnie mniej. To działa w drugą stronę. W dodatku linie zwykłe nie mają tego na żądanie, bo jednak procent zatrzymań jest duży.
ŁK
Trochę offtopu i złośliwości, ale może warto wymienić bariery energochłonne przy Rozbracie, to i tam sie nie zmieszczą więcej niż dwa przegubypawcio pisze:Uważałbym z tym z jednego powodu. Przystanki na moście Łazienkowskim z uwagi na współczesne wymogi barier energochłonnych nie mieszczą dwóch przegubów. Czyli 30 kursów na godzinę nie powinno się przekraczać. A już mamy ok. 25.
